Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Jeg er efterhånden kommet mig over hans utrolige scoring på campen for nogle år siden og jeg er nu klar til at vi sætter Arsenal på plads, især når vi har en spiller som Mascherano til mandsopdække Bendtner.

PuyolErGud
Indlæg: 10784
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Noget andet, hvordan fuck kunne Zenit tabe 4-1 til Austria Wien? Altså de var jo ikke sikre på avancement, men kan være glade for at Atl.Madrid er bare så gode i år.

Og så lidt skørt, at Napoli med 12 point ikke går videre, men Zenit med 6 point gør.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Man må efterhånden give Diego Simeone stor, stor, stor kredit for at forvandle sådan et lol-hold som Atletico Madrid til et stabilt kollektivpræsterende hold, som også vinder kampene, selvom de både havde erobret 1. pladsen og sikkert videre, at de stadigvæk præsterer. Det er det, de store hold i Europa gør. Flot præstation af ham efterhånden at stable dem så stærkt op. Og en gave til spansk fodbold i det hele taget, så Real og Barca kan få noget mesterskabsmodstand
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

Hvor er det befriende at vi ikke skal se på fck mere i Champions League, med alt respekt for dem, men jeg tænker nu mere på 3+'s dækning af CL.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

# 23 skrev:Man må efterhånden give Diego Simeone stor, stor, stor kredit for at forvandle sådan et lol-hold som Atletico Madrid til et stabilt kollektivpræsterende hold, som også vinder kampene, selvom de både havde erobret 1. pladsen og sikkert videre, at de stadigvæk præsterer. Det er det, de store hold i Europa gør. Flot præstation af ham efterhånden at stable dem så stærkt op. Og en gave til spansk fodbold i det hele taget, så Real og Barca kan få noget mesterskabsmodstand
De var sgu også jævnt heldige i dag. Porto rammer træværket tre gange og det er vidst ingen overdrivelse, at kalde Raúl Garcías mål for mere held end forstand. Men, ja. De ser stærke og imponerende ud ikke desto mindre.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Blaugrana92 skrev:
# 23 skrev:Man må efterhånden give Diego Simeone stor, stor, stor kredit for at forvandle sådan et lol-hold som Atletico Madrid til et stabilt kollektivpræsterende hold, som også vinder kampene, selvom de både havde erobret 1. pladsen og sikkert videre, at de stadigvæk præsterer. Det er det, de store hold i Europa gør. Flot præstation af ham efterhånden at stable dem så stærkt op. Og en gave til spansk fodbold i det hele taget, så Real og Barca kan få noget mesterskabsmodstand
De var sgu også jævnt heldige i dag. Porto rammer træværket tre gange og det er vidst ingen overdrivelse, at kalde Raúl Garcías mål for mere held end forstand. Men, ja. De ser stærke og imponerende ud ikke desto mindre.
Så ikke lige dagens kamp. Men det er bare det der med, at Atl. Madrid er blevet meget mere stabil. De var IMO et kæmpe lolhold før Simeone, da de var ustabile as fuck og kunne smadre et hold 5-0 den ene dag og så 3 dage efter tabe 4-1 til et bundhold.

Simeone har banket vindermentalitet i knoppen på dem. Men det bliver spnædende at se, om de kan holde på deres spillere til sommer. Koke rygtes nu kraftigt til United (David Moyes var på tribunerne i gårdagens kamp mellem Atl. Madrid-Porto, hvor det siges, at han scoutede Koke og Oliver), og Diego Costa bliver rygtet til Liverpool (lolskifte), Chelsea og andre bejlere.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor skifte til man u eller chelsea når det kører for atl madrid? Tror at de kan holde på deres spillere nogle sæsoner endnu. Og kunne forresten godt se barca gå efter koke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Piquénbauer skrev:Hvorfor skifte til man u eller chelsea når det kører for atl madrid? Tror at de kan holde på deres spillere nogle sæsoner endnu. Og kunne forresten godt se barca gå efter koke.
Fordi United med al respekt er større end Atletico Madrid. Medmindre David I Have No Idea What I'm Doing Moyes fucker United fuldstændig op, så er United lige et skridt op ad karrierestigen for Koke.

Mht. Chelsea, så kan de vel lokke med en stor fed hyre, som Atletico ikke kan hamle op med. Og så opererer Chelsea også lige på et niveau højere end Atletico, medmindre Simeone i år lige hiver Atletico op på allerhøjeste niveau.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Men er man u og chelsea projekter ligeså spændende som det atl madrid har gang i pt? Det mener jeg ikke. Jeg er overbevist om at atl madrid på nuværende tidspunkt ville kunne slå både chelsea og man u. Og endda rimelig komfortabelt. Desuden vil jeg vurdere kokes chancer for at spille landsholdsbold større hvis han bliver i spanien. Men som sagt så tror jeg han bliver barca spiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Piquénbauer skrev:Men er man u og chelsea projekter ligeså spændende som det atl madrid har gang i pt? Det mener jeg ikke. Jeg er overbevist om at atl madrid på nuværende tidspunkt ville kunne slå både chelsea og man u. Og endda rimelig komfortabelt. Desuden vil jeg vurdere kokes chancer for at spille landsholdsbold større hvis han bliver i spanien. Men som sagt så tror jeg han bliver barca spiller.
Det har intet at gøre med om, at Atletico Madrid lige pt. kan slå United, for det kan alle pt. Men det ændrer ikke ved den status, du har som fodboldspiller, når du er United-spiller. Hvis du ved din fulde fem kan anse Atl. Madrid som ligeså store som United, så er vi meget uenige. Medmindre Moyes kører klubben fuldstændig i sænk, som Souness gjorde med Liverpool i start 90'erne, så vil United altid være en større klub end Atletico Madrid.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg snakker ikke om hvilken klub der er størst. Jeg snakker om hvilket projekt der er mest fremtid i. Og pt er atl madrids projekt et niveau over hvad man har gang i i man u. Du skal desuden huske på at koke er en atl madrid dreng og at det er svært at vende barndomsklubben ryggen. Især når det går så godt for denne klub.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

En dårlig periode eller krise fra Atl. og de er færdige, økonomisk. United vil altid bare stærkere på den front, altså en langvarig sikkerhed, og United vil altid blande sig der hvor det er sjovt. De færreste tror vel på at Atl. forsætter formen de kommende 4-5-6 år.
Allez...

gygfo

Re: Champions league

Indlæg af gygfo »

emo skrev:En dårlig periode eller krise fra Atl. og de er færdige, økonomisk. United vil altid bare stærkere på den front, altså en langvarig sikkerhed, og United vil altid blande sig der hvor det er sjovt. De færreste tror vel på at Atl. forsætter formen de kommende 4-5-6 år.
Men det var der også mange der sagde om Dortmund i sin tid. Bevares, jeg tror ikke Dortmund har økonomi som Chelsea eller Man. United, men jeg tror heller ikke Dortmund er færdige, hvis de løber ind i en dårlig sæson.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

I sin tid, denne sæson kunne sagtens være enden for det "folke-kær" Dortmund.
Allez...

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

... Lippi imod Pep, til VM, Evergrande imod Bayern, ro af mine favorit trænere. Jeg er gla'.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster