FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Diabolito »

Antimadridista skrev:
lør apr 29, 2023 10:45 am
Kan se at flere brugers indlæg er slettet. Forstår ikke helt hvorfor mit blev.

Isageren. Er du sød i det mindste at bringe valide, veldokumenterede argumenterer, evt med links, når du går bananas over Messi. Og måske ikke bare gentage hvad du har kastet afsted et hav af gange tidligere. Vi kender din holdning til Messi og vi har diskuteret den indgående tidligere.

Tak og god dag.
Tror du formulerede noget med at Isageren igen lukkede en masse galde ud. Det var ikke super konstruktivt og gav anledning til en større muderkastning.
El Señor de las Tartas

Antimadridista
Indlæg: 9328
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 948 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Diabolito skrev:
lør apr 29, 2023 4:23 pm
Antimadridista skrev:
lør apr 29, 2023 10:45 am
Kan se at flere brugers indlæg er slettet. Forstår ikke helt hvorfor mit blev.

Isageren. Er du sød i det mindste at bringe valide, veldokumenterede argumenterer, evt med links, når du går bananas over Messi. Og måske ikke bare gentage hvad du har kastet afsted et hav af gange tidligere. Vi kender din holdning til Messi og vi har diskuteret den indgående tidligere.

Tak og god dag.
Tror du formulerede noget med at Isageren igen lukkede en masse galde ud. Det var ikke super konstruktivt og gav anledning til en større muderkastning.
Jeg tager nu altså ikke ansvar for hvad andre måtte lave af indlæg. Det er lige at stramme den.

Men ja mit indlæg var måske ikke konstruktivt, men et svar på en tirade fremført endnu engang og uden skyggen af egentlige argumenter. Jeg blev bare træt…

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15120
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1705 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Endnu en hater.



MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9734
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

kklaus skrev:
tirs maj 02, 2023 10:19 pm
Vi skal satme have fundet en kompetent person der kan fylde den rolle. Håber ikke man hiver Jordi Cruyff op på den position.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »



Pep incoming? 🤝 🙏
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2831
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Shit hvad sker der

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Hristo »

EasyBuddhist skrev:
tirs maj 02, 2023 11:10 pm
Gordon virker interessant og kvalificeret til opgaven. Men mega-øv med Alemany!

Antimadridista
Indlæg: 9328
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 948 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Dælme også mystisk at han afslutter vinduet, selvom hans interesser må ligge et andet sted….

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Hristo »

Antimadridista skrev:
ons maj 03, 2023 8:28 am
Dælme også mystisk at han afslutter vinduet, selvom hans interesser må ligge et andet sted….
Det må næsten være en kompromisløsning som primært har været Barcas behov. Hvis Alemany er hjernen, ville det måske ramle uden ham. Siger måske også noget om hvor sårbart grundlaget stadig er.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Hristo skrev:
ons maj 03, 2023 8:32 am
Antimadridista skrev:
ons maj 03, 2023 8:28 am
Dælme også mystisk at han afslutter vinduet, selvom hans interesser må ligge et andet sted….
Det må næsten være en kompromisløsning som primært har været Barcas behov. Hvis Alemany er hjernen, ville det måske ramle uden ham. Siger måske også noget om hvor sårbart grundlaget stadig er.
Det hænger nok sammen med, han har fået lov at rejse, selvom han havde kontrakt til 2024.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »



Nogle ret så bekymrende nyheder omkring Alemany´s afsked, der florerer. Ikke at det kommer som nogen overraskelse, for meget af det, har man vidst længe. Det understreger bare endnu mere behovet for, der kommer en stærk sportsdirektør ind, som ikke bare agerer nikkedukke for Laporta og Xavi, men som har nosserne til at sætte kursen selv. Som jeg før har sagt, jeg så er jeg meget imod, Xavi har for meget at sige i forhold til transfers. Det skal være en selvstændig del af organisationen, som ikke skal påvirkes for meget af skiftende trænere og lunefulde præsidenter.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Indlæg: 704
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 680 gange
Blevet takket: 157 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
ons maj 03, 2023 5:52 pm


Nogle ret så bekymrende nyheder omkring Alemany´s afsked, der florerer. Ikke at det kommer som nogen overraskelse, for meget af det, har man vidst længe. Det understreger bare endnu mere behovet for, der kommer en stærk sportsdirektør ind, som ikke bare agerer nikkedukke for Laporta og Xavi, men som har nosserne til at sætte kursen selv. Som jeg før har sagt, jeg så er jeg meget imod, Xavi har for meget at sige i forhold til transfers. Det skal være en selvstændig del af organisationen, som ikke skal påvirkes for meget af skiftende trænere og lunefulde præsidenter.
Laporta er jo lidt en spradebasse. Jeg tror nu hans navn har gjort det noget lettere st få omlagt gælden til lange lån.

Nu synes jeg dog der tegner sig et billede af at der er rod i administrationen. Gad vide hvem de vil hive ind i stedet for? Det bliver jo nok ikke Planes.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »



Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster