Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Men det passer da fuldstændig med at rygterne stoppede der? Der var ikke andet end snak om ham men pludselig stoppede det. Det kan ligeså godt være fordi man blev enige om at han som type ikke var en spiller man ville hente. Det skriver sport også nu:
It is true that Jović was watched on various occasions by the club's scouts but the verdict was clear: He did not match the profile they were looking for. Barça are looking for a striker with better movement. [sport]
Jeg ved ikke om jovic er Europas største angrebstalent men jeg ved at griez er en markant bedre spiller. Og at vi med ham, Messi og demb kan få sat noget spændende sammen hvis det ikke går med suarez. Og så er der sikkert et andet talent om et par år der er det største i Europa.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10727
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

LeoMessi skrev:
PuyolErGud skrev:Nja, det kræver nok mere. Og det må da gøre umanerlig ondt, at én spiller gang på gang åbenbart kan slå Real helt alene over en sæson.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Sammenlignet med hvor ondt det kommer til at gøre når i engang mister ham, så tror jeg da nok vi kommer til at klare os ;-)
Tja, den tid, den eventuelle sorg.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

PuyolErGud skrev:
LeoMessi skrev:
PuyolErGud skrev:Nja, det kræver nok mere. Og det må da gøre umanerlig ondt, at én spiller gang på gang åbenbart kan slå Real helt alene over en sæson.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Sammenlignet med hvor ondt det kommer til at gøre når i engang mister ham, så tror jeg da nok vi kommer til at klare os ;-)
Tja, den tid, den eventuelle sorg.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Hvor gammel er det nu Messis den ældste er.. :glad:

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Hazard officielt en Real Madrid spiller - fuck! jeg er lykkelig! (Messi Lite version; stadig langt fra, men stadig)
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Kvoller
Indlæg: 5177
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 583 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kvoller »

Spændende hvordan han klarer sig i Spanien. Tror nu han falder nemt til. Desværre!

Antimadridista
Indlæg: 9258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

LeoMessi skrev:Hazard officielt en Real Madrid spiller - fuck! jeg er lykkelig! (Messi Lite version; stadig langt fra, men stadig)

Det fortalte jeg dig jo for flere uger siden ;-)

Fantastisk tilføjelse og pga kontraktforholdene jo til halv pris!

Tror dog samtidig at Messi ser det som et incitament, til at yde max, et par år endnu :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15032
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Hazard vs vores forsvar :eek:
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Nå så er der da en spiller man skal være lidt bange for når man møder Real. Måske taber de kun 5-2 fra nu af...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2810
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af whidgee »

Jeg synes altid det virker så nemt for Real Madrid når de vil have en spiller. Ik så meget frem og tilbage i medierne. Vi skal derimod pines gennem flere måneder med rygter.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Der har været rygter om hazard og Real i flere år?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10727
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Ja, den forstår jeg heller ikke lige. Forløbet med Hazard og Real har da om noget været utroligt langtrukkent? Jeg mindes derimod at vi har haft flere handler som kom ud af det blå, med gode spillere. Men nu om dage, så er det at få topkvalitetsspillere bare ikke lige til, da der er så mange klubber som kæmper om samme spiller.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Piquénbauer skrev:Nå så er der da en spiller man skal være lidt bange for når man møder Real. Måske taber de kun 5-2 fra nu af...
Ja, man havde åbenbart så travlt med stadig at fejre en 5-1 sejr over et Real Madrid hold i totalt opløsning, at man helt glemte at møde op på Anfield (-:
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

whidgee skrev:Jeg synes altid det virker så nemt for Real Madrid når de vil have en spiller. Ik så meget frem og tilbage i medierne. Vi skal derimod pines gennem flere måneder med rygter.
Hazard 'handlen' har nu været været igang i cirka tre år. Man skal heller ikke glemme Bale sagaen, som var noget af det værste jeg nogensinde har oplevet. Så var der De Gea, som vi også år efter år har forsøgt at hente, og når den så endeligt var på plads, så stod der en faxmaskine i vejen.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

LeoMessi skrev:
Piquénbauer skrev:Nå så er der da en spiller man skal være lidt bange for når man møder Real. Måske taber de kun 5-2 fra nu af...
Ja, man havde åbenbart så travlt med stadig at fejre en 5-1 sejr over et Real Madrid hold i totalt opløsning, at man helt glemte at møde op på Anfield (-:
Næ jeg tror nærmere det var fordi man havde travlt med at fejre ligaen. At smadre Real er efterhånden noget der sker hver sæson så ingen grund til at fejre det for voldsomt. Eller hovsa der kom jeg vidst til at modsige mig selv da det samme er tilfældet med ligaen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Piquénbauer skrev:
LeoMessi skrev:
Piquénbauer skrev:Nå så er der da en spiller man skal være lidt bange for når man møder Real. Måske taber de kun 5-2 fra nu af...
Ja, man havde åbenbart så travlt med stadig at fejre en 5-1 sejr over et Real Madrid hold i totalt opløsning, at man helt glemte at møde op på Anfield (-:
Næ jeg tror nærmere det var fordi man havde travlt med at fejre ligaen. At smadre Real er efterhånden noget der sker hver sæson så ingen grund til at fejre det for voldsomt. Eller hovsa der kom jeg vidst til at modsige mig selv da det samme er tilfældet med ligaen.
I skal selvfølgelig have lov til at smadre os lige så meget i vil, så længe vi holder distancen i antal vundne La Liga (33 Real Madrid, 26 FC Barcelona) og Champions League (13! Real Madrid, 5 FC Barcelona lol) så er vi ret så tilfredse (-:
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster