Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Well, det er lidt forvirrende. Nogle skriver kindbenet, andre skriver kæben. Det er ikke helt det samme, så vidt jeg er orienteret. Men det lyder umiddelbart som om at Lewandowski er noget medtaget. En brækket kæbe (eller kindben?), en brækket næse og en hjernerystelse på samme tid? Det lyder som en smertefuld kombination.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

Brækket kæbe ved jeg ikke om jeg kan spille med, men brækket kindben har vi jo set en del atleter spille med, altså med maske - senest med Westbrook. Han spillede vist et par dage efter operationen :D #Westgoat

PuyolErGud
Indlæg: 10786
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Det var satme også en grim hændelse. Burde være blevet taget ud med det samme.

Men Robben er helt ude. Alaba er helt ude. Ribery er vist også af første opgør definitivt. Samme må nok siges om Lewandowski. Badstuber er helt ude. Omend Bayern stadig har et klasse hold, må det siges at være noget vi skal kunne udnytte.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg tror ikke, vi skal lægge for meget i det. Real slog os med et basically B-hold et par sæsoner siden.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Ikke en dårlig nyhed at vågne op til. Det er selvfølgelig synd for de involverede (undtaget robben) men de forbedre vores chancer markant hvis de nævnte spillere er ude!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Heartbreaker skrev:Jeg tror ikke, vi skal lægge for meget i det. Real slog os med et basically B-hold et par sæsoner siden.
Nej, det er nok ubetydeligt, at de mangler 4-5 startere...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Storken skrev:
Heartbreaker skrev:Jeg tror ikke, vi skal lægge for meget i det. Real slog os med et basically B-hold et par sæsoner siden.
Nej, det er nok ubetydeligt, at de mangler 4-5 startere...
Jeg antager at du er sarkastisk for så er jeg er enig med dig, for hvis Barca kommer godt igennem Cordoba kampen, skadesmæssigt, så bør vi være store favoritter på Camp Nou.

Det vil være en kæmpe skuffelse hvis Bayern får noget med fra Camp Nou, især hvis Lewandowski ikke er med.

---------------Neuer-----------------
Benatia--Boateng--Dante--Bernat
----------Alonso--Lahm-------------
--------------Thiago-----------------
---------Müller-------Götze---------
------------Pizarro/Lewan----------

Det er ikke ligefrem frygtindgyndende, så Badstuber, Alaba, Robben og Ribery er vel et pænt stort tab. Tilgengæld vil deres største trussel komme fra luften tror jeg og Pep vil overraske med opstillingen.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

jeg tror ikke Badstubers fravaer har den store betydning. Han har naesten ikke spillet de to sidste saesoner. Han kan ikke rigtig betegnes som stamspiller under Pep.

Derudover vil det overraske mig meget, hvis de spiller med 4 i forsvaret. Jeg har set dem spille med 3.

Robben og Riberys fravaer kan betyde noget, og det faktum at Pep meget sjaeldent vinder paa udebane i knock out kampe.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jurij »

rummenigge skrev:
Storken skrev:
Heartbreaker skrev:Jeg tror ikke, vi skal lægge for meget i det. Real slog os med et basically B-hold et par sæsoner siden.
Nej, det er nok ubetydeligt, at de mangler 4-5 startere...
Jeg antager at du er sarkastisk for så er jeg er enig med dig, for hvis Barca kommer godt igennem Cordoba kampen, skadesmæssigt, så bør vi være store favoritter på Camp Nou.

Det vil være en kæmpe skuffelse hvis Bayern får noget med fra Camp Nou, især hvis Lewandowski ikke er med.

---------------Neuer-----------------
Benatia--Boateng--Dante--Bernat
----------Alonso--Lahm-------------
--------------Thiago-----------------
---------Müller-------Götze---------
------------Pizarro/Lewan----------

Det er ikke ligefrem frygtindgyndende, så Badstuber, Alaba, Robben og Ribery er vel et pænt stort tab. Tilgengæld vil deres største trussel komme fra luften tror jeg og Pep vil overraske med opstillingen.
Helt ærligt. Det hold ville kunne spille sig til toppen af enhver liga i verden. Ikke på Barca niveau, men stadigvæk CL værdige.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Visca El Barca skrev:jeg tror ikke Badstubers fravaer har den store betydning. Han har naesten ikke spillet de to sidste saesoner. Han kan ikke rigtig betegnes som stamspiller under Pep.

Derudover vil det overraske mig meget, hvis de spiller med 4 i forsvaret. Jeg har set dem spille med 3.

Robben og Riberys fravaer kan betyde noget, og det faktum at Pep meget sjaeldent vinder paa udebane i knock out kampe.
Det vil ikke give mening at spille med en 3-mands bagkæde, når man står overfor en 4-3-3.

Derudover skal Dante presses, når han har bolden. Han er lidt et sjuskehoved til tider. Man er vel brasilianer.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Det bliver vel Rafinha - Benatia - Boateng - Bernat der danner forsvarskæde i næste uge?

Throwback til vores sidste kamp på hjemmebane mod Bayern. Hvilen opstilling.

Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Wow den var skidt. Det havde jeg helt glemt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Legendarisk hold! :razz:

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jurij »

A$AP skrev:Det bliver vel Rafinha - Benatia - Boateng - Bernat der danner forsvarskæde i næste uge?

Throwback til vores sidste kamp på hjemmebane mod Bayern. Hvilen opstilling.

Billede
Ingen Busquets, Messi, Neymar, Suarez eller Mathieu.
Genopbygning status: færdig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Skift mathieu ud med masche... Der mangler mange på det hold. Alba, masche, bussi, rak, messi, neymar og suarez.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster