Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Xavi6Smede »

At Zidane kommer tilbage kan kun betyde, at nu får magt over deres transfers til sommer. Det kan kun betyde at Bale forlader klubben, og det svært ikke at forestille sig, at Hazard kommer til Madrid til sommer, desværre.

Selvom Zidane havde fantastiske resultater i sin første periode, så imponererede han langt fra taktisk, hvor det var indlæg efter indlæg. Men han skulle trods alt også bygge holdet op omkring Ronaldo og Bale, hvilket han ikke behøver nu. Så det nu han virkelig skal vise hvad han kan.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Antimadridista skrev:
LeoMessi skrev:Jeg har aldrig set Zidane som en god manager, da han simpelthen mangler et spillekoncept. Et taktisk vidunder er han heller ikke ligefrem og han har aldrig nogensinde skulle bygge et hold op, og nye signing mindes jeg heller ikke han har foretaget nogle af. Jeg ser ham mere som en motivator, men måske er der mere brug for denne type i Real Madrid.

Jeg håber dog stadig på en genansættelse af Zidane, da jeg ikke synes der er andre spændende emner derude lige på nuværende tidspunkt, og dette ville helt sikkert også resultere i et endegyldigt spark til den evige elendige Bale.
Hvad tænker vores Real ven ellers! Kunne han.ønske at Modric bliver? At geninstallere Marcelo på vb osv eller har han evnerne, mentaliteten og midlerne til at kickstarte med 2/3 nye signings og skabe et nyt vinderhold??
Jeg så egentligt helst at Modrić blev skippet videre og det samme kan jeg næsten sige om Marcelo, hvis attitude og indsats har været jammerlig at se på - men hvem henter man så ind? De spillere man primært er interesseret i (ifølge rygterne) spiller enten i Paris SG (Neymar og Mbappé) eller i Chelsea (Hazard og N'golo Kanté), og taget transfermarkedet i betragtning, Chelseas mulige transferban og en komplet iskold Nasser Al-Khelaifi, så virker det næsten helt umuligt at hente dem.

Det er virkeligt en svær situation Real Madrid står i, og jeg tror der ihvertfald skal to sæsoner til før man kan skabe noget der minder om et vinderhold.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

At tigge sin tidligere træner tilbage er patetisk. Hvilken fryd :lol:
Forumlegende

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Daluigi skrev:At tigge sin tidligere træner tilbage er patetisk. Hvilken fryd :lol:
Jeg tænker, hvad er årsagen for at han vil tilbage? De 2.5 milliarder, og alt magt, eller?

Det her er jo en katasatrofe for Real, for et år siden stod de med Zidane og CR, og havde Perez lyttet kunne de i dag have stået med Zidane og CR.
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

LeoMessi skrev:
Antimadridista skrev:
LeoMessi skrev:Jeg har aldrig set Zidane som en god manager, da han simpelthen mangler et spillekoncept. Et taktisk vidunder er han heller ikke ligefrem og han har aldrig nogensinde skulle bygge et hold op, og nye signing mindes jeg heller ikke han har foretaget nogle af. Jeg ser ham mere som en motivator, men måske er der mere brug for denne type i Real Madrid.

Jeg håber dog stadig på en genansættelse af Zidane, da jeg ikke synes der er andre spændende emner derude lige på nuværende tidspunkt, og dette ville helt sikkert også resultere i et endegyldigt spark til den evige elendige Bale.
Hvad tænker vores Real ven ellers! Kunne han.ønske at Modric bliver? At geninstallere Marcelo på vb osv eller har han evnerne, mentaliteten og midlerne til at kickstarte med 2/3 nye signings og skabe et nyt vinderhold??
Jeg så egentligt helst at Modrić blev skippet videre og det samme kan jeg næsten sige om Marcelo, hvis attitude og indsats har været jammerlig at se på - men hvem henter man så ind? De spillere man primært er interesseret i (ifølge rygterne) spiller enten i Paris SG (Neymar og Mbappé) eller i Chelsea (Hazard og N'golo Kanté), og taget transfermarkedet i betragtning, Chelseas mulige transferban og en komplet iskold Nasser Al-Khelaifi, så virker det næsten helt umuligt at hente dem.

Det er virkeligt en svær situation Real Madrid står i, og jeg tror der ihvertfald skal to sæsoner til før man kan skabe noget der minder om et vinderhold.
Men nu nedspiller du også notorisk Reals muligheder :glad:.

Kan læse andre steder at folk tror på at Modruc og Marcelo nu bliver.
Jeg tænker at Modric har set sin prime, absolut. Marcelo? Jeg følger ikke Real tæt nok, til at vide om det er brasser mentalitet/ladhed, der gør at han sidder bænket?? I princippet har han stadig alderen til et par gode år endnu!!

Derudover, hvordan ser du alle jeres unge spillere: vallejo, Theo, llorente, odriozola, Diaz, Ceballos, valverde! Er der fremtidige startere her?

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Antimadridista skrev:
LeoMessi skrev:
Antimadridista skrev:
LeoMessi skrev:Jeg har aldrig set Zidane som en god manager, da han simpelthen mangler et spillekoncept. Et taktisk vidunder er han heller ikke ligefrem og han har aldrig nogensinde skulle bygge et hold op, og nye signing mindes jeg heller ikke han har foretaget nogle af. Jeg ser ham mere som en motivator, men måske er der mere brug for denne type i Real Madrid.

Jeg håber dog stadig på en genansættelse af Zidane, da jeg ikke synes der er andre spændende emner derude lige på nuværende tidspunkt, og dette ville helt sikkert også resultere i et endegyldigt spark til den evige elendige Bale.
Hvad tænker vores Real ven ellers! Kunne han.ønske at Modric bliver? At geninstallere Marcelo på vb osv eller har han evnerne, mentaliteten og midlerne til at kickstarte med 2/3 nye signings og skabe et nyt vinderhold??
Jeg så egentligt helst at Modrić blev skippet videre og det samme kan jeg næsten sige om Marcelo, hvis attitude og indsats har været jammerlig at se på - men hvem henter man så ind? De spillere man primært er interesseret i (ifølge rygterne) spiller enten i Paris SG (Neymar og Mbappé) eller i Chelsea (Hazard og N'golo Kanté), og taget transfermarkedet i betragtning, Chelseas mulige transferban og en komplet iskold Nasser Al-Khelaifi, så virker det næsten helt umuligt at hente dem.

Det er virkeligt en svær situation Real Madrid står i, og jeg tror der ihvertfald skal to sæsoner til før man kan skabe noget der minder om et vinderhold.
Men nu nedspiller du også notorisk Reals muligheder :glad:.

Kan læse andre steder at folk tror på at Modruc og Marcelo nu bliver.
Jeg tænker at Modric har set sin prime, absolut. Marcelo? Jeg følger ikke Real tæt nok, til at vide om det er brasser mentalitet/ladhed, der gør at han sidder bænket?? I princippet har han stadig alderen til et par gode år endnu!!

Derudover, hvordan ser du alle jeres unge spillere: vallejo, Theo, llorente, odriozola, Diaz, Ceballos, valverde! Er der fremtidige startere her?
Med Zidanes ankomst, så tror jeg også de begge bliver i Real Madrid. Hvad angår Marcelo så har der været en del video-klip af hvor han på det absolut skammeligste har luntet tilbage mens modstanderholdet har haft gang i et 'full-blown' angreb. Så det er ikke så meget hans dalende præstationer, men hans ugidelig attitude der er i skyld i en bænkplads.

Ingen af dem du nævner er fremtidige startere hos Real Madrid. Spillere som Llorente, Ceballos og Valverde kan helt sikkert agere som backup, men mere end det tror jeg ikke på. Vallejo er kronisk skadet, Theo er simpelthen for elendig, og Odriozola og Diaz har jeg ikke set nok til at sådan for alvor at kunne bedømme.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

emo skrev:
Daluigi skrev:At tigge sin tidligere træner tilbage er patetisk. Hvilken fryd :lol:
Jeg tænker, hvad er årsagen for at han vil tilbage? De 2.5 milliarder, og alt magt, eller?

Det her er jo en katasatrofe for Real, for et år siden stod de med Zidane og CR, og havde Perez lyttet kunne de i dag have stået med Zidane og CR.
Ifølge hardcore madridistas på mit arbejde har de ansat ham så de igen vinder CL 3 gange i træk fra næste år.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

Spøjst de afskedigedd ham. De gad nok ikke vinde flere i træk åbenbart [emoji41]

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af blunderbaws »

Rb88 skrev:Spøjst de afskedigedd ham. De gad nok ikke vinde flere i træk åbenbart [emoji41]

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Han blev ikke fyret.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Navas, Marcelo og Isco tilbage i startopstillingen.
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af kklaus »

kklaus skrev:Navas, Marcelo og Isco tilbage i startopstillingen.
Sid Lowe:
To put that staring XI in context:
Isco: no league starts since 5-1 loss at Barcelona in October (Lopetegui's last game).
Marcelo: only two league starts in 2019, place had been definitively lost to Reguilón.
Keylor: since replaced by Courtois (wk 3), one league start.
Odriozola the only "this season" player in side and no choice there - Carvajal out. (No Courtois, Reguilon, Vinicius - although in his case injured, which of course is signficant re: Bale's position/inclusion).
Giv mig min sko tilbage, røv!

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af blunderbaws »

De er ikke ligefrem kommet med den energi, jeg troede Zidane ville bringe til holdet.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/s ... -ham-wing/

Jeg tror Real får det rigtig svært til sommer... Det bliver i hvert fald svært for dem at købe sig ud af problemerne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/s ... -ham-wing/

Jeg tror Real får det rigtig svært til sommer... Det bliver i hvert fald svært for dem at købe sig ud af problemerne.

Hvad kan man realistisk regne med at de har af midler?? Alt taget i betragtning. Ffp, budget overholdelse, egen salg af spillere..??

1.5 milliard til indkøb, iberegnet et pænt salg fra nuværende trup? Eller skal vi længere op?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Tror vi skal længere op... Mener at have læst at de har 3-4 mia. Spørgsmålet er så om de får lov til at bruge dem for rigtig mange af de spillere de vil have (mbappe, ney) er ikke til at købe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster