Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af mathi »

michaelk94 skrev:Daluigi:

Det var bestemt heller ikke fordi jeg ville tale om medløber-tendens, men det blot, som du også selv understreger, er langt lettere for jer, at gøre jer til dommere over, hvem man skal synes om og ikke synes om, fordi man i øjeblikket ikke kan sætte en finger på jeres hold.

Jeg blev fan af Real Madrid som meget lille dreng, så der anede jeg intet om Franco tiden osv. Catalonien har en flot historie, men på mange måder er jeg også ligeglad, for jeg var ikke på nogen måder med til at opleve det ligesom jeg heller ikke har været det med Real Madrids mangeårige historie. Det er ekstra-bonus som gør det endnu sjovere at være fan af en klub, men Franco tiden kan jo på ingen måde definere Real Madrid som klub i dag. Man gør mange ting i dag, som man godt kan være stolt af som fan mht velgørenhed osv. Noget som er forventet, men noget som Real Madrid virkelig også går op i.

Mourinho er en speciel person, men værre er han altså heller ikke. Han har haft nogle sindssyge teorier og hans slagsmål med Tito er en skamplet, men manden har trods alt ikke dræbt nogen og i det hele taget, tror jeg han er en god person. Han er en person som elsker at være i centrum og det er accepteret når resultaterne kommer. Især når man rent faktisk vinder overbevisende over verdens bedste hold. Når resultaterne så ikke kommer og han sætter sig selv over klubben, så er det et problem.

Hvad syntes du fx om da Barca hentede Zlatan. Det er altså en spiller som har slået op til flere spillere og stempler andre spillere i hovedet osv. Det var en person, som din klub med deres fantastiske filosofi hentede, selvom han på ingen måde gik ind under den filosofi. Han var elsket det første halve år i Barca, selvom han var anderledes, men han scorede masser af mål. Ligesom Zlatan har der jo også været nogle kontroversielle personer i Barca, som man sikkert også har kunne lide i starten.
Vil bare lige skrive 2 ting til dig.

1. Jeg HADEDE indkøbet af Zlatan. Det er den største skamplet på klubben i de seneste mange år.

2. En håndfuld respekt din vej for dine meninger og din måde at kommunikere dem på. Glædelig jul.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

michaelk94 skrev:
mathi skrev:Må ærligt indrømme at det også fryder mig uendeligt at se Mourinho i modgang. Jeg brød mig ikke om ham i Chelsea, han var svært usympisk i Inter og i RMA hader jeg ham bare slet og ret.

Det er ærgerligt for RMA, med Mourinho har i den grad været med til at tegne et skidt billede af klubben, og til at skabe en hadsk stemning. Det der undrer mig, er at det har taget SÅ lang tid for klubbens fans (i hvert fald størstedelen af dem) at indse, hvor skidt en person Mourinho er. Sidste år var alle ved at falde på halen over deres rekordsæson. Alt det lort han har lavet i sin tid i RMA, som toppede med fingeren i øjet på Tito og at han kaldte ham 'tissemand' på det efterfølgende pressemøde har fans godt kunne tilgive ham. Men nu hvor resultaterne svigter (der er selvfølgelig mange tilhørende grunde), så siger fansne stop, først nu. Det giver ingen mening. Mourinho har ødelagt RMAs image og formentlig meget mere end det internt, og det vil tage lang tid at bygge op igen.

Glædelig jul til alle, hvide som blårøde.
Jeg har selv forsvaret Mourinho, men har, ligesom mange andre RM fans, lavet en kovending og synes nu, at det er tid til at afskedige Mourinho.

Man støtter vel altid sin klub og blot fordi Barca i de seneste mange år har haft et fantastisk koncept uden det har lignet et galehus, så har Barca også haft personer som har gjort ting, som ikke har passet ind i klubbens filosofi. Alligevel forsvarer man stadig klubben, hvis resultaterne kommer og det må man jo sige, at det gjorde med Mourinho sidste sæson. Så bliver man selvfølgelig medrevet og lykkedes altså for os at vælte verdens bedste hold af pinden. Det skyldtes måske mere mæthed fra Barcas side, men det lykkedes trods alt.

Men nu kan jeg ikke forsvare Mou længere. Han har altid sat sig selv over klubben, men så længe han skaffede resultater, havde jeg egentlig ikke det store problem med det, men nu snakker manden jo ikke om andet end hans næste destination eller tilsvining af hans egne spillere. Mourinho har lavet meget lort i sin tid i Real, men har kunne forsvare det med hans resultater, men når resultaterne ikke er der, så er der ikke meget tilbage. Og det er jo ikke bare sådan, at det er fordi Barca er bedre end Real (som det fx var tilfældet med Pellegrini). Nej man er dårligere end mange andre hold lige nu. Man var heldige med at komme videre fra CL, mest på grund af Citys elendighed og et Ronaldo mål i sidste sekund mod selvsamme City. Man er tættere på EL pladserne end 2. pladsen i en historisk ringe La Liga og sidst, men ikke mindst, var man heldige at få et 2-1 nederlag med fra Celta Vigo, hvis stjernespiller er en tidligere middelmådig Brøndby spiller.

I har hadet Mou, så det er selvfølgelig forståeligt, at I synes det er underligt, at vi det ene øjeblik elskede ham, men her et halvt år efter rekordsæsonen, nu vil have ham fyret, men han formåede jo at skaffe os det ene mesterskab og det skulle så fortsætte her i år. Det er bare gået meget længere ned og ender med at sætte fucking Adan på mål i stedet for en af de eneste klubmænd der er tilbage i klubben, mens han selv kun snakker om PSG og en vin-date med Sir Alex Ferguson.

Nogle snakker om at I stadig skal have den klasse og ikke håne Real Madrid for meget, men efter lige at have læst indlæggene fra gårsdagens kamp, så synes jeg slet ikke i har hånet nok. Det er jo i hvert fald ikke på madridista niveau når de snakker om Barca, endnu.

I har været fantastiske, mens vi har været mere elendige end elendig. Det gør bare at La Liga går en forårssæson i møde som bliver dødssyg. Det er sgu lidt ærgerligt, men det har I jo nok ikke det store imod, selvom det altid er sjovere at vinde et tæt mesterskab, da det gør euforien større.

Men som sagt, jeg håber Mou bliver fyret, koste hvad det vil. Han har skabt splid i truppen og det virker jo også som om han selv gerne vil videre. Han vil bare lige prøve en sidste gang at vinde CL. Det sker ikke med ham, men selv hvis det skulle ske, vil han jo blot tage alt æren for det og forlade holdet i ruiner med en masse kontroverser, som en ny træner så skulle prøve at løse. Det kræver ofte en udskiftning af hele truppen efter en Mourinho periode virker det som om. Bare se Chelsea og Inter der hele tiden prøver at bygge noget nyt op, og det samme skal Real nok forberede sig på. Det bliver dog stadig nemmere med Real, da man jo trods alt har en af de mest vanvittige trupper man overhovedet kan få, hvilket bare gør det endnu mere elendigt af Mourinho.

Det understreget var vel møntet på Zlatan, for ellers vil jeg gerne høre hvem disse personer er? Og til det med Zlatan har du vist fået svar nok. Jeg husker ikke at Barca's træner nogensinde skulle gå ud og tale om direkte korruption fra UEFA, det spansk fodboldforbund og jeg skal komme efter dig. Det er bare lidt af hvad Mourinho har gjort. Det er jo lidt komisk det her, for som du selv siger, så ville du finde dig i at han (Mourinho) opførte sig som han har gjort hidtil. Hvis bare resultaterne fulgte med, så ville du jo ikke ændre dig, men det sker kun fordi resultaterne udebliver, og det er prikket over i'et i Real på nuværende tidspunkt, at man desværre er blevet så desperate, at man fastholder en mand, som godt og grundigt har skidt på alt og alle i klubben, hvis han bare kan skaffe titler.

Jeg vil ikke hovere Reals nedtur, for jeg deler samme holdning som Brombi, at det er for småligt at gøre, men Mourinho må gerne rådne op, for det har han selv bedt om.
Senest rettet af Kubala søn dec 23, 2012 5:53 pm, rettet i alt 1 gang.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Den store forskel er jo netop, at man i Barca ikke gik med til at acceptere Ibras opførsel, man var villig til at miste mange penge og endda tage imod kritikken for at beskytte klubbens image. I Real har det netop været omvendt, både ledelsen og fans (især de udenlandske fans) vendte det blinde øje til, og det er altså ikke små ting manden har lavet i sin tid. Han er i den grad gået imod alle de principper man i en klub som Real tillægger så meget værdi, alt imens fans og ledelsen har desperat forsøgt at forsvare ham. Det har været med til at få klubben og dens fans til at fremstå i et meget dårligt lys.

Nu hvor det hele går galt, står man nærmest i kø for at kritisere ham, madridista dit og madridismo dat, men det sjove er at det oftest er de selvsamme mennesker (ikke Michael94 nødvendigvis, snakker generelt om Real fans) som i sin tid forsvarede manden med næb og kløer.

Det med at skubbe os ned fra tronen, synes jeg også er helt forkert. Ja Real vandt mesterskabet i sidste sæson, men jeg mener ikke de sådan for alvor har domineret Barca. Alt imens Real vandt mesterskabet i Spanien sidste sæson, snakkede folk stadig om Barca, Barcas spil og kaldte holdet verdens bedste. Det er ikke at skubbe Barca ned fra tronen, synes jeg. Det er lidt ligesom Cristiano og Leo, Cristiano havde trofæmæssigt en bedre sæson end Leo, men man er stadig ikke i tvivl om, hvem af de to er en bedre fodboldspiller.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Daluigi:

Zlatan scorede en masse mål og det første halve år var de fleste Barca fans meget glade for ham. De så ikke noget problem i, at han faktisk havde gjort langt værre ting end fx Mourinho ved at slå en modspiller osv. Han gjorde jo faktisk ikke det helt store galt i Barca rent mediemæssigt, men da han skuffede så synes folk ikke at han passede ind, men mest af alt handlede det jo om, at Messi hellere ville spille den falske 9'er i stedet for højrekant.

Ja han vandt ligaen, men han var ikke ligefrem den afgørende mand. På ingen måde faktisk. Han endte med at blive en skuffelse i Barca og så er det langt nemmere at skille sig af med ham, ligesom det er meget nemmere for Real Madrid fans nu at sige, at man skal fyre Mourinho. Barca var jo i ekstase da man købte ham og jeg tror stadig han er den spiller med størst publikum til hans præsentation.(?)

Faktum er altså, at de fleste Barca fans elskede Zlatan da han kom til, selvom han er et støre svin end Mourinho. Så er det nemt at sidde og sige, at det var den største fejltagelse af Barca 2 år efter, ligesom vi kan gøre med Mourinho når han engang smutter til PSG. Da han havde succes var det fint nok og sådan havde Real fans det også med Mourinho. Så er det selvfølgelig fair at i håner os lidt osv, men at du ligefrem bliver pissed på Real Madrid, er jo helt absurd.

Mathi:

Man kan heller ikke finde mange skampletter på jeres klub i seneste år. ;) Glædelig jul.

Kubala:

Der har jo været mange personer i FC Barcelona som har ført til diverse skandaler. Ikke så meget i de seneste år, men tidligere har der jo været nogle personer som man måske ikke ville acceptere i FC Barcelona i dag.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

michaelk94 skrev:Daluigi:

Zlatan scorede en masse mål og det første halve år var de fleste Barca fans meget glade for ham. De så ikke noget problem i, at han faktisk havde gjort langt værre ting end fx Mourinho ved at slå en modspiller osv. Han gjorde jo faktisk ikke det helt store galt i Barca rent mediemæssigt, men da han skuffede så synes folk ikke at han passede ind, men mest af alt handlede det jo om, at Messi hellere ville spille den falske 9'er i stedet for højrekant.

Ja han vandt ligaen, men han var ikke ligefrem den afgørende mand. På ingen måde faktisk. Han endte med at blive en skuffelse i Barca og så er det langt nemmere at skille sig af med ham, ligesom det er meget nemmere for Real Madrid fans nu at sige, at man skal fyre Mourinho. Barca var jo i ekstase da man købte ham og jeg tror stadig han er den spiller med størst publikum til hans præsentation.(?)

Faktum er altså, at de fleste Barca fans elskede Zlatan da han kom til, selvom han er et støre svin end Mourinho. Så er det nemt at sidde og sige, at det var den største fejltagelse af Barca 2 år efter, ligesom vi kan gøre med Mourinho når han engang smutter til PSG. Da han havde succes var det fint nok og sådan havde Real fans det også med Mourinho. Så er det selvfølgelig fair at i håner os lidt osv, men at du ligefrem bliver pissed på Real Madrid, er jo helt absurd.

Mathi:

Man kan heller ikke finde mange skampletter på jeres klub i seneste år. ;) Glædelig jul.

Kubala:

Der har jo været mange personer i FC Barcelona som har ført til diverse skandaler. Ikke så meget i de seneste år, men tidligere har der jo været nogle personer som man måske ikke ville acceptere i FC Barcelona i dag.

Jeg spørger igen, hvem er disse personer, og har de beskyldt de forskellige forbund for korruption, når vi har haft modgang.

Det er lidt sjovt at du synes at Zlatan er et større svin end Mourinho, og jeg kan slet ikke tage Zlatan, men igen du vil jo bare forsvar end at erkende. I øvrigt håner ingen nogen, det er bare kendsgerninger folk kommer med herinde.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

michaelk94 skrev: Zlatan scorede en masse mål og det første halve år var de fleste Barca fans meget glade for ham. De så ikke noget problem i, at han faktisk havde gjort langt værre ting end fx Mourinho ved at slå en modspiller osv. Han gjorde jo faktisk ikke det helt store galt i Barca rent mediemæssigt, men da han skuffede så synes folk ikke at han passede ind, men mest af alt handlede det jo om, at Messi hellere ville spille den falske 9'er i stedet for højrekant.

Det her er lidt forvirrende, hvor vil du egentlig hen med det? Man troede i Barca, at Ibra kunne tilpasse sig spillestilen, plus tilføje en ekstra dimension, man troede vel egentlig også, at han var i stand til at ændre adfærd, ændre sin attitude, det var derfor, han blev henter. Da det stod klart, at han ikke var i stand til at indfrie alle de forventninger, tog man straks konsekvensen. Man gik til erkendelse, tog økonomisk bet, i stedet for at acceptere en opførsel, som måske ikke var i Barcas ånd.

Det samme kan man vel ikke sige om Real og jeres træner samt ledelse? En ting er, at man tog en mand ind, som i den grad var fejl castet, men at man blev ved med at acceptere den ene latterlig episode efter den anden, og endda bakke ham op, er altså uhørt. Og det var hele vejen rundt, fra ledelsen, til de fleste medier samt fans, især dem der bor udenfor Spaniens grænser. Det er derfor lidt mærkeligt, at du prøver at sammenligne Ibras og ´jeres træners situation.

michaelk94 skrev:Ja han vandt ligaen, men han var ikke ligefrem den afgørende mand. På ingen måde faktisk. Han endte med at blive en skuffelse i Barca og så er det langt nemmere at skille sig af med ham, ligesom det er meget nemmere for Real Madrid fans nu at sige, at man skal fyre Mourinho. Barca var jo i ekstase da man købte ham og jeg tror stadig han er den spiller med størst publikum til hans præsentation.(?)
Du hopper lidt og elegant over det faktum, at Ibra i Barca opførste sig rimelig pænt, derfor accepterede fans ham. Da det stod klart, at han hverken spillemæssigt eller attitude mæssigt passede ind, var man ikke sene til at tage afstand fra ham. I Real er situationen en anden, da træneren havde succes, vendte man det blinde øje til, det samme kan ikke siges om Barcas ledelse eller fans, hvad angår Ibra. Det er deri, den helt store forskel ligger.
Faktum er altså, at de fleste Barca fans elskede Zlatan da han kom til, selvom han er et støre svin end Mourinho. Så er det nemt at sidde og sige, at det var den største fejltagelse af Barca 2 år efter, ligesom vi kan gøre med Mourinho når han engang smutter til PSG. Da han havde succes var det fint nok og sådan havde Real fans det også med Mourinho. Så er det selvfølgelig fair at i håner os lidt osv, men at du ligefrem bliver pissed på Real Madrid, er jo helt absurd.
Læs svaret ovenover, de to situationer kan ikke sammenlignes.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Kubala skrev:
Det er lidt sjovt at du synes at Zlatan er et større svin end Mourinho, og jeg kan slet ikke tage Zlatan, men igen du vil jo bare forsvar end at erkende. I øvrigt håner ingen nogen, det er bare kendsgerninger folk kommer med herinde.
Jeg erkender meget gerne, at jeg fx tog fejl med Mourinho og giver mig i forhold til de diskussioner vi har haft med Mourinho.

Jeg forsvarer, at det er forståeligt at man accepterede Mourinho i hans første to sæsoner, selvom man så nu godt kan se, at det er gået galt.

Zlatan har gjort flere svinske ting eller er du ikke enig i det? Sidste weekend stemplede han lige en Lyon spiller i hovedet.

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Visca:

Nu handler det jo ikke om, hvad Barca gjorde, men hvordan selv Barca fans reagerede da Zlatan kom til klubben selvom man vidste, at han ikke var alles kop te, men man tænkte at han ville skaffe succes. Det var endda i Barcas bedste periode lige efter The Treble. Tænk hvis det havde været efter tre år uden titler, hvor ens ærkerivaler havde taget den ene titel efter den anden?

Så på den måde vendte i jo lidt det blinde øje til, når I godt kendte Zlatan men alligevel forgudede ham da han kom til klubben. Ja, vi fortsatte med Mourinho fordi han sikrede os mesterskabet, hvilket vi ikke havde oplevet i fire år.

Jeg tror bare de fleste fans havde reageret på samme måde som Real Madrid fans.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

michaelk94 skrev:
Kubala skrev:
Det er lidt sjovt at du synes at Zlatan er et større svin end Mourinho, og jeg kan slet ikke tage Zlatan, men igen du vil jo bare forsvar end at erkende. I øvrigt håner ingen nogen, det er bare kendsgerninger folk kommer med herinde.
Jeg erkender meget gerne, at jeg fx tog fejl med Mourinho og giver mig i forhold til de diskussioner vi har haft med Mourinho.

Jeg forsvarer, at det er forståeligt at man accepterede Mourinho i hans første to sæsoner, selvom man så nu godt kan se, at det er gået galt.

Zlatan har gjort flere svinske ting eller er du ikke enig i det? Sidste weekend stemplede han lige en Lyon spiller i hovedet.

Michael, det er jo ikke det, diskussionen handler om? Barcas fans skal da holdes ansvarlige for, hvad Ibra foretager sig i andre klubber. Læs mit svar ovenover. I Barca accepterede man slet ikke hans normale opførsel, man var faktisk ikke sene til at påpege og kritisere hans dårlig opførsel (f.eks. tog Pep ret kraftigt afstand fra at Ibra i en kamp mistede hovedet og fik rødt, i stedet for at prøve at undskylde og endda forsvare hans opførsel. I Real har det været det omvendte, her har man forsvaret den ene dumhed efter den anden), det samme kan ikke just siges om nogle Real fans og især ledelsen, som udadtil har bakket ham op. Helt ærligt, det er da absurd og børnehave agitigt, at man officielt kaster sig ud i en længere forklaring om, at grunden til man stak en finger i øjet på en kollega var, at man følte sig provokeret. Det er unormalt, især for en klub af Reals størrelse.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

michaelk94 skrev:Visca:

Nu handler det jo ikke om, hvad Barca gjorde, men hvordan selv Barca fans reagerede da Zlatan kom til klubben selvom man vidste, at han ikke var alles kop te, men man tænkte at han ville skaffe succes. Det var endda i Barcas bedste periode lige efter The Treble. Tænk hvis det havde været efter tre år uden titler, hvor ens ærkerivaler havde taget den ene titel efter den anden?

Så på den måde vendte i jo lidt det blinde øje til, når I godt kendte Zlatan men alligevel forgudede ham da han kom til klubben. Ja, vi fortsatte med Mourinho fordi han sikrede os mesterskabet, hvilket vi ikke havde oplevet i fire år.

Jeg tror bare de fleste fans havde reageret på samme måde som Real Madrid fans.

Der er vi jo bare uenige, vi vendte netop ikke det blinde øje til. Han kom netop i en periode, hvor holdet var inde i en god periode, ikke en desperat situation, derfor var det nok ikke en desperat handling. Men vigtigst af alt, man troede han var i stand til at tilpasse sig, da han ikke var i stand til det, blev det heller ikke accepteret. Det er som sagt og med fare for at gentage mig selv, det modsatte af hvad man har oplevet blandt Real folk.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Michael, du griber efter halmstrå lige nu. Prøv nu at forstå, at du sammenligner pære med bananer! Det er to vidt forskellige situationer hvadenten du vil det eller ej. Mourinho er et langt værre menneske end zlatan, jeg har da aldrig hørt andet fra andre end dig! Men den helt store forskel ligger i deres erhverv! Jeg er folkeskolelærer, og mine elever bander nu engang en hel del. Mon ikke min omverden ville synes at det var ret så pinligt hvis jeg snakkede og opførte mig som mine elever, når jeg var på arbejde?.... Det er nu engang det Mourinho gør - opfører sig som en ophidset Stig Tøfting i kampens hede, og det må man simpelthen bare ikke som manager. At han så samtidig er psykopat hvad angår konspirationsteorier og taberattitude, det går så på hans mentale tilstand, som man ærlig talt burde se lidt nærmere på. Manden har brug for hjælp.

Dit underlige forsøg på at trække Zlatan ind i denne debat, er jo udelukkende for at gå til modangreb. Et meget malplaceret et af slagsen.

Og hvad er det for noget med at vi vendte det blinde øje til Zlatan?... Manden kom til klubben, eftersom mange mente at vi burde tilføje en ny dimension til vores spil - en boksspiller. Det forsøgte vi ganske enkelt en sæson. Vandt mesterskabet, men accepterede at Zlatans attitude ikke var god nok - han røg på porten med det samme, og det kostede os 40 mill euro.... BUM det er konsekvens og handlekraft. Vi fans var da på ingen måde uenige med klubbens beslutning, og jeg vil ufattelig gerne se dig argumentere for, hvorledes Zlatans ankomst kan sammenlignes med Mourinhos!? Zlatan skulle tilpasse sig Barca, det kunne han ikke, så han blev solgt. Mourinho skulle tilpasse sig Madrid, det kunne han ikke, så man fyrede klublegender og bænkede stjerner.... Herefter prikkede man så vores træner i øjet og kaldte ham en tissemand. UNICEF og UEFA beskyldte man for en sammensværgelse med Barca - Dette fra en voksen mand midt i 40'erne... og den ædle klub, Real Madrid forsvarede dette... Madridista.dk havde et stort fedt banner med ordene "somos de mou".... Utroligt I ikke kan se, at der er noget fuldstændig galt, når man finder det nødvendigt at skrive på diverse hjemmesider, at I altså støtter jeres egen træner... jøsses.
Forumlegende

Brugeravatar
Dhacarbe
Indlæg: 32
Tilmeldt: ons jul 29, 2009 10:31 am
Har takket: 1 gang

Re: Real Madrid

Indlæg af Dhacarbe »

Daluigi skrev:Michael, du griber efter halmstrå lige nu. Prøv nu at forstå, at du sammenligner pære med bananer! Det er to vidt forskellige situationer hvadenten du vil det eller ej. Mourinho er et langt værre menneske end zlatan, jeg har da aldrig hørt andet fra andre end dig! Men den helt store forskel ligger i deres erhverv! Jeg er folkeskolelærer, og mine elever bander nu engang en hel del. Mon ikke min omverden ville synes at det var ret så pinligt hvis jeg snakkede og opførte mig som mine elever, når jeg var på arbejde?.... Det er nu engang det Mourinho gør - opfører sig som en ophidset Stig Tøfting i kampens hede, og det må man simpelthen bare ikke som manager. At han så samtidig er psykopat hvad angår konspirationsteorier og taberattitude, det går så på hans mentale tilstand, som man ærlig talt burde se lidt nærmere på. Manden har brug for hjælp.

Dit underlige forsøg på at trække Zlatan ind i denne debat, er jo udelukkende for at gå til modangreb. Et meget malplaceret et af slagsen.

Og hvad er det for noget med at vi vendte det blinde øje til Zlatan?... Manden kom til klubben, eftersom mange mente at vi burde tilføje en ny dimension til vores spil - en boksspiller. Det forsøgte vi ganske enkelt en sæson. Vandt mesterskabet, men accepterede at Zlatans attitude ikke var god nok - han røg på porten med det samme, og det kostede os 40 mill euro.... BUM det er konsekvens og handlekraft. Vi fans var da på ingen måde uenige med klubbens beslutning, og jeg vil ufattelig gerne se dig argumentere for, hvorledes Zlatans ankomst kan sammenlignes med Mourinhos!? Zlatan skulle tilpasse sig Barca, det kunne han ikke, så han blev solgt. Mourinho skulle tilpasse sig Madrid, det kunne han ikke, så man fyrede klublegender og bænkede stjerner.... Herefter prikkede man så vores træner i øjet og kaldte ham en tissemand. UNICEF og UEFA beskyldte man for en sammensværgelse med Barca - Dette fra en voksen mand midt i 40'erne... og den ædle klub, Real Madrid forsvarede dette... Madridista.dk havde et stort fedt banner med ordene "somos de mou".... Utroligt I ikke kan se, at der er noget fuldstændig galt, når man finder det nødvendigt at skrive på diverse hjemmesider, at I altså støtter jeres egen træner... jøsses.

Så sandt, så sandt! Kan ikke siges mere præcist. Lad os håbe det er sivet ind :)
"Messi is a innocent little guy that arrives at Victoria Station and picks the pockets of all those who think they are important without them noticing and who has a great group of ‘thieves’ working by his side.” ###Terry Venables

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

michaelk94 skrev:
Kubala skrev:
Det er lidt sjovt at du synes at Zlatan er et større svin end Mourinho, og jeg kan slet ikke tage Zlatan, men igen du vil jo bare forsvar end at erkende. I øvrigt håner ingen nogen, det er bare kendsgerninger folk kommer med herinde.
Jeg erkender meget gerne, at jeg fx tog fejl med Mourinho og giver mig i forhold til de diskussioner vi har haft med Mourinho.

Jeg forsvarer, at det er forståeligt at man accepterede Mourinho i hans første to sæsoner, selvom man så nu godt kan se, at det er gået galt.

Zlatan har gjort flere svinske ting eller er du ikke enig i det? Sidste weekend stemplede han lige en Lyon spiller i hovedet.

Ok du undgår spørgsmålet, som jeg stillede, og fair nok. Jeg tror at du tænkte på Zlatan, da du skrev at visse personer i Barca havde været lige så slemme som Mourinho. Men faktummet er det at Zlatan hverken opførte sig kontroversielt eller andet, men da man indså i Barca at manden bare ikke passede, så skilte man sig af med ham. Visca og flere har svaret dig angående Zlatan, men jeg kan da igen genopfriske det. Man købte Zlatan og ja man vidste hvad man fik, men det var altså med henblik på at ændre alt dette, og da det ikke hjalp, så handlede man ret hurtigt, og man mistede en del på handlen, men det var man ligeglad med. I Real kan man ikke sige det samme, da Mourinho er i gang med sin tredje sæson, og hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg at Perez beholder ham, hvis han vinder CL, og at det udelukkende er op til Mourinho selv at vælge sin skæbne i Real, det er bare en teori jeg har.

Er Zlatan svinsk, det simple svar er ja. Men nu er Zlatan en klam fodboldspiller, og han er i kategorien, hvor de svinske spillere tilhører, men Mourinho er træner, de kan ikke tillade sig at opføre sig sådan, de har et større autoritet end en fodboldspiller, og derfor gælder der andre regler for dem end for fodboldspillere.
Senest rettet af Kubala tors mar 07, 2013 1:53 pm, rettet i alt 1 gang.

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Ja Zlatan er et modangreb på, at I Barca fans ville reagere på nogenlunde samme måde ligesom alle andre fans. At Real Madrid har begået en fejl med Mourinho er rimelig tydeligt, fordi det viser sig at gå den forkerte vej nu. Men for et halvt år siden havde man endelig slået Barca og vundet ligaen for første gang i fire år. Så støtter de fleste fans op om manageren, selvom han ikke passer ind i klubbens filosofi.

Når Barca så køber en spiller som Zlatan der måske kan sikre jer et taktisk overtag, så accepterer fansene, ja de nærmest forguder Zlatan, selvom han har lavet langt flere svinske ting i sin karriere i forhold til Mourinho. Mourinho er mere speciel (ikke på den gode måde), men han er langt fra den mest svinske manager i fodboldhistorien. Det sker for de fleste managers at de går amok. Ferguson der kastede en støvle og smadrede Beckhams modelansigt, Wenger er kastede pizzastykker efter modstanderens manager osv.

Jeg forsvarer ikke Mou, men at I selv kunne acceptere en kontroversiel person, fordi I troede han ville skabe succes.

Kubala; Jeg har aldrig sagt at Barca havde managers der var ligesom Mourinho, men der har været kontroversielle personer i Barca bla dengang med Van Gaal. Jeg gider ikke sidde og remse hele deres historie op, men da Barca blev kaldt skandalehuset, der var der bestemt også nogle personer som nok ikke levede op til Guardiolas filosofi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Michael, helt ærligt, lige nu giver dine argumenter ingen mening. Hvorfor forholder du dig ikke til det faktum, at ingen Barca fans prøvede på at bortforklare, forsvare eller endda bakke Ibra op, da han begyndte at opføre sig en lille smule slemt?

Det er netop det, der er forskellen. Real og nogle fans har jo forsvaret og endda bakket træneren op, selvom denne opførte sig som en psyko i mange tilfælde. Hvorfor hopper du let og elegant over den del af diskussionen? Ibra, en kontroversiel fyr, som man i Barca håbede på ville ændre sig, det gjorde han ikke, og man tog straks konsekvensen af det. Jeres træner har stort set kun opført sig pinligt (for at overdrive en lille smule), alt imens i har forsvaret og bakket ham op.

Det er sjovt at du igen og igen vender tilbage til Ibra situation, selvom flere har påpeget at de to situationer ikke kan sammenlignes.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 20 gæster