Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

LeoMessi skrev:
Antimadridista skrev:Han bliver en fuser :cool: ;-)
Nej, jeg tror ikke han ender som Dembélé og Coutinho, der sammenlagt har kostet næsten €300 millioner (-:
Arg. Plus 20 procent så ja. Sku vi nu æ li'!

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Rb88 skrev:
LeoMessi skrev:
Antimadridista skrev:Han bliver en fuser :cool: ;-)
Nej, jeg tror ikke han ender som Dembélé og Coutinho, der sammenlagt har kostet næsten €300 millioner (-:
Arg. Plus 20 procent så ja. Sku vi nu æ li'!

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Ifølge transfermarkt har Dembélé kostet €125 millioner, og Coutinho €145 millioner, så allerede her er der tale om €270 millioner, men det er uden de 'potentielle' løse variable.

Bliver de alle udfyldt så vil Dembélé i alt koste €147 milloner, og Coutinho €160 millioner, som så i alt bliver €307 millioner.

Jeg skrev næsten €300 millioner fordi det lød lidt vildere, og teknisk set er det heller ikke helt forkert - men ingen grund til at koge mere på den (-;
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af whidgee »

Dembele kostede 105 millioner og Coutinho kostede 120 millioner euro. Begge er uden variabler. Og begge er officielle tal.

= 225 millioner euro. som er pænt langt fra 300 millioner.

Hos Coutinho er der 40 millioner i variabler, hvor 20 af dem er hvis han runder 100 kampe for Barca. Bliver han solgt nu sker det ikke. Derudover er der en variabel til hvis Barca vinder Champions League. Det er heller ikke sket.

Men ja, det er jo nemt nok bare at lægge alt sammen og så lige pynte lidt ekstra på det. Sådan fungerer det jo i Madrid

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

whidgee skrev:Dembele kostede 105 millioner og Coutinho kostede 120 millioner euro. Begge er uden variabler. Og begge er officielle tal.

= 225 millioner euro. som er pænt langt fra 300 millioner.

Hos Coutinho er der 40 millioner i variabler, hvor 20 af dem er hvis han runder 100 kampe for Barca. Bliver han solgt nu sker det ikke. Derudover er der en variabel til hvis Barca vinder Champions League. Det er heller ikke sket.

Men ja, det er jo nemt nok bare at lægge alt sammen og så lige pynte lidt ekstra på det. Sådan fungerer det jo i Madrid
Tak. Så de 20 procent var lavt sat fra min side. Jeg tror også cou ryger afsted, nu hvor Griez er kommet til

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Gareth Bale left out of the list: "He wasn't called up because the club is dealing with his transfer elsewhere and that's why he didn't play. We'll see what happens with him over the next few days".

Is Bale's departure imminent? "I'm not going to start talking about that; we'll see. If it's all resolved tomorrow, then that would be even better. Let's hope it can be resolved quickly for everyone's sake - for him too. The club is negotiating with another club where he could end up playing and that's the situation as things stand".
:roll:

De tabte forresten 3-1 til Bayern, men Rodrygo Goes scorede dette mål, kort efter at være blevet skiftet ind.

phpBB [video]

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

A$AP skrev:
Gareth Bale left out of the list: "He wasn't called up because the club is dealing with his transfer elsewhere and that's why he didn't play. We'll see what happens with him over the next few days".

Is Bale's departure imminent? "I'm not going to start talking about that; we'll see. If it's all resolved tomorrow, then that would be even better. Let's hope it can be resolved quickly for everyone's sake - for him too. The club is negotiating with another club where he could end up playing and that's the situation as things stand".
:roll:

De tabte forresten 3-1 til Bayern, men Rodrygo Goes scorede dette mål, kort efter at være blevet skiftet ind.

phpBB [video]

SÅ kan de slå Real... :|

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Asensio ude hele sæsonen. ACL.

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

A$AP skrev:Asensio ude hele sæsonen. ACL.

Aiij hvor synd. Sætter sandsynligvis endnu en stor stopklods for hans udvikling. Så bliver han vel udlejet i 20-21 og derefter solgt.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Xavi6Smede »

Jeg siger altid, at man skal lægge absolut intet i venskabskampene. Og det holder jeg fast i! Men ikke desto mindre; hahahahaha Real Madrid er bagud 0-5 i pausen imod Atletico, selvom de er i nogenlunde stærkeste holdopstilling. Fandme en pinlig omgang :grin:

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af blunderbaws »

Xavi6Smede skrev:Jeg siger altid, at man skal lægge absolut intet i venskabskampene. Og det holder jeg fast i! Men ikke desto mindre; hahahahaha Real Madrid er bagud 0-5 i pausen imod Atletico, selvom de er i nogenlunde stærkeste holdopstilling. Fandme en pinlig omgang :grin:
Og jeg synes ikke, det er overraskende. Det er nemt at være bagklog og tage glæderne på forskud, men jeg har aldrig set et lys i Zidane som træner. Jeg kan ikke se konceptet udover høje indlæg i feltet samt en totalt vaklende defensiv.

De dummede sig, da de ikke havde tålmodighed med Lopetugui.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15002
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Xavi6Smede skrev:Jeg siger altid, at man skal lægge absolut intet i venskabskampene. Og det holder jeg fast i! Men ikke desto mindre; hahahahaha Real Madrid er bagud 0-5 i pausen imod Atletico, selvom de er i nogenlunde stærkeste holdopstilling. Fandme en pinlig omgang :grin:
Tjek den her kommentar på Twitter:
We need to step up our game. Atletico can't take away our spot of humiliating Real Madrid
:lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Diego Costa med 4 mål og et rødt kort i en venskabskamp. Han er en legende. Atletico ligner forresten et hold, som allerede nu er klar til ligastart.

phpBB [video]

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

blunderbaws skrev:
Xavi6Smede skrev:Jeg siger altid, at man skal lægge absolut intet i venskabskampene. Og det holder jeg fast i! Men ikke desto mindre; hahahahaha Real Madrid er bagud 0-5 i pausen imod Atletico, selvom de er i nogenlunde stærkeste holdopstilling. Fandme en pinlig omgang :grin:
Og jeg synes ikke, det er overraskende. Det er nemt at være bagklog og tage glæderne på forskud, men jeg har aldrig set et lys i Zidane som træner. Jeg kan ikke se konceptet udover høje indlæg i feltet samt en totalt vaklende defensiv.

De dummede sig, da de ikke havde tålmodighed med Lopetugui.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Fuldstændig enig. Kæmpe fejl de bragte ham ind. Han levede på Ronaldos 9er instinkt og så en Modric, Kroos og Marcelo i topform

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

:razz: :razz: :lol:

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Endte den 1-6!!!?? Wauuw.

Men stadig. Træningskamp.

Vi blev bøllet af Real i super cupen 17, hvorefter real haltede afsted da først sæsonen gik i gang..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster