Copa del Rey

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af B-Freak »

Så 2 kampe i mod real Madrid med fantastisk streaming kvalitet....
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af FCBSOCI »

Kunne godt undvære to hårde kampe i et i forvejen hårdt program. Omvendt er det ALTID spændende, dramatisk og underholdende at møde Real Madrid.

Bliver spændende at se om Valverde går all-in eller sparer Messsi m.fl. Mit bud er, at det bliver med idealopstillingen (stærkest mulige hold). Hvad tror I?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Piquénbauer »

Stærkeste hold. Og det kommer stort set til at spille hver eneste kamp i feb. Den eneste kamp jeg kan se os spare spillere i er hjemme mod Valladolid.

Vi ender i præcis samme situation som vi har været i de sidste mange sæsoner. Fra januar og frem ender vores startere med at spille stort set hver kamp. Og det hver tredje dag. Det er langt fra optimalt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Antimadridista »

Et ord: skod.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Antimadridista »

2 feb, Valencia H
6 feb, Real H
10 feb Bilbao U
(Ingen midtuge)
16 feb Valladolid H
19 feb Lyon U
24 feb Sevilla U
27 feb Real U
2 mar Real U
(Ingen midtuge)
10 mar Rayo H
13 mar Lyon H
17 mar Betis U

Herefter 14 dages pause, vel pga landskampe.

CL kvart 9/10 & 16/17 april.

Som jeg ser det, skal vi spare mod Valencia her i weekenden, det gør Valencia sikkert også selv pga Copa. Dernæst stærkeste mod Real og Bilbao.
Dernæst ikke så hårdt op mod Lyon: ingen midtuge og Valladolid.
Efter Lyon er der 3 drønhårde kampe på 1 uge. Tænker der skal spares mod Sevilla, så må vi tage det nederlag. Efter de 2 udekampe mod Real, er der ingen midtuge og så Rayo, før Lyon.

Det ser hårdt ud, men op mod CL/Lyon, er der faktisk plads til hvile. Om ikke andet, så skal hele truppen bruges

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg håber virkelig ikke vi sparer spillere i ligaen pga cdr. Vi har kun 5 point ned til atm (som slipper for cdr) så der skal vi holde os til. Jeg tror desuden vi skal passe på med at tro at det ikke bliver svært mod Lyon.

Vi står i præcis den samme situation som tidligere. Vi lærer bare ikke af det og det her latterlige cdr fis kommer til at få konsekvenser.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Jeg håber virkelig ikke vi sparer spillere i ligaen pga cdr. Vi har kun 5 point ned til atm (som slipper for cdr) så der skal vi holde os til. Jeg tror desuden vi skal passe på med at tro at det ikke bliver svært mod Lyon.

Vi står i præcis den samme situation som tidligere. Vi lærer bare ikke af det og det her latterlige cdr fis kommer til at få konsekvenser.

Jeg er for så vidt enig. Spåede allerede for nøjagtigt 3 år siden, det potentielle CL problem ved disse mange og hårde copa opgør. Det er hul i hovedet, at det skal afgøres over 2 kampe. Så hellere træde ind.en runde før.!

Men ift hvor jeg tror vi skal hvile folk, så er det primært i erkendelse af at nu er det som det er. Mod Real sparer vi aldrig. Sådan er det bare.

Lyon, jeg tror bestem ikke det er en walkover, håber jeg heller ikke Teamet tror.. :|

Edit: min nej hat siger som sagt skod, dog ser min ja hat, at der trods alt er fri i midtugen i ugen før begge Lyon kampe!
Senest rettet af Antimadridista fre feb 01, 2019 5:07 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Piquénbauer »

Det er præcis derfor cdr er noget pis. Man ender ofte i en situation hvor man ikke rigtigt kan spare spillere (kampe mod Real og atm feks).

Jeg er enig i at vi ikke kommer til at spare mod Real og det er derfor det her virkelig er noget møg. Som jeg skrev så får det konsekvenser. Det er den skide besættelse af en treble. “Vi er Barca og skal vinde alt” bla bla bla.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af emo »

Skulle vi møde Betis eller Valencia vinke højest sandsynligt hellere ikke spare i de kampe, da man allerede er i semifinalen og så tæt på finalen. De år hvor vi vandt treble sparkede vi alle spillerne i semifinalen af en Cdr?

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Piquénbauer »

Det er jo det der er problemet. Enten møder man hold som man ikke kan spare mod eller også er man kommet for tæt på en finale så man går efter det. Vi har ikke en bestemt tilgang til cdr udover at cillessen spiller. Det er åndssvagt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af emo »

Men så kan man ikke brokke sig over Real. Udfaldet havde været det samme havde vi trukket de to andre.

Jeg mener godt man kan spare 1-2 alt afgørende spillere. Men hellere ikke mere end det.

Nu må vi se. Glæder mig til kampene. Real har gang i den, vi er gode mod gode hold. Kan blive alt. Gælder om at få et godt resultat hjemme, dvs., holde nullet.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Det er præcis derfor cdr er noget pis. Man ender ofte i en situation hvor man ikke rigtigt kan spare spillere (kampe mod Real og atm feks).

Jeg er enig i at vi ikke kommer til at spare mod Real og det er derfor det her virkelig er noget møg. Som jeg skrev så får det konsekvenser. Det er den skide besættelse af en treble. “Vi er Barca og skal vinde alt” bla bla bla.

Yes yes..vi are superhumans :roll:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Men så kan man ikke brokke sig over Real. Udfaldet havde været det samme havde vi trukket de to andre.

Jeg mener godt man kan spare 1-2 alt afgørende spillere. Men hellere ikke mere end det.

Nu må vi se. Glæder mig til kampene. Real har gang i den, vi er gode mod gode hold. Kan blive alt. Gælder om at få et godt resultat hjemme, dvs., holde nullet.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Selvfølgelig kan man det. Kampe mod Real er markant hårdere end mod Betis. Også selvom de samme spillere spiller dem. Ikke bare er Real bedre men kampene kommer til at tage så ufatteligt meget opmærksomhed.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af emo »

Og det er vi perfekte til at håndtere. Ikke uprøvede spillere der render rundt. Jeg glæææææer mig!

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Ba sai luo na »

Februar programmet er vildt .
Selvfølgelig skal barca kunne klare at spille med i alle turneringere. Det er derfor de har den trup de har.
Det er ikke anderledes for de andre storhold.

Problemet er ikke Copa del Rey kampene. Problemet er at Barca er så crazy afhængige af Messi .
Alle andre spillere kan skiftes ud , spares og det vil kun blive i momenter man vil sige man savnede dem fordi holdet og reserverne også er gode. Umtiti er sidste eksempel - verdens bedste sidste år , nu fungere det trods alt fint uden ham.

Messi kan ikke spille alle kampene - enig. Spil med andre spillere i Copa del Rey - de skal nok kæmpe for sagen.
Men jeg kan slet slet ikke forstår den tankegang med at man synes pokalen er en belastning. Barca er en klub spillere tager til fordi man kan drømme om en treble.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster