Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Ja som fan i 2019 er det selvfølgelig klart vigtigste hvad ens hold opnåede i 1950’erne. Jeg er bare glad for at jeg faktisk oplevede mit holds mest succesfulde periode og ikke behøver at læse om det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Ja, jeg er nok nødt til at finde de helt gamle aviser frem og puste alt støvet af dem for at læse om Champions League 2015/16, 2016/17, 2017/2018 :-D

Når, nok om det (-: Vi ses til den kommende sæson, jeg glæder mig ihvertfald til til at vi napper La Liga fra Messi igen ;-)
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Ja godt du kan varme dig på det. Jeg kunne forestille mig at det har været nødvendigt efter den sæson i har været igennem.

Og held og lykke med at i kan tage jeres 3 mesterskab på 12 sæsoner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af whidgee »

LeoMessi skrev:
whidgee skrev:Jeg synes altid det virker så nemt for Real Madrid når de vil have en spiller. Ik så meget frem og tilbage i medierne. Vi skal derimod pines gennem flere måneder med rygter.
Hazard 'handlen' har nu været været igang i cirka tre år. Man skal heller ikke glemme Bale sagaen, som var noget af det værste jeg nogensinde har oplevet. Så var der De Gea, som vi også år efter år har forsøgt at hente, og når den så endeligt var på plads, så stod der en faxmaskine i vejen.
Ja, du har nok ret. Det er nok mere fordi jeg ikke følger så meget i hvad der sker i Madrid i det daglige, men kun hører om når de har købt en spiller. Jeg synes du stadig de har været gode til at få de spillere de gerne vil have

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

LeoMessi skrev:Ja, jeg er nok nødt til at finde de helt gamle aviser frem og puste alt støvet af dem for at læse om Champions League 2015/16, 2016/17, 2017/2018 :-D

Når, nok om det (-: Vi ses til den kommende sæson, jeg glæder mig ihvertfald til til at vi napper La Liga fra Messi igen ;-)

Personligt ser jeg med stor misundelse på den CL tripple, vi burde have gjort det samme i 09,10,11, men historiens bedste bus kom i vejen :|

I øvrigt lidt sjovt at Real kunne være så skarpe i CL runder, gang på gang, med tanke på adskillige frygtelige resultater samtidig, i såvel la liga som copaen..!!

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Dommerhjælp


Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

Real er på 310? Ca Mill euro brugt allerede uden at tælle diverse add ons på Hazard oveni.
Og så evt et Eriksen eller Pogba køb. Der bliver godt nok brugt mange penge dette vindue



Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Real Madrid har travlt med at få de fleste transfers på plads inden d. 1 juli på grund af FFPA. For det er først efter d. 1. juli at det nye regnskabsår/vindue begynder at tælle. Så man kan da håbe at der bliver smidt yderligere €200-300 millioner (Neymar/Mbappé) efterfølgende, men det virker dog usandsynligt.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

Men det gamle regnskabs år skal os gå op så man kan jo ikke bare bruge 500-600 inden 1 juli

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Rb88 skrev:Men det gamle regnskabs år skal os gå op så man kan jo ikke bare bruge 500-600 inden 1 juli

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Men Real Madrid har ikke brugt særligt mange penge ifølge det gamle regnskab der slutter nu her d. 1 juli. Så vidt jeg er orienteret må der samlet set for årsregnskabet 2017, 2018 og 2019 ikke været et større underskud end på €30 millioner, og det tror jeg bestemt heller ikke der er.

Så hvis Real Madrid går ud og erhverver sig eksempelvis Mbappé til en pris på €300 millioner efter d. 1 juli hvor det nye årsregnskab begynder, så betyder det blot at de i 2022 ikke må have et større underskud end på de €30 millioner.

Så teknisk set starter Real Madrid fra 0 igen efter d. 1 juli, og derfor kan de sagtens lige smide €200-300 yderligere.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

Med erhvervelsen af Mendy har de brugt 300 mio euro bare i denne sommer. Og ja i solgte Ronaldo men det må stadig give underskud specielt hvis Kova og James ikke når at blive afskippet inden


Og jeg er ret sikker på at det er LØBENDE 3 årige perioder der er tale om. Hvilket også er det der giver mest mening. Ellers kunne man bare droppe årlige regnskab og kun lave dem hvert tredje år jo


Men det bliver da en spændende sæson hvor real potentielt set har forstærket sig for 500 mio euro hvis de køber Pogba foruden eventuelle salg. Jeg siger det igen;potentielt set ttæt på 4 milliarder DKK. Wauw for et marked

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jamial »

ulrich skrev:Dommerhjælp
Billede

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Så blev Ferland Mendy officiel (-:

Jeg har set et par Youtube klip af ham, og lige umiddelbart føler jeg ikke at han har det der skal til at for slå til i så stor en klub, specielt det tekniske halter lidt, men håber da jeg tager grueligt fejl.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Nogle vilde indkøb de laver, for ikke så dårlige priser. Nu skal de ''bare'' sælge Bale, Isco eller Modric, Lucas Vasquez, måske en Mariano og Ceballos, og mon de så ikke har penge til endnu en superstjerne, ala Pogba eller en af PSG angriberne. Personligt håber jeg på Eriksen, da jeg virkelig aldrig har set det store i ham.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Billede

:'-D
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster