Bundesligaen

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af OliverDK »

Billede

Den mest vanvittige trup nogensinde?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Skydefinten »

Der mangler helt klart en Keller for at skabe lidt splid i den store trup.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Blaugrana92 »

Vestergaard officielt til Gladbach! Der bliver snakket om en pris på mellem omkring 14 millioner euro. Virkelig godt for landsholdet! Især hvis Hareide så fatter rent faktisk at bruge ham og AC i midterforsvaret.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af emo »

Stærkt!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Blaugrana92 »

Fuck, det her er en vild historie!

HSV har lige skrevet kontrakt med Bakery Jatta. Hvis I aldrig har hørt om ham, så giver det fin mening. Han er 18 år og fra Gambia. Han ankom til Tyskland i august sidste år som flygtning. Han havde aldrig spillet på højt niveau i Gambia. I januar trænede han for HSV og imponerede så meget at de gerne ville skrive kontrakt med. De måtte dog vente til han fyldte 18, hvilket han så gjorde i sidste uge. Nu er han så altså kommet på professionel kontrakt i HSV, hvor han tjener 75.000 kroner om måneden.

Bruno Labbadias kommentar om ham:
"Bakery has strong playing instincts. We look strictly at performance. There’ll be no refugee bonus with us."

Og Jatta siger selv:
"I’m very, very happy. For me it’s a great feeling and a great challenge to play for a big club like HSV."
"I grew up without parents, the conditions were very bad for me in Africa. I knew I had to take this difficult and dangerous path of escape if I wanted to have a chance to have a future. I took many risks. It was a difficult time, but now I just want to look ahead."
"For me all of this is new and exciting. I want to seize this opportunity, that’s my goal. I want to give everything to become the best ‘Baka’ I can be and become a role model for many other people."

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af emo »

Dortmund handler ret godt for tiden, de bliver sq noget af et hold at følge næste sæson og jeg tror faktisk at de måske nupper mesterskabet. Bayern er jeg bange for er lidt for mætte og mere CHL orienterede.

Bartra <3
Allez...

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Luis Enrique »

Enig. Götze og Schürrle på få dage. De ser stærke ud.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af A$AP »

Ousmane Dembele er jo fuldstændig vanvittig. Se hans mål mod United i dag og generelt bare hans højdepunkter fra Dortmunds venskabskampe.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Storken »

A$AP skrev:Ousmane Dembele er jo fuldstændig vanvittig. Se hans mål mod United i dag og generelt bare hans højdepunkter fra Dortmunds venskabskampe.
Hans stats i Rennes var fuldstændigt vanvittige, når man tænker på hans alder (18 år på daværende tidspunkt). Jeg har en dog idé om, at han er forholdsvis selvisk, men det bliver nok mindre med alderen. Jeg vil i hvert fald ikke blive overrasket, hvis han blev en stjerne indenfor et par år.

FCBSOCI
Indlæg: 2489
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af FCBSOCI »

Sjovt som man kan vende og dreje argumenterne efter forgodtbefindende. Da Man. United sidste år slog Barca (det var nærmere Barca B) i en træningskamp, var alle min United venner (tænk, at man kan være venner med United fans, men det er en anden historie) helt oppe at køre. United er verdens bedste hold og bla, bla, bla. Nu tabte United 4-1 til Dortmund, og pludselig var det bare en træningskamp, som man ikke skal lægge noget i.

Dortmund ser på papiret rigtigt spændende ud i år. Og stemningen på stadion? Her kunne vi lære meget i Barcelona - hold k... der er tamt på Camp Nou sammenlignet med Signal Iduna Park...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Bundesligaen

Indlæg af zqa »

Udskift?
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Kubala »

Efter min mening, skal man ikke lægge for meget i de her træningskampe. United har heller ikke hele deres hold på plads endnu.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Brombi »

Kubala skrev:Efter min mening, skal man ikke lægge for meget i de her træningskampe. United har heller ikke hele deres hold på plads endnu.
Man skal slet ikke lægge noget i dem. Det handler om at komme i form (vænne sig til evt ny taktik).

gygfo

Re: Bundesligaen

Indlæg af gygfo »

Det bliver interessant at se bartra og dembele for Dortmund her til aften.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Piquénbauer »

Ribery er så hamrende latterlig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 67 gæster