La Liga 2017/2018

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af Lopezzz »

Cristina er fucking irriterende. Hvordan i alverden lykkes det ham at score mål nu i hver kamp?? :sørgelig:
Hvor heldig kan man være.... altså han er ikke noget specielt, bare en random angriber..
MDCCCXCIX

PuyolErGud
Indlæg: 10783
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af PuyolErGud »

Uanset hvad man mener om Ronaldo, så er han altså ikke bare en random angriber. Han har en ualmindelig god, og irriterende, evne til at placere sig de rigtige steder.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af MessiPogba »

Lopezzz skrev:Cristina er fucking irriterende. Hvordan i alverden lykkes det ham at score mål nu i hver kamp?? :sørgelig:
Hvor heldig kan man være.... altså han er ikke noget specielt, bare en random angriber..
Come on, mate. Du er lavet af noget specielt, når du kan blive ved med at bombe mål på så højt niveau, som han gør i hans 16. sæson som fuldtidsprofessionel. Hvor mange har du set som 33-årig blive ved med at præstere målmæssigt, som han har gjort i karrieren? Det er ikke random.

Er med på, at du hader ham, men give credit, where credit is due.

Da van Nistelrooy, R9, Henry, Shearer, Raul, Shevchenko, David Villa, Eto'o og hvad de største angribere har heddet de sidste 20 år har heddet, så har ingen fortsat deres målstimer som han har gjort og slet ikke som 33-årig.. Den eneste der er tæt på er Zlatan, men han spillede i en noget svagere liga, selvom det var utrolig flot, hvordan han scorede mål i Premier League i sidste sæson og 28 i alt for United i en alder af 35.

Ronaldo er langt fra at være tæt på Messi, men hans scoringsevne er sublim.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af Kubala »

Altså CR er en random spiller, der bare scorer en masse mål via offside, det er vel evident. Come on, guys, hvorfor kan I ikke indse det?

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af MessiPogba »

Vi må håbe på en eller anden måde, hvis rygtet om Lewandowski ikke er sand, at ham og CR ikke klikker sammen. For hvis de kan skifte Benzemas manglende mål ud med Lewandowskis målnæse, så bliver de vilde igen. Fuck forsvaret, for Real har aldrig kunne forsvare. Det er deres angreb, der altid har reddet deres røv.

Jeg tvivler, at Robert og Cristiano vil komme til at klikke, da jeg ikke tror, at Lewandowski er så overbærende med at give sine mål væk, men hvis de gør. Det er de manglende mål i år, der hurtigt ødelagde Reals ligasæson, for Ronaldo var helt væk, og så var der ikke andre til at hjælpe til.

Men omvendt, jeg kan godt lide at være i konkurrence med Real om titlerne. Det gør fjendskabet noget sjovere, for så er det sjovere at mobbe alle mine irriterende Real-venner, end det er lige nu. Men jeg er også et mærkeligt menneske. :)
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af De La Barça »

Apropos Benz og hvad han giver/ikke giver:
8 - Karim Benzema has provided more assists than any other Real Madrid player in La Liga this season. Connection.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af Lopezzz »

MessiPogba skrev:Ronaldo er langt fra at være tæt på Messi, men hans scoringsevne er sublim.
Men hvorfor bliver han så valgt som verdens bedste? Det giver ikke mening. Jeg er simpelthen træt af ham og hans evige held foran mål. Jeg er også helt vildt træt af at folk sammenligner ham med Messi.
INGEN spiller kan sammenlignes med Messi. Alle store stjerner (undtagen Gustav, selvfølgelig) peger på Messi og siger det offentligt at han er kongen af fodbold.
Der er næsten ingen der siger noget om Ronaldo, kun ham selv, så JA, han er bare en random fodboldspiller. :oops:
MDCCCXCIX

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af Xavi6Smede »

Ligeså dårlig Ronaldo var før jul, ligeså god har han været efter. Og hold kæft hvor var han dårlig.
Han har ikke været bedre i årevis, end han er lige nu.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af emo »

Hattrick hero!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af A$AP »

Kun 17 mål de sidste 9 kampe.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af Kubala »

Så hurtigt kan det vende i fodbold. 4 mål efter Messi nu i ligaen. Jeg har altid syntes, at det var ret sjovt, at folk talte CR ned og sagde, at han nu var færdig, men hver gang har han modbevist det.
Senest rettet af Kubala søn mar 18, 2018 11:13 pm, rettet i alt 1 gang.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Så hurtig kan det vende i fodbold. 4 mål efter Messi nu i ligaen. Jeg har altid syntes, at det var ret sjovt, at folk talte CR ned og sagde, at han nu var færdig, men hver gang har han modbevist det.
Hans mentalitet er hans største styrke efterhånden. Det er det, der har drevet ham så langt her de senere år.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af Lopezzz »

Messi skal lave mindst 30 mål i sidste 9 kampe for at kunne følge med
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af Kubala »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Så hurtig kan det vende i fodbold. 4 mål efter Messi nu i ligaen. Jeg har altid syntes, at det var ret sjovt, at folk talte CR ned og sagde, at han nu var færdig, men hver gang har han modbevist det.
Hans mentalitet er hans største styrke efterhånden. Det er det, der har drevet ham så langt her de senere år.
Nej, det er hans talent, der gør det. Om man vil det eller ej, eller om man vil bagatellisere det, så er han stadig en vanvittig vigtig og god spiller.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af Xavi6Smede »

Han spiller også godt for tiden. Er fint med i opspillet, bevæger sig fantastisk, og så spiller han faktisk som en holdspiller. De sidste par år har han ødelagt mere end han været til gavn, hvis man altså ser bort fra målene.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster