Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Marcos Llorente skifter til Atlético Madrid, €40 millioner i kassen.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Leomessi@

Som det ser ud pt. Hvordan bliver Reals start 11'er i 19-20?

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Antimadridista skrev:Leomessi@

Som det ser ud pt. Hvordan bliver Reals start 11'er i 19-20?
Jeg må være ærgerlig og indrømme, at jeg faktisk ikke helt ved hvad Zidane har i tankerne. Havde det været op til mig, så havde den set således ud;

Billede

Det er ekstremt offensivt, men erfaringen siger, at man skal spille med de elleve bedste spillere man har for at få success, og så må taktikken komme som anden prioritet.

Dertil skal der tilføjes, at Hazard og Vincius ikke er blege for at forsvare, så når modstanderen har bolden, så forsvarer man i en 4-4-2. Det havde man stor success med under Ancelotti i de helt store kampe.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

LeoMessi skrev:
Antimadridista skrev:Leomessi@

Som det ser ud pt. Hvordan bliver Reals start 11'er i 19-20?
Jeg må være ærgerlig og indrømme, at jeg faktisk ikke helt ved hvad Zidane har i tankerne. Havde det været op til mig, så havde den set således ud;

Billede

Det er ekstremt offensivt, men erfaringen siger, at man skal spille med de elleve bedste spillere man har for at få success, og så må taktikken komme som anden prioritet.

Dertil skal der tilføjes, at Hazard og Vincius ikke er blege for at forsvare, så når modstanderen har bolden, så forsvarer man i en 4-4-2. Det havde man stor success med under Ancelotti i de helt store kampe.
Ja nu spurgte jeg dig, da jeg tænkte du fulgte med i hvordan bulletinerne lyder.
Så forventningen er ikke at de nye backer tager plads? Og Modric bliver?

Tænker din opstilling er lige offensiv nok. Men bliver spændende om I kan følge med toget...

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Nej jeg tror ikke, at Mendy i første omgang tager pladsen fra Marcelo, men det kan sagtens ske i løbet af sæsonen hvis Marcelo forstætter med sin lade attitude. Militao har jeg minimal kendskab til, men han er central forsvarspiller, så hvis han endeligt skulle overtage så skulle det være istedet for Varane.

Modric er stensikker starter, kan ikke rigtigt se hvem der skulle tage hans plads på nuværende tidspunkt, medmindre man tilføjer eksempelvis Pogba.

Men jeg læser dog lidt omkring, at man nok skal forvente en 4-3-3 hvor Luka Jovic så bliver reserve(så tag den opstilling jeg stillede op, og erstat Casemiro med Jovic - røvkedeligt).

Men ja, det bliver dog spændende at se hvad Zidane har tænkt.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

LeoMessi skrev:Nej jeg tror ikke, at Mendy i første omgang tager pladsen fra Marcelo, men det kan sagtens ske i løbet af sæsonen hvis Marcelo forstætter med sin lade attitude. Militao har jeg minimal kendskab til, men han er central forsvarspiller, så hvis han endeligt skulle overtage så skulle det være istedet for Varane.

Modric er stensikker starter, kan ikke rigtigt se hvem der skulle tage hans plads på nuværende tidspunkt, medmindre man tilføjer eksempelvis Pogba.

Men jeg læser dog lidt omkring, at man nok skal forvente en 4-3-3 hvor Luka Jovic så bliver reserve(så tag den opstilling jeg stillede op, og erstat Casemiro med Jovic - røvkedeligt).

Men ja, det bliver dog spændende at se hvad Zidane har tænkt.
Men er forventningen ikke at man henter en profileret stjerne til midten?

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Antimadridista skrev:
LeoMessi skrev:Nej jeg tror ikke, at Mendy i første omgang tager pladsen fra Marcelo, men det kan sagtens ske i løbet af sæsonen hvis Marcelo forstætter med sin lade attitude. Militao har jeg minimal kendskab til, men han er central forsvarspiller, så hvis han endeligt skulle overtage så skulle det være istedet for Varane.

Modric er stensikker starter, kan ikke rigtigt se hvem der skulle tage hans plads på nuværende tidspunkt, medmindre man tilføjer eksempelvis Pogba.

Men jeg læser dog lidt omkring, at man nok skal forvente en 4-3-3 hvor Luka Jovic så bliver reserve(så tag den opstilling jeg stillede op, og erstat Casemiro med Jovic - røvkedeligt).

Men ja, det bliver dog spændende at se hvad Zidane har tænkt.
Men er forventningen ikke at man henter en profileret stjerne til midten?
Pogba skulle vidst være Zidanes eneste ønske, men tror ikke på at Real Madrid kan hente ham. Der var også snak om Ndombele som jeg mener er et langt bedre alternativ, men han er officielt Tottenham spiller nu.

Så jeg ved er ikke helt sikker på hvad man skal forvente lige på dette punkt. Men der går nu rygter om, at Eriksen er blevet tilbudt Real Madrid, fordi de lige har erhvervet sig Ndombele, og det ville være forfærdeligt.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

Nå, det er blevet juli. Vejret er gået på hæld, fodbold er for alvor på pause nu hvor CA er ved at være done. Så man savner lidt underholdning.

Men bare rolig. Jeg har løsningen til jer venner. Den hedder som altid: madridista.dk

Smut ind på forum, find tråden "om vores rivaler XI", og find den nylige debat om Messi vs Ronaldo. Brugeren "Jonas" kommer med god underholdning. Jeg vil ikke spoile for meget, men kommer med lidt lækre udklip så I ved hvad der venter

"For blot et par år siden kunne man jo have en reel debat om hvem der over tid har været størst -- det kan du jo ikke længere. De seneste år har Messi måtte se sig selv blive kørt fuldstændig agterud til en sådan grad at det begynder at ligne en endelig afgørelse taget deres alder i betragtning"
"i stedet ser CR vinde endnu en stor landsholds-titel og stå som favorit til Ballon d´or.."
"Jeg vil mene CR står som klar favorit til at vinde Ballon D´or i år; Han har været drivkraften bag Juve der har vundet double"
"Han har vundet en historisk CL triple og vinder nu store titler med Portugal også"

God fornøjelse Drenge, og selv tak!

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Rb88 skrev:Nå, det er blevet juli. Vejret er gået på hæld, fodbold er for alvor på pause nu hvor CA er ved at være done. Så man savner lidt underholdning.

Men bare rolig. Jeg har løsningen til jer venner. Den hedder som altid: madridista.dk

Smut ind på forum, find tråden "om vores rivaler XI", og find den nylige debat om Messi vs Ronaldo. Brugeren "Jonas" kommer med god underholdning. Jeg vil ikke spoile for meget, men kommer med lidt lækre udklip så I ved hvad der venter

"For blot et par år siden kunne man jo have en reel debat om hvem der over tid har været størst -- det kan du jo ikke længere. De seneste år har Messi måtte se sig selv blive kørt fuldstændig agterud til en sådan grad at det begynder at ligne en endelig afgørelse taget deres alder i betragtning"
"i stedet ser CR vinde endnu en stor landsholds-titel og stå som favorit til Ballon d´or.."
"Jeg vil mene CR står som klar favorit til at vinde Ballon D´or i år; Han har været drivkraften bag Juve der har vundet double"
"Han har vundet en historisk CL triple og vinder nu store titler med Portugal også"

God fornøjelse Drenge, og selv tak!

Hahaha :glad: Tak for tilbudet, men tror sku jeg melder pas.

Alene de få linjer der, er jo overbebyrdet med fejl

Stor landsholds titel: nej
Juve double: nej (en supercup kamp i Saudi-Arabien tæller ikke)
CL tripple: gælder ikke for i år, ligesom sejre i 16 & 17 selvfølgelig heller ikke gør :glad:

Tror kære Jonas bor i en papkasse.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

Det er semantik jo. Det behøver jo ikke være korrekt det man skriver. Han mente os Juve kom langt i CL. Ja helt til semifinalerne tilsyneladende

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Billede
Mmm kage!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Han bliver en fuser :cool: ;-)

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af blunderbaws »



Haha!

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

blunderbaws skrev:

Haha!

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Han skal have mere sort tøj på

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Antimadridista skrev:Han bliver en fuser :cool: ;-)
Nej, jeg tror ikke han ender som Dembélé og Coutinho, der sammenlagt har kostet næsten €300 millioner (-:
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster