Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Som en anden bruger skriver så er det jo ikke første gang det er sket, så jeg tror ikke der sker noget i denne omgang heller.

Jeg kan ikke forestille mig andet end at han er fortid til sommer, det ville være klart at foretrække for alle parter, men han har selv udtalt at han gerne vil blive i klubben og derfor tror jeg godt det kan gå hen og blive endnu en Kaká, som også nægtede at smutte fra klubben selvom det blev gjort klart og tydeligt for ham at han ikke var ønsket.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Forstår umiddelbart ikke trangen til at blive for Bale.

Tilhængerne er på nakken, han er ikke fast starter og han lader til ikke at være specielt godt integreret i truppen (holder sig fra middage, taler ikke specielt godt spanske etc). Det må da være belastende for ham!

Men måske er det lønnen alene der holder ham i Madrid! 150m+ efter skat/året. Måske han ikke regner med at kunne få det i PL!?

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana al vent »

Bale var fejlcastet fra starten af. Han var den dyreste i verden, og havde det ikke været for Ronaldo og Modric, så var han skippet af længe før.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Den der kan VAR simpelthen ikke dømme ude! Så er der fanme ingen retfærdighed til!
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Sjovt at læse på madridista hvordan de seriøst tror at de bare lige skal hente mbappe, hazard, kante osv. Hvis de tror de kan købe sig ud af denne situation så bliver sommeren ikke sjov for dem. Man kan bare ikke købe spillere som tidligere.

Reals sæson viser godt nok også hvor imponerende vores sidste 10 år har været. Vi har stort set vundet noget hver eneste sæson og holdt os fra den slags udsving. Samtidig har vi efterhånden præsteret at få unge spændende spillere ind på holdet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Sjovt at læse på madridista hvordan de seriøst tror at de bare lige skal hente mbappe, hazard, kante osv. Hvis de tror de kan købe sig ud af denne situation så bliver sommeren ikke sjov for dem. Man kan bare ikke købe spillere som tidligere.

Reals sæson viser godt nok også hvor imponerende vores sidste 10 år har været. Vi har stort set vundet noget hver eneste sæson og holdt os fra den slags udsving. Samtidig har vi efterhånden præsteret at få unge spændende spillere ind på holdet.
Hazard har kun 1 år tilbage i Chelsea ik!? Tror realistisk set godt at han kan ende der til sommer. Mbappe tror jeg simpelthen ikke på. Skulle der komme noget Financial fp, kunne muligheden måske opstå, men tænker procenterne er meget små.
Kante gør ikke den store forskel, selvom jeg er fan.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror chelski vil gøre alt hvad de kan for at holde på ham. Det inkluderet at tage chancen med hensyn til at han smutter gratis efter et år. Det vil give dem et år længere at forsøge at overtale ham i idet de udemærket er klar over at chancen for at de får fingrene i en spiller af den kaliber igen er minimal. Udover det så har de transferkarantæne så de kan ikke købe en erstatning eller spillere generelt.

Men lad os sige de sælger ham. Vi har nu en del gange set spillere blive solgt dyrt på trods af at de kun har et år tilbage af kontrakten. Jeg tror sagtens han ville kunne ende med at koste 200 mio.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Jeg tror chelski vil gøre alt hvad de kan for at holde på ham. Det inkluderet at tage chancen med hensyn til at han smutter gratis efter et år. Det vil give dem et år længere at forsøge at overtale ham i idet de udemærket er klar over at chancen for at de får fingrene i en spiller af den kaliber igen er minimal. Udover det så har de transferkarantæne så de kan ikke købe en erstatning eller spillere generelt.

Men lad os sige de sælger ham. Vi har nu en del gange set spillere blive solgt dyrt på trods af at de kun har et år tilbage af kontrakten. Jeg tror sagtens han ville kunne ende med at koste 200 mio.

Man kan sige at Real i hvert fald bliver desperate :grin: Hvilket selvfølgelig gør, at Chelsea kan presse prisen til det halv ekstreme.
Ser vi bort fra Mbappe, så er der vel heller ikke rigtig andre oppe på det der trinet under Messi niveau derude..? Så.skulle det være Kane, eller evt Mane, men de bliver også minimum 200m drenge!

Så ja, det ser rigtig skidt ud...altså godt ud :lol:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe ja!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Ramos was filming Amazon documentary as Real Madrid eliminated from Europe
https://www.sport-english.com/en/news/r ... pe-7338796

:grin:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Hvem forventes ellers at blive skibbet til sommer? Det afhænger selvfølgelig nok en del, af den fremtidige træner, men følgende er vel oplagte:

Bale
Isco
Modric
Marcelo

Og måske Benzema?

Kroos og Casemiero bliver vel, alderen er i hvert fald ikke et problem.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

Piquénbauer skrev:Sjovt at læse på madridista hvordan de seriøst tror at de bare lige skal hente mbappe, hazard, kante osv. Hvis de tror de kan købe sig ud af denne situation så bliver sommeren ikke sjov for dem. Man kan bare ikke købe spillere som tidligere.

Reals sæson viser godt nok også hvor imponerende vores sidste 10 år har været. Vi har stort set vundet noget hver eneste sæson og holdt os fra den slags udsving. Samtidig har vi efterhånden præsteret at få unge spændende spillere ind på holdet.
Kom lige herind for at skrive det samme.

En bruger mente de i næste sæsons startopstilling kunne stille med:
De Gea, Militao, Sandro, Pogba/De Bruyne, Kante, Hazard og Mbappe.

Tror det må være svært at være Madrid fan og vant til man altid bare køber de ypperste stjernespillere, som i moderne fodbold bliver sværere og sværere nu hvor så mange klubber har så meget økonomisk tyngde


En anden bruger mente vi skulle sælge for 250 mio euro, og Perez skulle lægge 400 mio euro. så han vil simpelthen have de skal bruge intet mindre end 5 MILLIARDER på en transfervindue . det er altså morsomt læsning

De Jong bliver så fed til vores midtbane næste år.

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Rb88 skrev:
Piquénbauer skrev:Sjovt at læse på madridista hvordan de seriøst tror at de bare lige skal hente mbappe, hazard, kante osv. Hvis de tror de kan købe sig ud af denne situation så bliver sommeren ikke sjov for dem. Man kan bare ikke købe spillere som tidligere.

Reals sæson viser godt nok også hvor imponerende vores sidste 10 år har været. Vi har stort set vundet noget hver eneste sæson og holdt os fra den slags udsving. Samtidig har vi efterhånden præsteret at få unge spændende spillere ind på holdet.
De Gea, Militao, Sandro, Pogba/De Bruyne, Kante, Hazard og Mbappe.
På en gennemsnitlig mandag, vil ovenstående samlet beløbe sig til en sted mellem 1100-1400 M €...!!!!

Selv i et eller andet manager spil, kan det jo ikke lade sig gøre :roll:

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

Antimadridista skrev:
Rb88 skrev:
Piquénbauer skrev:Sjovt at læse på madridista hvordan de seriøst tror at de bare lige skal hente mbappe, hazard, kante osv. Hvis de tror de kan købe sig ud af denne situation så bliver sommeren ikke sjov for dem. Man kan bare ikke købe spillere som tidligere.

Reals sæson viser godt nok også hvor imponerende vores sidste 10 år har været. Vi har stort set vundet noget hver eneste sæson og holdt os fra den slags udsving. Samtidig har vi efterhånden præsteret at få unge spændende spillere ind på holdet.
De Gea, Militao, Sandro, Pogba/De Bruyne, Kante, Hazard og Mbappe.
På en gennemsnitlig mandag, vil ovenstående samlet beløbe sig til en sted mellem 1100-1400 M €...!!!!

Selv i et eller andet manager spil, kan det jo ikke lade sig gøre :roll:
Det er det der er så sjovt. De er så urealistiske i deres forventninger. Som om de ikke har fuldt med i hvad der sker på transfermarkedet i disse år. Priserne stikker helt af. ligesom de de sidste 2 år, har været sikre på at Mbappe og Neymar skulle komme til næste sæson. for PSG viser jo at de elsker at sælge deres bedste spillere . eller noget....

Der er en virkelighed, der lige tager lidt ekstra tid for dem at indse, fordi de har været vant til at kunne pege på og købe hvem de vil

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana al vent »

Bliver Real Madrid det nye United-post-Ferguson? Jeg synes mange ting peger derhen af. Stammen af spillere der skal skiftes ud er ganske enkelt for stor på ét transfervindue. Derudover er Reals købe- og tiltrækningskraft ikke længere den samme som i starten af 2010erne. Der er for mange rige klubber om buddet. Selv var vi ved at miste De Jong til PSG. Så hvem kan de overhovedet tiltrække? De sidste mange sæsoner har Real "sparet" en del penge på transfers, samtidig med at man har vundet CL, som har bevaret deres position som en af de rigeste klubber i verden. Men med de nye stadionprojekt in mente, så er det ikke engang sikkert at der er råd til mere end 1-2 navne. Derudover har Real indtil videre vist, at de slet ikke vil være en del af de nye millard-bud, som de bl.a. har set Barcelona gøre med Coutinho og Dembele. Men det er nu engang den nye virkelighed i fodboldverden, hvis man vil købe fra øverste hylde. Dog vil nye store navne som fx Hazard og i den yderste fantasiverden, Neymar, måske ikke engang være nok. Real Madrid mangler nemlig et spillemæssigt koncept, og har alt for længe levet på sin knockout-succes, som har været båret af individuelle præstationer og erfaringer. Derudover skal man også huske, at det ikke kun er denne sæson, at det har sejlet for Real Madrid. Deres CL succes har fået de fleste til at glemme hvor rædderlige de har været i ligaen/Copa'en i nu 2-3 sæsoner. Dette kunne ikke engang Zidane og Ronaldo ændre på, mens de var i klubben. Det hele ligner derfor - for mig - et hold der i den grad trænger til en oprydning. I 09/10 købte man Benzema, Xabi Alonso, Ronaldo og Kaka, men dette er på ingen måde realistisk i dag. Derudover kan vi se hvordan Hazard ikke ligefrem løfter Chelsea til de højder, som Real Madrid vil forvente af ham. Og hvem gider overhovedet til dette sejlende Madrid hold? De kan leve på deres historie lidt endnu, men hvis de ikke får vendt skuden hurtigst muligt, så ender de med at gå i United/Milan mode, hvor de manglende resultater gør det mindre attraktivt for spillere at komme dertil. Næste sæson bliver afgørende for Real Madrids kommende klubstatus. Det bliver yderst spændende at følge.
Jeg bløder Blaugrana

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster