Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Billede

:lol:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Forstår ikke hvorfor der bliver gjort så meget grin med at ansætte Zidane. Hvis han kan vinde omklædningsrummet ser jeg ikke noget dumt i at ansætte ham. Folk sagde det samme om Guardiola.


Sendt fra min ayyyPhone

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Har intet til overs for Zidane, håber han fejler for groft som cheftræner. 10x mere end Benitez. Håber virkelig at det giver bagslag, at skifte træner midt på sæsonen.

Mon Zidane tiltrækker spillere som Pogba, Verrati, Laporte og de der andre nu?

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

kklaus skrev:
Guardiola skrev:Gak gakkelak. Føj hvor er der meget primadonnaattitude i den klub. Ved ikke om det er godt eller skidt for os at han blev fyret. Det kører ikke rigtig for Real. Jeg elsker det
Det bedste var da Ancelotti blev fyret og Perez på spørgsmålet om hvad Ancelotti havde gjort galt svarede "I don't know". :smile:
Haha! Det er jo genialt. What would Perez do? Hvordan er han blevet så rig en forretningsmand?

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jesni »

Brombi skrev:Forstår ikke hvorfor der bliver gjort så meget grin med at ansætte Zidane. Hvis han kan vinde omklædningsrummet ser jeg ikke noget dumt i at ansætte ham. Folk sagde det samme om Guardiola.


Sendt fra min ayyyPhone
Han er vel lige så stor en satsning som Guardiola dengang. Men altså, Benitez var jo dømt ude i den klub fra dag 1. Hans filosofi passer jo ikke på nogen måde ind, som jeg også skrev dengang han blev ansat.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:Har intet til overs for Zidane, håber han fejler for groft som cheftræner. 10x mere end Benitez. Håber virkelig at det giver bagslag, at skifte træner midt på sæsonen.

Mon Zidane tiltrækker spillere som Pogba, Verrati, Laporte og de der andre nu?
Dem kunne de også tiltrække før. Det er trods alt real... Det bliver spændende at se om han kan få gang i dem. Jeg frygter lidt at han kan.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Brombi skrev:Forstår ikke hvorfor der bliver gjort så meget grin med at ansætte Zidane. Hvis han kan vinde omklædningsrummet ser jeg ikke noget dumt i at ansætte ham. Folk sagde det samme om Guardiola.


Sendt fra min ayyyPhone
Lad os se hvad der sker. Men vil blot sige at Guardiola har 1000 gange mere klasse

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis Zidane tager kampen med f.eks. Ronaldo og får ham væk (solgt eller på bænken) så har de en sindssyg trup som virkelig kan komme langt.

Men samtidig så er Real i en skidt position lige nu med en masse primadonnaer som vil styre klubben. Og med et muligt transferban oveni så kan det blive grimt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af OliverDK »

Jeg er sgu spændt på, hvordan det kommer til at gå dem. Mon han får lov at lave et par transfers her i januar?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20740
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1127 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Spændende med Zidane. Vildt at Benitez er væk efter 4 måneder. Perez er en tålmodig mand. Nå nej.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Guardiola skrev:
Brombi skrev:Forstår ikke hvorfor der bliver gjort så meget grin med at ansætte Zidane. Hvis han kan vinde omklædningsrummet ser jeg ikke noget dumt i at ansætte ham. Folk sagde det samme om Guardiola.


Sendt fra min ayyyPhone
Lad os se hvad der sker. Men vil blot sige at Guardiola har 1000 gange mere klasse
Ja en ting er klasse, en anden er hvad han kan opnå.


Sendt fra min ayyyPhone

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Ja, Zidane kender klubben ud og ind. Jeg tror at han gerne vil stå for offensivt og attraktiv fodbold. Og så tror jeg også, at han er typen der ikke tager noget pis, at han ikke er bange for at bænke Ronaldo, Ramos osv. De tog det ''lette'' og sikre valg med Benitez, da de vidste at han var en erfaren træner, og de vidste hvad han kom med. At hyre Zidane som cheftræner er derimod et meget usikkert og uforudsigeligt valg, og det er måske hvad de har brug for. Zidane ved hvad han går ind til.

Det bliver enten knald eller fald. Håber dog at det bliver fald. Lige meget hvad der sker i Barca, så overgår de os altid, kæmpe cirkus :lol:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »



ffs pep.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Bager »

Synes det er spændende med Zidane. Men jeg må indrømme, at jeg er kritisk. Hvad har manden vist af trænerevner? Han har været assistent, men det er immervæk en kæmpe forskel i forhold til at chef cheftræner. Så har han været træner for Castilla, men det er også en stor forskel i forhold til A-holdet.

Ja, historien var den samme med Guardiola, men det var også et sats. Og fordi det fungerede én gang, betyder ikke at det sikkert vil lykkes igen. Hvis man hører på Guardiola, så kan man mærke at han er en naturlig træner. Er Zidane det? Har altid opfattet ham som indadvendt, og ikke den store kommunikator. Hvis Zidane ikke slår til - hvilket oddsene er for - så får han et kæmpe hak i tuden. Både i Real Madrid og som træner fremover. Og Perez er vel snart ved at løbe tør for træneremner (og dog - det er jo Perez). At hive Zidane ind midt i sæsonen gør jo også bare opgaven desto sværere. De er bagud på point, og har et sværere slutrunde end os. Jeg har en klar fornemmelse af at ingen af parterne rigtig ved hvad de har sagt ja til. Det ser godt ud på papiret og i marketingsafdelingen, men sportsligt virker det meget uovervejet.

Jeg tror ikke at Zidane kan sætte de store egoer på plads på trods af sit eget navn. Hvis tingene går skævt, vil spillerne køre på Zidanes manglende erfaring. Jeg nægter at tro på, at han vil skille sig af med Ronaldo. Hvis RM mister Ronaldo, så mister de halvdelen af holdet. Og man finder ikke lige hans kvalitet på markedet.

Ville sige held og lykke, for det får Zidane brug for, men det siger jeg af mit blaugrana-farvede hjerte ikke.
Visca el Barca

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Det bliver spændende at se, hvad Zidane kan udrette som træner på højeste niveau. Det er lidt af et sats, når man tænker på, at han ikke engang har været en succes for andetholdet.

Zidane står foran en stor udfordring. Det er ikke bare nok at tilføre holdet lidt nyt blod. Der er i første omgang brug for hjertemassage, så blodet bare bliver pumpet rundt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster