La Liga 2018/2019

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af Goaaal »

Muddi12345 skrev:Jeg hader den klub til døden. De har altid heldet med sig, særligt i chl de seneste år,

Idag havde intet med held at gøre. Perez har været ude flere gange og lægge pres på dommerne pga han mente VAR var imod dem. Så klamt. Jeg siger ikke korruption, men tydeligt at han har lagt pres på dem og at missionen er lykkes.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af A$AP »



4-5 dommere der faktisk bliver betalt for at dømme sidder nede i VAR-rummet og kommer frem til, at dette er et straffespark? Ok.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af Daluigi »

Det hænger fint sammen med, at vi blev snydt for 2 styks igår - det er vanvid de får straffe på sådan en. Vanvid. Men da klasse med rødt til Nacho nu også.
Forumlegende

Black
Indlæg: 11
Tilmeldt: søn feb 17, 2019 5:34 pm

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af Black »

Det er så tydeligt korrupt, det der. Hvad for en tosse har set det straffe på replay og tænkt 'yep, den er god nok'?

Det giver ingen mening. Der er ingen mennesker i verden, der kan være så dumme. 100 % korrupt.

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af Antimadridista »

Det må få et efterspil! Må gå ud fra de ser de samme billeder, så hvad pokker dømmer de det på???

Og så med tanke på de 2 vi ikke fik i går!!!

Det er jo nøjagtigt det der VAR skulle fjerne..fejl!

Black
Indlæg: 11
Tilmeldt: søn feb 17, 2019 5:34 pm

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af Black »

Efterspillet kommer på Onsdag og den kommende weekend... Vi skal fucking køre dem over.

Verdens klammeste klub med de klammeste fans.

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af Tello »

Hvor er det ulækkert med VAR og Madrid. Føj. Lige når man troede det blev mere professionelt med dommerstandarden i Spanien. Casemiro plejer selv at lave sådanne spark, ramme og slippe afsted med det.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg så ikke kampen så har lige et pr spørgsmål... Dømte dommeren straffesparket eller var det VAR der gjorde dommeren opmærksom på det?

Hvis dommeren kaldte det så er det svært at lave om da der trods alt (minimalt) er kontakt. Så er det en kendelse der er op til hver dommer om hvor meget kontakt der skal til. Dårligt dommerarbejde men det kan i sidste ende forsvares.

Hvis VAR kaldte den så er det en skandale. Bevares der er som sagt minimal kontakt og casemiros dive ser voldsommere ud i slow men for fanden.

Som en anden bruger påpegede så har det virket for real at tude over VAR. Nu kommer alle de små kendelser ud til deres fordel. Det er ærlig talt røv irriterende. Men ok - 9 point. De når det ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af Antimadridista »

Tello skrev:Hvor er det ulækkert med VAR og Madrid. Føj. Lige når man troede det blev mere professionelt med dommerstandarden i Spanien. Casemiro plejer selv at lave sådanne spark, ramme og slippe afsted med det.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Var der nogen herinde der så kampen? Brokkede levante spilleren sig eller virkede han skyldig?

Hvis de med en lup eller noget, har kunnet ane en minimal berøring (som går mit øje forbi), så burde de jo også kunne fange at Kjær IKKE rammer bolden, men kun Suarez i lørdags!! Det hænger ikke sammen :sad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes faktisk den med Dembele var værre end den med suarez. At der ikke blev dømt straffespark på den fatter jeg ikke. Modstanderen ramte kun dembeles ankler.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Jeg synes faktisk den med Dembele var værre end den med suarez. At der ikke blev dømt straffespark på den fatter jeg ikke. Modstanderen ramte kun dembeles ankler.

Ok, tror aldrig jeg fik set den med Demb i slow!

Men nu har jeg set den twit video længere oppe, en 7-8 gange. Han rammer ham nok alligevel en lille bette my'! Men stadig ikke til et str imo.

Gad godt se det Leante str, som de blev snydt for!!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Men både Suarez og Demb dømmer LaHoz at det ikke er nok til straffe.. så selvom han så det igen via VAR ville han dømme det på samme måde.

Jeg tror det er derfor han ikke dømmer eller vil se VAR, han er sikker på at der er kontakt men ikke nok, og at Suarez og Demb ikke kan nå bolden alligevel.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:Men både Suarez og Demb dømmer LaHoz at det ikke er nok til straffe.. så selvom han så det igen via VAR ville han dømme det på samme måde.

Jeg tror det er derfor han ikke dømmer eller vil se VAR, han er sikker på at der er kontakt men ikke nok, og at Suarez og Demb ikke kan nå bolden alligevel.
Så med andre ord. Lahoz ville ikke have dømt str til Real!

Men som Piq spørger, var det VAR eller dommeren der dømte det Real str?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Antimadridista skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Men både Suarez og Demb dømmer LaHoz at det ikke er nok til straffe.. så selvom han så det igen via VAR ville han dømme det på samme måde.

Jeg tror det er derfor han ikke dømmer eller vil se VAR, han er sikker på at der er kontakt men ikke nok, og at Suarez og Demb ikke kan nå bolden alligevel.
Så med andre ord. Lahoz ville ikke have dømt str til Real!
Korrekt.. Lahoz ville højst sansynligt ikke have dømt straffe.. derfor er det svært at bedømme situationer med 2 forskellige dommere... derimod skulle dommeren i Levante - Real kampen have dømt straffe til Levante, når hans linje var at Real skulle have de 2 straffe, hvor den sidste var så tynd at den var på kanten af anoreksi!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: La Liga 2018/2019

Indlæg af Xavi6Smede »

Dommeren dømte det. Som Piquenbauer siger, kan det med nød og næppe forsvares at VAR ikke omstødte kendelsen, da han trods alt bliver ramt. Det kunne ligeså godt være gult for film, hans patetiske hop har intet at gøre med sparket.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster