FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Jeg holder stadig på Camp Noutella.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Eller Camp Antonella
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

B-Freak skrev:
Blaugrana al vent skrev:Håber de beholder "Camp" og så sætter "New Balance" på
Eller beholder camp og sætter Weight loss foran...
Så skal Suarez sgu da sælges, ellers er det misvisende!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Er der nogen som har investeret i 3. trøjen?
Jeg kunne faktisk godt lide denne
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Det er sjovt, jeg troede faktisk striberne på vores trøje var lodrette og parallelle

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Billede
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

https://twitter.com/EiF_Highlights/stat ... 8443535360

Grimaldo mod United. Simpelthen utroligt at Lucho ikke så noget potentiale i ham og blev ved med at bruge Mathieu. Jeg kan sagtens se store klubber betale i omegnen af 50 millioner euro for ham allerede til næste sommer.

Ærgerligt at vi solgte ham for peanuts uden nogen buy-back eller noget.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Michman skrev:Billede
€13 mio om året for et stadionnavn, hvor man lader kontrakten varer 30 år?

Generelt bør man aldrig lave en kontraktlængde på 30 år i fodbold, da man på ingen måde kan kende fremtidens priser. Det så man eksempelvis med Neymars frikøbsklausul, hvor ledelsen ikke engang kunne forestille sig situationen på transfermarkedet et år ude i fremtiden.

Jeg ville i hvert fald blive overrasket, hvis ledelsen har taget højde for prisinflationen i tilstrækkelig grad. Klubben kommer sandsynligvis til at ligne de største idioter om 15 år, når værdien på det her sponsorat er mangedoblet, mens klubbens indtægt på sponsoratet er steget med 2% årligt. Det er den slags manglende rettidig omhu man er vant til fra ledelsen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Meh navn men mon ikke man bare fortsætter med at kalde det camp nou. Jeg ved ikke hvad sådan et navn er værd og hvor lang tid sådan en kontrakt normalt løber over (det virker voldsomt med 30 år som storke er inde på) men det giver ledelsen de penge de har brug for til at renovere campen.

Og så længe de penge ikke bliver taget fra transfers osv så er jeg egentlig ok tilfreds. Desuden kan det jo være der er nogle klausuler der tillader klubben at bryde kontrakten hvis den ikke længere "passer" markedet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Absurd at binde sig i 30 år, og når man gør det, burde man så ikke kræve omkring 900-1000 mio. euro, især markedet og udvikling taget i betragtning?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Kunne Norge ikke smide en masse oliepenge efter vores klub. Så kunne stadion hedde Camp Norge - og så ville man næsten ikke kunne høre forskel! Prøv selv.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Absurd at binde sig i 30 år, og når man gør det, burde man så ikke kræve omkring 900-1000 mio. euro, især markedet og udvikling taget i betragtning?
Har du nogle eksempler på det? Jeg har kigget lidt rundt men har ikke rigtigt kunne finde nogle.

Jeg tvivler desuden på at man ikke på en eller anden måde vil kunne komme ud af aftalen hvis markedet ændrer sig. Selvom flere herinde gerne vil portrættere ledelsen som nogle der ikke ved hvad de laver så tvivler jeg på at de ved mindre end fansene. Og hvis der er noget de har tjek på så er det økonomien.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Absurd at binde sig i 30 år, og når man gør det, burde man så ikke kræve omkring 900-1000 mio. euro, især markedet og udvikling taget i betragtning?
Har du nogle eksempler på det? Jeg har kigget lidt rundt men har ikke rigtigt kunne finde nogle.

Jeg tvivler desuden på at man ikke på en eller anden måde vil kunne komme ud af aftalen hvis markedet ændrer sig. Selvom flere herinde gerne vil portrættere ledelsen som nogle der ikke ved hvad de laver så tvivler jeg på at de ved mindre end fansene. Og hvis der er noget de har tjek på så er det økonomien.
Eksempler på hvad? Og du tvivler? Det er fair nok. Jeg har også lov til at tvivle. Neymar-affæren modbeviser lidt det, du skriver til sidst, men altså, lad os håbe, at de er blevet klogere.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Absurd at binde sig i 30 år, og når man gør det, burde man så ikke kræve omkring 900-1000 mio. euro, især markedet og udvikling taget i betragtning?
Har du nogle eksempler på det? Jeg har kigget lidt rundt men har ikke rigtigt kunne finde nogle.

Jeg tvivler desuden på at man ikke på en eller anden måde vil kunne komme ud af aftalen hvis markedet ændrer sig. Selvom flere herinde gerne vil portrættere ledelsen som nogle der ikke ved hvad de laver så tvivler jeg på at de ved mindre end fansene. Og hvis der er noget de har tjek på så er det økonomien.
Det er muligt, at ledelsen fokuserer på økonomi, men de udviser reelt ikke rettidig omhu rent økonomisk. Det er som om, at de ikke kan tænke bare en anelse ud i fremtiden.

Det er jo helt grotesk, at Umtiti har en frikøbskluasul på €60 mio og Roberto har en på €40 mio.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster