FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Faktum er bare, at en eventuel konflikt burde blive lagt til side, så snart man forlader banen. Dermed ikke sagt, at Messis handling var en skændsel for menneskeheden, og at ingen andre ville have reageret lige sådan.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17791
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

michaelk94 skrev:
emo skrev:Hvordan kan det være en bagatel at råbe efter nogen, så længe det ikke er i en kamp-situation ? Opfatter det at råbe som et verbalt-"angreb". Du kan ikke genkende at du efter en hygge- eller seriekamp lige har smidt en "spasser", til en modspiller på vej til omklædningsrummet, eller på vej ud til cyklerne ?
Jo bestemt. Kan stadig sagtens identificere mig med Messi i denne situation, men det forsvarer det jo ikke. Det er forkert.
Det ville være forkert for enhver så, for mig for dig for ham for dem for alle mennesker. Men sådan er vi, jeg kan ikke blive harm over at nogen gør noget som jeg også ville have gjort. Jeg ville aldrig prikke en i øjet, jeg ville aldrig råbe af en, jeg har smidt et slice i hovedet på en, og gør jeg aldrig igen, spild af penge.

Så tænker, hvis det er noget vi alle ville have gjort, hvorfor tage det op, hvis det er en så alm. ting. Havde det ikke været Messi var dette ikke i medierne (hvis det passer), ligesom når Bendtner render fuld rundt, det gør vi alle, og vi har også alle svært ved at knappe bukserne på et eller andet tidspunkt i løbet af natten, men ingen bliver harm over det da det opfattes som normalt, det kan ske.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor bliver denne sag overhovedet diskuteret? Det er en af de mest pro madrid medier der bringer en historie uden nogle former for beviser... Den er ikke blevet taget op af andre medier så mon ikke den skal tages det med et gran salt?!

Og jeg fatter stadig ikke hvorfor en real fan har brug for at tage en diskussion omhandlende messi på et barca forum... Hvis du har brug for at komme af med lidt galde omkring messi så tag den dog på en madrid forum. Det er jo ikke fordi folk herinde vil svine messi og slet ikke når du bruger en af de mest fjollede kilder overhovedet. Kan ikke huske at jeg har læst barca folk svine mou på madridista.dk med en kilde fra sport.es eller mundodeportivo (selvom de begge er MEGET bedre en punto p).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17791
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Alves overfaldt af racistiske tilråb under kampen, og er kommet med nogle kommentar om det sidenhen. Dette snakkes der ikke meget om... ;-)

Er glad for at han ikke lavede en Boateng.
Allez...

michaelk94

Re: FC Barcelona

Indlæg af michaelk94 »

Piquénbauer skrev:Hvorfor bliver denne sag overhovedet diskuteret? Det er en af de mest pro madrid medier der bringer en historie uden nogle former for beviser... Den er ikke blevet taget op af andre medier så mon ikke den skal tages det med et gran salt?!

Og jeg fatter stadig ikke hvorfor en real fan har brug for at tage en diskussion omhandlende messi på et barca forum... Hvis du har brug for at komme af med lidt galde omkring messi så tag den dog på en madrid forum. Det er jo ikke fordi folk herinde vil svine messi og slet ikke når du bruger en af de mest fjollede kilder overhovedet. Kan ikke huske at jeg har læst barca folk svine mou på madridista.dk med en kilde fra sport.es eller mundodeportivo (selvom de begge er MEGET bedre en punto p).
Nu kæftede Barca fans jo op om at Mourinho var til grin og en klovn dengang med p-kælderen, selvom kilden var tæt på ligeså utroværdig. Så er det spændende at se, hvordan i reagerer når det så er Messi's tur denne gang. Derfor kan det godt diskuteres, selvom det ikke er en fuldkommen sammenligning og heller ikke så slemt.

Det er nemt bare at lægge det til siden, når det er ens egen spiller, men det nemmeste er vel bare at indrømme at det er forkert, så er der heller ikke så meget debat. :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Alves har langt mere integritet end han får kredit for. Det kan godt være at han til tider har nogle hjerneblødninger på banen, men han er jo en intelligent mand. I hvert fald mere end Eladio Paramés.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Men du er på et barca forum!!! Jeg ved ikke hvem der "kæftede" op omkring mou andre steder men så længe du følger med her så skal du regne med at folk ikke er positive overfor mou men forsvarer messi! Fatter ikke hvorfor du har brug for at svine messi på et barca forum...

Jeg vil ikke tage stilling til den her sag før der kommer bedre kilder... Indtil da må messi gode ry snakke til hans fordel!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Piquénbauer skrev:Men du er på et barca forum!!! Jeg ved ikke hvem der "kæftede" op omkring mou andre steder men så længe du følger med her så skal du regne med at folk ikke er positive overfor mou men forsvarer messi! Fatter ikke hvorfor du har brug for at svine messi på et barca forum...
Bare fordi vi er Barça-fans, kan vi da godt være objektive. Der er jo ikke mere i det end, at det ikke var specielt smart af Messi, men heller ikke Holocaust vol. 2.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Quaresma skrev:Bare fordi vi er Barça-fans, kan vi da godt være objektive.
Nej. Vi kan sagtens prøve, men objektivitet findes ikke. Det er umuligt at opnå.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Blaugrana92 skrev:
Quaresma skrev:Bare fordi vi er Barça-fans, kan vi da godt være objektive.
Nej. Vi kan sagtens prøve, men objektivitet findes ikke. Det er umuligt at opnå.
Men flueknepperi lever i bedste velgående.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Måske men man må da regne med at folk vil forsvare egne spillere og svine en person som mou til. Det er jo ikke fordi mou har været alt for sød ved barca, Og jeg vil på ingen måder forholde mig objektivt til en så farvet kilde! De fleste barca fans vil være en smule farvet og sådan er det...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Quaresma skrev:Men flueknepperi lever i bedste velgående.
Også i den grad. Det er en vigtig del af videreudviklingen af sproget.

(Eller noget.)

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Blaugrana92 skrev:
Quaresma skrev:Men flueknepperi lever i bedste velgående.
Også i den grad. Det er en vigtig del af videreudviklingen af sproget.

(Eller noget.)
Billede
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

michaelk94

Re: FC Barcelona

Indlæg af michaelk94 »

Quaresma skrev:
Piquénbauer skrev:Men du er på et barca forum!!! Jeg ved ikke hvem der "kæftede" op omkring mou andre steder men så længe du følger med her så skal du regne med at folk ikke er positive overfor mou men forsvarer messi! Fatter ikke hvorfor du har brug for at svine messi på et barca forum...
Bare fordi vi er Barça-fans, kan vi da godt være objektive. Der er jo ikke mere i det end, at det ikke var specielt smart af Messi, men heller ikke Holocaust vol. 2.
Præcis. På et Barca debatforum er det selvfølgelig klart I ikke sviner Messi til og det er da heller ingen grund til, men man kan jo godt påpege sin egen spilleres fejl i stedet for at forsvare dem, ligesom man kan påpege modstanderens dumheder.

Det er ikke for at provokere, selvom jeg også har fuld forståelse for at det kan virke sådan, for jeg kunne jo også bare gå ind på madridista.dk, men der vil det jo blive endnu mere subjektivt i og med at alle ser det med Real Madrid briller på.

Og desuden har jeg aldrig svinet Messi til, men blot påpeget at Messi også er et menneske og i denne situation har dummet sig ligesom det er sket for Real Madrid spillere/trænere utallige gange og er påpeget herinde utallige gange ligeså.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Men du bruger en ret fjollet kilde til at påpege at messi åbenbart har "dummet" sig... Jeg skal nok være objektiv så længe at kilderne er ok! Men indtil videre er det eneste du (real) har et voldsomt pro madrid medie som har bragt en nyhed uden nogle former for beviser. Og derfor vil jeg ikke dømme messi ud fra det!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster