Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

ulrich skrev:Billede

3 mål på Camp Nou? Næ-æ..

3 titler på 3 år :mrgreen:

Det der billede, ser så malplaceret ud, for det er trænerstaben, som står og laver det der tegn. De har ingen klasse i Real, og Mourinho og hans stab har slet ikke, tænk hvis Pep og Tito lavede sådanne tegn efter 5-0 eller 2-6. Jeg vil være pinlig på vegne af Barca, hvis de gjorde det.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg kan ikke blive forarget over dette billede, det er jo bare sådan fodbold også er, nogen gange. Jeg kan da huske, at vi heller ikke holdt os tilbage, da jeffren scorede til 5-0. Der var fælles fejring, spillere der gjorde manita tegn og hele molevitten!

En uge efter var der endda reklamer på busser med nogle spillere, med en skjult hentydning til 5-0 sejren. Jeg kan godt forstå deres reaktion, som er en slags tak for sidst.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Jeg bliver heller ikke forarget eller noget. Hvorfor tror folk, at man bliver forarget, bare fordi man kommenterer et eller andet.



Det er trods alt noget andet, at spillerne jubler og går amok end trænerstaben står og laver sådanne tegn, for det ser bare pinligt ud.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Vores trænere jublede også ved 5-0 målet, og endda ret voldsomt. Sådan er det nogen gange. Måske tænker jeg anderledes end de fleste, men jeg synes ikke det billede er pinligt. Det er bare deres måde at fejre sejren på.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Nu er det jo ikke første gang, at Hr. Mourinho har jublet på en pinlig måde(og senere kommenterede, hvorfor han lavede sådanne jubelscener), og Pep har også jublet, men at 5 stabs personer står med det der håndtegn, er pinligt, og det var kun 1-3, så værre er det heller ikke. Manden er bare så pinlig, og det er det eneste, som jeg hæfter mig ved.
Senest rettet af Kubala søn maj 19, 2013 2:46 pm, rettet i alt 2 gange.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca, hvorfor vil du ikke være med til at svine Mourinho? Det er fandeme ikke i orden. :(

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

At juble er ay juble, at håne er at håne, når spillere håber hinanden er for mig en del af spillet. Men en autoritet som en træner og en stab og en ledelse burde holde sig lidt tilbage. Det er spillernes spil, hovedsageligt.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Mourinhos meritter i Real.

1. Anklager mod konkurrenten(meget alvorlige af slagsen endda), hvor man ingen bevismateriale har, for disse anklager.

2. Øjeprik på en kollega.


3. Verbal overfald på en journalist.


4. Verbal overfald på en dommer.


Disse er bare nogle af de ting, som han har gjort i sin tid i Spanien.

Nogle madridistaer glemmer det helt eller fortrænger det. Det er ikke småtingsafdeling, og havde han været træner i hvilken som helst anden klub i et andet land end Spanien, havde der været konsekvenser for disse ting, men desværre, så ser det spanske fodboldforbund med det blind øje til disse ting.

Det her er til de tosser på Madridista.dk, som har fortrængt virkeligheden omkring Mourinho.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Visca, hvorfor vil du ikke være med til at svine Mourinho? Det er fandeme ikke i orden. :(

Hehe, det er fordi jeg synes billedet er komisk. De jubler over 3-0, som om de har vundet, ja, 5-0, over os. Men ja du har da ret, hvorfor gider jeg egentlig ikke det? Manden er et decideret svin. Sådan!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5521
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Visca El Barca skrev:
Blaugrana92 skrev:Visca, hvorfor vil du ikke være med til at svine Mourinho? Det er fandeme ikke i orden. :(

Hehe, det er fordi jeg synes billedet er komisk. De jubler over 3-0, som om de har vundet, ja, 5-0, over os. Men ja du har da ret, hvorfor gider jeg egentlig ikke det? Manden er et decideret svin. Sådan!
Øhh var det ikke 3-1?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Nårh jo, havde helt glemt at Alba scorede i kampen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af OliverDK »

Billede


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

OliverDK skrev:Billede


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
De hvide er blevet så meget til grin i de sidste mange år efterhånden. KÆMPE fejldisposition at tro man kan klare sig uden sin egen ungdom og ansætte en magtsyg manager, som kun tænker på titler og sit eget omdømme.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Afellay99

Re: Real Madrid

Indlæg af Afellay99 »

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ID=HP_BN_1 Også lige en lille artikel til billedet :cool:

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Bager »

OliverDK skrev:Billede


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Haaahahahahahahahah!!
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster