Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af kklaus »

BREAKING: Coca Cola becomes first FIFA sponsor to call on Sepp Blatter to stand down "immediately" (AP)
BREAKING: McDonald's as well calls for FIFA President Sepp Blatter to step down immediately! (Reuters)
Uha, Visa next?

Edit: Oh god...
Breaking: Full statement from Sepp Blatter's lawyer on calls from Coca Cola and McDonalds to step down immediately.
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af kklaus »

VISA follows fellow FIFA sponsors McDonald's and Coca-Cola in demanding Blatter goes immediately.

Blatter is defying those calls
Nå, hvem har vi mere - Adidas?
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af kklaus »

Budweiser... Men så er det vel også snart kun Adidas der mangler.
Budweiser now calls on Blatter to go, joining visa, coca cola and McDonald's:
"Following recent developments, AB InBev believes it would be appropriate for Mr. Blatter to step down as we believe his continued presence to be an obstacle in the reform process. We strongly support the call for an independent reform process.
AB InBev has been actively engaged on the FIFA reform process both as part of a sponsor group including Adidas, Coca-Cola, McDonald’s and VISA, and on an individual basis through continued conversations with the organization.
We intend to continue to do so until the reform process has been completed."
Giv mig min sko tilbage, røv!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af emo »

Kan nogen forklar mig meningen med teksten i denne artikel, http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... et/5768136 .

Udfra brødteksten forstår jeg det som om CR bliver foretrukket, udfra teksten i artiklen hvor ordet "splittet" bliver brugt skulle man tro at det er tæt, men tæller jeg så er 3 for CR mens 10 er på Messi og så er 3 splittet... hmm EB!?
Allez...

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af puyol83 »

Kan godt forstå din forvirring, tror det er pga. formuleringen i manchetten: "flere peger på Danmarks kommende modstander (Ronaldo)". Jeg tror ikke de mener flere som i de fleste, men egentlig bare som i mere end én... Dermed ligger nyhedsværdien jo egentlig i at ikke alle på landsholdet mener Messi er bedst:-) sådan forstår jeg det i hvert fald...
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af puyol83 »

Men i øvrigt så har du ret i at ordet splittet er temmelig søgt når nu det er 10 mod 3 og så 4 "ved ikke"! Til gengæld er der nogle meget sjove udtalelser fra spillerne, bl.a. Y. Poulsen: "Ronaldo er en målscorer, scorer måskle flere mål, Messi afgføre kampene helt for sig selv, kan sætte fire mand og sparke den op i hjørnet, hvor Cristiano står for enden og sparker den ind", og W. Kvist: "Messi kan ting, jeg ikke kan forklare."
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af emo »

Det irriterer mig virkelig at de bruger CR og komplet, og CR og et pragteksemplar. Som om Messis "medfødte" talent gør at han ikke helt har kæmpet så meget som CR.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe det er vidst ret tydeligt hvem de mener er den bedste. Åndssvagt at man skal sætte det op som om det er tæt. Og Ronaldo er ikke komplet. Han er en målscorer og intet andet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af puyol83 »

Ordet komplet synes jeg også er ret fjollet, fordi hvordan komplet? Jo, CR er bedre med hovedet, til straffespark og mere atletisk så han er en komplet center forward, men Messi er bedre spilfordeler og dribler så han er en mere komplet offensiv spiller, og så er man jo lige vidt. Jeg kan dog godt forstå fascinationen af CRs dedikation, fordi det viser almindelige dødelige danske landsholdsspillere hvor langt man kan komme selvom man ikke har et medfødt kæmpetalent:-) Dermed ikke sagt at Messi ikke har kæmpet for det, men hans spidskompetencer er måske bare noget man ikke i lige så høj grad kan tillære og træne sig til...
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis man skal snakke om komplet når det kommer til Ronaldo så kan det kun være i forbindelse med de atletiske egenskaber. Det er noget han har trænet sig til som gør ham god i hovedspillet, hurtig, stærk osv.

Men som spiller er han intet i forhold til Messi som lige netop er den komplette offensive spiller. Han kan stort set alt hvad hans krop tillader (luftspillet er f.eks. ikke noget vildt pga hans højde selvom han faktisk er fin med hovedet).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af puyol83 »

Helt enig Piqué:-) har du i øvrigt fået prøvet PES?
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Piquénbauer »

puyol83 skrev:Helt enig Piqué:-) har du i øvrigt fået prøvet PES?
JA! Synes virkelig gameplayet er sjovt! Desværre mangler det en del i præsentation samt service (ikke opdateret hold wtf?!).

Men imo klart det bedste fodboldspil jeg har spillet i flere år!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af puyol83 »

Helt på linje med dig, synes også gameplay er virkelig godt men lidt for hurtigt. Jeg sætter det normalt ned på -1 i fart. Og ja, det er en mindre skandale at transfers først bliver opdateret sidst i denne måned! Har du fået hentet nogle rigtige spillertrøjer på nettet? Det er sgu meget fedt når man har fået gjort EPL mere autentisk!
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Piquénbauer »

Ja har hentet til de 2 engelske... Og det ser pisse godt ud! Hvor ville jeg dog ønske at PES havde fifas licenser osv. Det kombineret med PES gameplay ville være genialt!

Overvejer forresten også at sætte tempoet ned til -1. Det går ret hurtigt nu nemlig ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af puyol83 »

Ok, så du har også til Championship? Den har jeg vist ikke fået hentet. Men ja, det gør ret meget for den samlede oplevelse. Har selv hentet til europæiske landshold og spillet EM, det giver lige dét ekstra at have de rigtige trøjer:-) det er dog lidt nedern med hastigheden, at man ikke kan skrue ned for den online, derfor har jeg slet ikke spillet online endnu...
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster