Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

A$AP skrev:Hvad er det der også for en ''tackling'' :lol:. Ellers godt forsøgt unge mand, du har indtil på søndag til at gøre det ordentligt. Typisk Ramos, og så alligevel ikke. Man skulle tro, at han af alle spillere kunne forstå det der.
Hvem er den anden spiller? Han tager det ellers meget cool't. Ignorerer ham nærmest.:)

Gad vide hvad Modric lige siger..?

Men typisk Ramos! Lidt som når han flæsker og basker alle mulige for dernæst at dive og rulle rundt selv..

Største SOB i international fodbold.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Antimadridista skrev:
A$AP skrev:Hvad er det der også for en ''tackling'' :lol:. Ellers godt forsøgt unge mand, du har indtil på søndag til at gøre det ordentligt. Typisk Ramos, og så alligevel ikke. Man skulle tro, at han af alle spillere kunne forstå det der.
Hvem er den anden spiller? Han tager det ellers meget cool't. Ignorerer ham nærmest.:)

Gad vide hvad Modric lige siger..?

Men typisk Ramos! Lidt som når han flæsker og basker alle mulige for dernæst at dive og rulle rundt selv..

Største SOB i international fodbold.
Det ligner en eller anden ungdomsspiller, som bare er bange for faktisk at gøre noget igen.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Goaaal »

Det er på alle måder et ulækkert klip. Ikke fordi det er Ramos og Real Madrid, men fordi det viser det vamle hierarki der eksisterer i fodboldklubber. At de andre spillere bare griner og ikke gør noget, siger meget om kulturen. 2 gange får han lov at sparke bolden mod/på ungdomsspilleren, uden nogen gør noget.

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Goaaal skrev:Det er på alle måder et ulækkert klip. Ikke fordi det er Ramos og Real Madrid, men fordi det viser det vamle hierarki der eksisterer i fodboldklubber. At de andre spillere bare griner og ikke gør noget, siger meget om kulturen. 2 gange får han lov at sparke bolden mod/på ungdomsspilleren, uden nogen gør noget.

Sådan er det generelt i samfundet. Har du magten, så kan du, uden sammenligning i øvrigt, dræbe en journalist i din egen stue og bare sige, næ det var ik os..

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Antimadridista skrev:
Goaaal skrev:Det er på alle måder et ulækkert klip. Ikke fordi det er Ramos og Real Madrid, men fordi det viser det vamle hierarki der eksisterer i fodboldklubber. At de andre spillere bare griner og ikke gør noget, siger meget om kulturen. 2 gange får han lov at sparke bolden mod/på ungdomsspilleren, uden nogen gør noget.

Sådan er det generelt i samfundet. Har du magten, så kan du, uden sammenligning i øvrigt, dræbe en journalist i din egen stue og bare sige, næ det var ik os..
Eller ubåd...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

B-Freak skrev:
Antimadridista skrev:
Goaaal skrev:Det er på alle måder et ulækkert klip. Ikke fordi det er Ramos og Real Madrid, men fordi det viser det vamle hierarki der eksisterer i fodboldklubber. At de andre spillere bare griner og ikke gør noget, siger meget om kulturen. 2 gange får han lov at sparke bolden mod/på ungdomsspilleren, uden nogen gør noget.

Sådan er det generelt i samfundet. Har du magten, så kan du, uden sammenligning i øvrigt, dræbe en journalist i din egen stue og bare sige, næ det var ik os..
Eller ubåd...
Han havde så heldigvis ikke magten på landjorden.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Der hvor der er ballade, der er Ramos sjovt nok altid at finde.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Antonio Conte set to replace Julen Lopetegui as Real Madrid manager on Monday
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

B-Freak skrev:
Antonio Conte set to replace Julen Lopetegui as Real Madrid manager on Monday
Et manager skifte hjælper ikke noget på situationen og rent sportsligt er jeg absolut ikke fan af dette, men hvis det betyder at samtlige spillere får en røvfuld af den temperamentsfulde italiener, så er det egentligt helt fint med mig, for så vælter hele korthuset og så er Florentino Pérez forhåbentligt snart fortid.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »

LeoMessi skrev:
B-Freak skrev:
Antonio Conte set to replace Julen Lopetegui as Real Madrid manager on Monday
Et manager skifte hjælper ikke noget på situationen og rent sportsligt er jeg absolut ikke fan af dette, men hvis det betyder at samtlige spillere får en røvfuld af den temperamentsfulde italiener, så er det egentligt helt fint med mig, for så vælter hele korthuset og så er Florentino Pérez forhåbentligt snart fortid.
Det vil da uden tvivl gøre en forskel med et trænerskifte? At det så ikke er ønsketræneren for RM er en anden side af sagen.

Hvis man tager business-brillerne på, så synes jeg personligt ikke at der er en finger at sætte på Perez' ageren siden både CR og Zidane pakkede kufferten.
Jeg er helt enig i at RM skulle have forstærket sig væsentligt mere, men hvilke spillere skulle Perez have købt?
Og hvilken træner skulle han have ansat?

Jeg tror at RM har forsøgt at være fornuftige i sommers og indset at de bliver nødt til at se den nuværende trup og deres nye træner an før de smider om sig med penge.
At situationen så har vist sig at være MEGET mere kritisk kommer nok som en stor overraskelse for dem.

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af blunderbaws »

Som Barcafan frygtede jeg real mere i denne sæson, end jeg har gjort de foregående. Jeg troede, at real ville være langt bedre uden Ronaldo på holdet, og så frygtede jeg, at Julen kunne skabe et koncept med succes. Det er virkelig noget den klub har manglet. Et koncept, spillerne kan forholde sig til.

Men det viste sig ubegrundet.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17783
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 803 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

De er i bund og grund KUN 7 point efter os, og der er kun spillet 10 kampe. Jeg håber at det går samme vej som det allerede gøre nu for dem, men det er ikke mere end 2-3 kampe fra vores sidde som ikke sidder i skabet, har vi jo allerede haft i denne sæson (fucking pinligt).
Allez...

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Kawhi skrev:
LeoMessi skrev:
B-Freak skrev:
Antonio Conte set to replace Julen Lopetegui as Real Madrid manager on Monday
Et manager skifte hjælper ikke noget på situationen og rent sportsligt er jeg absolut ikke fan af dette, men hvis det betyder at samtlige spillere får en røvfuld af den temperamentsfulde italiener, så er det egentligt helt fint med mig, for så vælter hele korthuset og så er Florentino Pérez forhåbentligt snart fortid.
Det vil da uden tvivl gøre en forskel med et trænerskifte? At det så ikke er ønsketræneren for RM er en anden side af sagen.

Hvis man tager business-brillerne på, så synes jeg personligt ikke at der er en finger at sætte på Perez' ageren siden både CR og Zidane pakkede kufferten.
Jeg er helt enig i at RM skulle have forstærket sig væsentligt mere, men hvilke spillere skulle Perez have købt?
Og hvilken træner skulle han have ansat?

Jeg tror at RM har forsøgt at være fornuftige i sommers og indset at de bliver nødt til at se den nuværende trup og deres nye træner an før de smider om sig med penge.
At situationen så har vist sig at være MEGET mere kritisk kommer nok som en stor overraskelse for dem.
Hvad vil ændre sig med et trænerskifte? Der er stadig tale om de samme spillere der spillede på absolut sidste vers i forrige sæson. Bliver håbløse Bale eller en joke i form af Asensio bedre spillere af et managerskifte? Bliver Benzema lige pludseligt, ud af den blå luft, en bedre afslutter? For det var åbenbart forventningen i denne her sæson, hvilket er tragikomisk da han har ageret som en fremragende spilstation under Ancelotti, Benítez og Zidane(fem sæsoner) men samtidigt vist sig for at være en rædselsfuld afslutter, men nu skal han så lige pludseligt agere spidsangriber der scorer mål på samlebånd - det er ledelse af aller værste skuffe!

Jeg personligt har intet imod Lopetegui, for modsat Zidane så har han rent faktisk et spilkoncept. Men der mangler ligesom lidt det sidste, før det kan gå hen og blive godt. Man skulle som minimum have anskaffet sig én spiller der rent faktisk kan scorer mål, og her havde Icardi været perfekt som samtidigt ikke virker ikke helt uden for rækkevidde. Dette ene køb havde helt sikkert gjort en forskel. Man havde nok ikke endt som La Liga vinder alligevel, men man havde samtidigt heller ikke kun scoret 13 mål i 10 kampe og haft en difference på 0 i målscoreren.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Ja det er skønt;)

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af blunderbaws »

emo skrev:De er i bund og grund KUN 7 point efter os, og der er kun spillet 10 kampe. Jeg håber at det går samme vej som det allerede gøre nu for dem, men det er ikke mere end 2-3 kampe fra vores sidde som ikke sidder i skabet, har vi jo allerede haft i denne sæson (fucking pinligt).
Helt korrekt, men hvis du spørger mig nu, om jeg frygter real, så er svaret nej. Det bunder allermest i, at deres spil ikke fungerer, og jeg har svært ved at se, hvad en ny træner kan gøre ved det.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster