Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBSOCI »

zqa skrev:Jeg bliver lige overrasket over hvor dødsygt United spiller, hver gang jeg ser dem. Jeg tror jeg venter til næste sæson med at se dem igen.
Træneren hedder Mourinho, så det bliver aldrig underholdende. Enig i at det er ærgerligt, at så dygtige spillere som United har ikke får lov at folde sig ud (og nej, jeg er ikke United fan). Selvom jeg ikke er United fan, så synes jeg, at de tidligere har været kendt for positiv, underholdende fodbold - der er eller rettere var deres DNA. But no more.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

United var dårlige i går, men de fleste kampe på Turf Moor i denne sæson har været kampe med få mål og få chancer, så det overraskede mig ikke. Men generelt har United været mere underholdende i denne sæson end under van Gaal og Moyes, selvom det måske siger mest om hvor ringe og kedelige United var under van Gaal og Moyes.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

I øvrigt ser det ud til, at Alexis Sanchez til United er en done deal. Mkhitaryan ryger den anden vej. Det er en god handel for begge klubber.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Så mangler United bare at smide Mourinho ud, så ser det efterhånden godt ud.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Flax_Generous skrev:I øvrigt ser det ud til, at Alexis Sanchez til United er en done deal. Mkhitaryan ryger den anden vej. Det er en god handel for begge klubber.
Hvilken rolle vil han være tiltænkt? Han er, stadig en af PLs allerbedste spillere, men vil han spille kant, eller en hængende angriber? Spænende bliver det, og jeg tror også at Henrik kan vise meget mere i Arsenal end han kan i Utd..

Lidt ærgerligt at Alexis skaæ spille under Mou, men fin klub for ham. Ambitioner. Nogen der ved hvorfor han ikke endte i City? De var vidst også interesseret en overgang.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Hvorfor han ikke endte i City? Mit gæt: Penge.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

I øvrigt kunne jeg godt forestille mig, at han spillede som 10'er eller hængende angriber. Og han er også meget arbejdsom, så det vil Mou kunne lide. Ellers kan han også bruges som kant, hvor man så kan aflaste og rotere.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Liverpool i gang med det mest liverpool'ske jeg kan komme i tanke om. Bagud 1-0 til Swansea, ugen efter de slog Manchester City.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Det er Klopps filosofi, der ikke er holdbart over en hel sæson. Offensivt og sikkert virkelig underholdende hos de fleste, men mangler meget defensivt, altså filosofien.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Det er Klopps filosofi, der ikke er holdbart over en hel sæson. Offensivt og sikkert virkelig underholdende hos de fleste, men mangler meget defensivt, altså filosofien.
Endnu sjovere er det, at det er 75 millioner pund manden, der ikke fik clearet bolden godt nok.

Der hviler bare en forbandelse over Liverpool rent defensivt. Det er faktisk vildt, hvordan de bare ikke kan forsvare et mål, om det gjaldt deres liv.

Ville være komisk, hvis van Dijk endte som Lovren, ligesom Lovren endte som Lovren!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

PuyolErGud skrev:Liverpool i gang med det mest liverpool'ske jeg kan komme i tanke om. Bagud 1-0 til Swansea, ugen efter de slog Manchester City.
Og dog. City spillede jo meget høj bagkæde, og det er jo noget, der er usædvanlig meget guf for Liverpool med deres hurtigløbere. Swansea står jo ufattelig dybt, så har de jo meget svære betingelser, fordi deres midtbane er for dårlig til at skabe chancerne for deres tre offensive spillere. Det er jo det, der er og har været Liverpools enorme problem under Klopp, at deres modsvar til dybe hold ikke er af højt nok niveau.

Og når du har det forsvar, de har i sådanne kampe, så er de plusdelig langt mere sårbare, end de ville have været, hvis Klopp kunne finde en løsning på deres mangler mod dybe hold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Det er Klopps filosofi, der ikke er holdbart over en hel sæson. Offensivt og sikkert virkelig underholdende hos de fleste, men mangler meget defensivt, altså filosofien.
Endnu sjovere er det, at det er 75 millioner pund manden, der ikke fik clearet bolden godt nok.

Der hviler bare en forbandelse over Liverpool rent defensivt. Det er faktisk vildt, hvordan de bare ikke kan forsvare et mål, om det gjaldt deres liv.

Ville være komisk, hvis van Dijk endte som Lovren, ligesom Lovren endte som Lovren!
Ved ikke, hvordan det går van Dijk, men så længe der ikke er mere organisation i filosofien, som det har været tilfældet, så vil enhver forsvarsspiller se dum ud hos Liverpool. Samme problem var der også i Dortmund. Det er som sagt underholdende, men defensivt set ikke holdbart.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:
MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Det er Klopps filosofi, der ikke er holdbart over en hel sæson. Offensivt og sikkert virkelig underholdende hos de fleste, men mangler meget defensivt, altså filosofien.
Endnu sjovere er det, at det er 75 millioner pund manden, der ikke fik clearet bolden godt nok.

Der hviler bare en forbandelse over Liverpool rent defensivt. Det er faktisk vildt, hvordan de bare ikke kan forsvare et mål, om det gjaldt deres liv.

Ville være komisk, hvis van Dijk endte som Lovren, ligesom Lovren endte som Lovren!
Ved ikke, hvordan det går van Dijk, men så længe der ikke er mere organisation i filosofien, som det har været tilfældet, så vil enhver forsvarsspiller se dum ud hos Liverpool. Samme problem var der også i Dortmund. Det er som sagt underholdende, men defensivt set ikke holdbart.
Det har du helt ret i. Ligeså vild en offensiv træner Klopp er, ligeså store mangler har han i den modsatte ende. Hvis Klopp får hentet en assistent ind, som kan belære ham i organisationsspil og få optimeret den defensive organisation, så bliver Liverpool et utroligt godt hold. For de skal reelt set altid som minimum score to mål for at overhovedet komme i betragtning af en sejr, da deres defensiv konstant er på hælene.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:
MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Det er Klopps filosofi, der ikke er holdbart over en hel sæson. Offensivt og sikkert virkelig underholdende hos de fleste, men mangler meget defensivt, altså filosofien.
Endnu sjovere er det, at det er 75 millioner pund manden, der ikke fik clearet bolden godt nok.

Der hviler bare en forbandelse over Liverpool rent defensivt. Det er faktisk vildt, hvordan de bare ikke kan forsvare et mål, om det gjaldt deres liv.

Ville være komisk, hvis van Dijk endte som Lovren, ligesom Lovren endte som Lovren!
Ved ikke, hvordan det går van Dijk, men så længe der ikke er mere organisation i filosofien, som det har været tilfældet, så vil enhver forsvarsspiller se dum ud hos Liverpool. Samme problem var der også i Dortmund. Det er som sagt underholdende, men defensivt set ikke holdbart.
Det har du helt ret i. Ligeså vild en offensiv træner Klopp er, ligeså store mangler har han i den modsatte ende. Hvis Klopp får hentet en assistent ind, som kan belære ham i organisationsspil og få optimeret den defensive organisation, så bliver Liverpool et utroligt godt hold. For de skal reelt set altid som minimum score to mål for at overhovedet komme i betragtning af en sejr, da deres defensiv konstant er på hælene.
Ja, jeg har ikke svaret på det, men noget skal der ske organisatorisk, hvis de skal komme problemet til livs. Fortsætter han i samme stil, uden omhu mht. defensiven, så vil de blive ved med at indkassere mål og forsvaret vil se dum ud.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Flot de har købt Dijk. Nu mangler de så bare to backs der faktisk er gode, en målmand, midtbanespillere der ikke er Can eller Henderson, og så ville en traditionel 9’er, der er høj og stærk heller ikke gøre noget. Til kampe som disse.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster