Den Danske Superliga

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Daluigi »

Jamial skrev:Ubrugelig debat. Der er idioter alle steder. I to burde måske få jeres eget forum at diskutere i, som er åbent kun for jer, som I så kan sidde og smide svinere til hinanden på. Så kan vi få noget ro. :)

Det er umuligt for NOGEN af jer to at sige, hvilken fangruppe der er den værste. Jeg er enig med Jønde på det punkt. Brøndby fans kommer mere til udtryk i øjeblikket, idet FCK-Away heldigvis har gjort meget. Brøndby burde indføre det samme. Nu.

At argumentere for at de fleste "rabiate" Brøndby-fans er fra provinsen er så stupidt, at jeg næsten får ondt. Hvor ved du det fra? Du kender en, som kender en, hvis søsters mands tredje barn med hans anden kones fætters nevøs mors lillesøster har en ven der er fra Frederikshavn, går i sort tøj og råber "fuck jer lortepansere" om lørdagen nede på stampubben...

Ubrugeligt.
Kunne ikke være mere enig.
Forumlegende

Rivaldo10

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Rivaldo10 »

Nej, det er ikke umuligt, hvis man åbner øjnene.

Haha, Varde :lol:

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Jamial »

Rivaldo10 skrev:Nej, det er ikke umuligt, hvis man åbner øjnene.
Du er umulig at diskutere med, stædig og ude af stand til at bøje dig, selv når argumenterne imod dig er klokkeklare.

Jeg mistænker dig efterhånden for kun at skrive og postulere for at provokere. Synes snart vi har nået grænsen....

Rivaldo10

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Rivaldo10 »

Jeg kan kun sige i lige måde. At du ikke kan se, at andelen af idioter på stadions er størst hos Brøndby er mig en gåde, når en stor del af Brøndbys fans har indrømmet det på diverse forums, på stadion mm. Jeg talte med nogle stykker så sent som i søndags, da jeg var inde og se FCK-brøndby. Men sødt, at du ser bort fra kendsgerningerne, nemlig at de rabiate tosser er i overtal hos brøndby i forhold til andre superliga-klubber, at brøndby er den mest populære klub i provinsen blandt de 20-30 årige osv. Men fortsæt du bare.

http://www.bif-support.dk/sso/forum_ent ... ast_answer

:lol:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Blaugrana92 »

Du morer dig rigtig nok, hva' Rivaldo10?
Det er ærligt talt lidt patetisk at se, den måde hvorpå du konstant sætter fokus på 'fjenden', som altså er Brøndby i dette tilfælde, og konstant fremhæver alt det negative ved dem. Hvorfor dog ikke kigge lidt indad og se på dit eget hold, som jeg går ud fra er FCK i dette tilfælde?
Du hader Brøndby, we get it, men vi gider altså ikke læse om det konstant, vel?

Rivaldo10

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Rivaldo10 »

Ja, og så længe det har noget med Superligaen at gøre, så vil jeg fortsætte med at "more mig".

Du kan jo undlade at læse kritikken af enkelte Brøndby fans, som i øvrigt er fuldt berettiget og ikke mindst aktuel.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Blaugrana92 »

Rivaldo10 skrev:Ja, og så længe det har noget med Superligaen at gøre, så vil jeg fortsætte med at "more mig".

Du kan jo undlade at læse kritikken af enkelte Brøndby fans, som i øvrigt er fuldt berettiget og ikke mindst aktuel.
Jo, det kunne jeg da i og for sig sagtens, men er meningen ikke at vi skal have en saglig diskussion her på forum, i stedet for at du sidder og chit-chatter med dig selv og skriver nedladende indlæg om Brøndby? Den sidste diskussion der kørte i denne tråd, var i mine øjne meget mere personlig end egentlig saglig og det mindede mest af alt om én stor gang mudderkastning. Og det er nu engang altså numse irriterende at se og høre på for os andre brugere.

Rivaldo10

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Rivaldo10 »

Det var nu reelle og ikke mindst aktuelle emner der blev debatteret.



He he.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af zqa »

Mmm, ignore.. Fremragende funktion.
#jesuisSheep

Rivaldo10

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Rivaldo10 »

STOLTHEDEN ER KOLOSSAL!

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Jamial »

Rivaldo10 skrev:Jeg kan kun sige i lige måde. At du ikke kan se, at andelen af idioter på stadions er størst hos Brøndby er mig en gåde, når en stor del af Brøndbys fans har indrømmet det på diverse forums, på stadion mm. Jeg talte med nogle stykker så sent som i søndags, da jeg var inde og se FCK-brøndby. Men sødt, at du ser bort fra kendsgerningerne, nemlig at de rabiate tosser er i overtal hos brøndby i forhold til andre superliga-klubber, at brøndby er den mest populære klub i provinsen blandt de 20-30 årige osv. Men fortsæt du bare.

http://www.bif-support.dk/sso/forum_ent ... ast_answer

:lol:
Der er RIGTIG langt fra at "brøndby er den mest populære klub i provinsen blandt de 20-30 årige" og til dit postulat om at størstedelen af de rabiate Brøndby fans er fra provinsen. HELT ENORMT LANGT! Så nej, jeg har ikke set bort fra noget.

At Brøndby fans indrømmer det betyder da heller ingenting, de kan sgu ikke vide hvor mange FCK idioter der findes, når nu de fleste FCK-idioter er forment adgang fra kampene, mens resten nok holder sig i selen, netop fordi de ville ryge ud på røven fra stadion hvis de lavede lort i den.

Hvad ville der være sygt i den aktion du linker til? Den virker ikke voldelig eller noget andet, men snarere som en opsang til deres spillere.

Du postulerer konsekvent uden skyggen af konkrete eksempler/beviser til at bakke din sag op. Det er umuligt at diskutere emnet, hvis du har besluttet dig for hvad der er rigtigt før vi begynder, og nægter at lytte til argumenter der går imod din egen holdning.

PS. Iøvrigt er jeg ikke Brøndby fan, bare så vi er enige om hvem af os, der er præget af hans tilhørsforhold.

Rivaldo10

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Rivaldo10 »

Lige et guldkorn til.

http://www.sporten.dk/fodbold/video-fan ... illere-til

Morten og Peter kunne ikke engang have gjort det bedre.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af zqa »

Brøndby IF fra Vestegnen, vi hader alle de andre, dumme jydefans. Vi skærer halsen over, på alle de andre, dumme jydefans! Huh! Huh!
#jesuisSheep

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Pieyanthikos »

Ny landstræner om halvandet år - hvad tænker I umiddelbart?

Jeg ved ikke helt om Laudrup er sandsynlig. Det afhænger meget af succesen i Spanien, men der skal helt sikkert et stort tilbud til for at han flytter derfra. Dog klart ham jeg vil foretrække, selvom det nok er begrænset hvad han kan få ud af det danske spillermateriale. Frank Arnesen er ikke specielt tilknyttet Danmark og har en stor stilling i Chelsea. Et stort tilbud kan måske få ham hjem hvis Laudrup ikke er interesseret. Bordinggaard kender DBU og mange af spillerne fra U21-holdet og er helt sikkert potentiel, men mangler international trænererfaring.

Måske skal vi kigge internationalt. En hollandsk træner kunne være spændende, f.eks. Rijkaard - men det er nok usandsynligt at DBU kan trække en så kendt træner til Danmark.

Men der er selvfølgelig lang tid endnu..
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af benjamin »

Fanme os' på tide. Men tak til Morten Olsen, der har gjort det ganske udmærket, taget vores spillemateriale i betragtning. Men der har sgu aldrig været de helt store offensive kvaliteter at arbejde med, må man sige. De kommer forhåbentlig hos visse spillere om nogle år, når han er trådt af; Eriksen, Nicolai Jørgensen, f.eks., kan man håbe udvikler sig som de skal. Eller at Lasse Schøne fortsætter, hvor han slap sidste år, hvilket det tyder på, han gør. Og Bendtner må da gerne lige holde, hvad han lover, og bliver verdens bedste angriber!

Så har vi Nikola Saric, der engang blev betragtet som værende et af største angrebstalenter i Europa. Hvem er der ellers? Der skal være knald på den offensiv, når gnieren træder af.
Stick to your guns.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster