Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Mou er verdensmester i "Jeg vil ikke udtale mig om dommeren - og derfor ikke påtale at vi blev snydt for 117 straffespark og vores skolemælk" o.lign. Jeg forstår ikke, at der ikke bliver gjort mere grin med det, sådan helt generelt. For det er da ret grinagtigt, sådan på en pinlig og lidt akavet måde.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Nyhuus »

JonasV skrev:Mou er verdensmester i "Jeg vil ikke udtale mig om dommeren - og derfor ikke påtale at vi blev snydt for 117 straffespark og vores skolemælk" o.lign. Jeg forstår ikke, at der ikke bliver gjort mere grin med det, sådan helt generelt. For det er da ret grinagtigt, sådan på en pinlig og lidt akavet måde.
Helt enig !

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Er det ikke lidt sjovt at vi et eller andet sted bør holde med Real i næste weekend, så de kan tage point fra vores nærmeste forfølger? :smile:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Det er faktisk en anelse forvirrende, grænsende til identitetskrise.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Men i sidste ende, hellere tabe mesterskabet til Atl. end til Real. Så giv mig x eller Atl. sejr. For når vi slår dem er vi foran med 6.
Allez...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

BarçaDK skrev:Er det ikke lidt sjovt at vi et eller andet sted bør holde med Real i næste weekend, så de kan tage point fra vores nærmeste forfølger? :smile:
I teorien ja. Dog tror jeg at RM vinder og ender med at være vores største rivaler.

Hvis det tilgengæld havde været 3. sidste spillerunde, og kun Atletico kunne nå Barca, så ville jeg da helt sikkert heppe på the bitching ones.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Bager »

Jeg ville nok håbe på en uafgjort, men med Atleticos nuværende form i betragtning er der desværre ikke noget der tyder på det ;)
Visca el Barca

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Nyhuus »

Der må jeg så sige, at jeg virkelig håber på og beder til en sejr til Atl. Madrid !!
- Men nu har jeg så også et væddemål kørende med Madbassen herinde fra.

Han tror ikke på, at der i løbet af de næste 4 sæsoner (denne inklusiv) kommer til at være en anden 1'er eller 2'er end Barcelona og Real Madrid.

Jeg tror så (sjovt nok) at det godt kan ske, at der kommer en anden 1'er eller 2'er end Barcelona og Real Madrid.

Den af os der taber, skal give fodboldbilletten + flybilletten til en vilkårlig Barcelona-kamp :grin:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Jeg håber ATL vinder 4-0. Slut.
Forumlegende

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Valdééés »

BarçaDK skrev:Er det ikke lidt sjovt at vi et eller andet sted bør holde med Real i næste weekend, så de kan tage point fra vores nærmeste forfølger? :smile:
Nul putte! På den konto rager pointtabellen mig ikke en fis. Madrid skal helt ned i sølet hvis muligt, og deres næser køres rundt i det lort de har skabt ved at hyre Mourinho. Hvis Atletico kører dem over vil jeg bare grine højt, og bekymre mig om dem, når det er vores tur..

Det betyder alligevel ikke noget. Jeg kan ikke huske hvornår Atletico sidst tog point fra RM.
# soci: 111109 - Barca, folkets opium

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Jeg håber virkeligt at Atl. Madrid rundbarberer Real! Eller ihvertfald slår dem! Tænk på, hvis Atl. Madrid vinder derbyet...så kører RM-cirkusset for fuld udblæsning. Hvad kan det ikke blive til af Horton Saga-intriger???


Jeg vil aldrig holde med RM, måske mod CFC...

- Worst case, så taber jeg til enhver tid hellere titlen til Atl. Madrid end Real Madrid. RM skal da bare distanceres så langt tilbage som muligt?!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

JonasV skrev:Det er faktisk en anelse forvirrende, grænsende til identitetskrise.
Jeg hørte en udsendelse på radio 24x7 hvor en noget sindsforvirret mand blev interviewet og havde en ret personlighedsspaltet samtale med intervieweren. Her var der ret mange paralleller der kunne drages fra en Mourinho pressemeddelse, nu når man tænker over det :eek: ;-) ...hvis jeg var Karanker ville jeg nok passe på med at ligge min stil så tæt på portugiseren.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Hvordan kan man seriøst holde med Real mod Chelsea? Er da helt godnat.

Hvis det umulige sker, og ATM snupper point på Bernabeu, så er jeg tæt på at komme i bukserne ved tanken om hvad der vil ske i købeklubben. Det vil da stikke fuldstændig af i pressen.

Åhhh kan I se det for jer? Mourinho prikker hele ATM-bænken i øjnene, hiver tisseren frem og urinerer på 4. dommeren. Vi er SÅ tæt på !
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Skydefinten skrev:Jeg håber virkeligt at Atl. Madrid rundbarberer Real! Eller ihvertfald slår dem! Tænk på, hvis Atl. Madrid vinder derbyet...så kører RM-cirkusset for fuld udblæsning. Hvad kan det ikke blive til af Horton Saga-intriger???


Jeg vil aldrig holde med RM, måske mod CFC...

- Worst case, så taber jeg til enhver tid hellere titlen til Atl. Madrid end Real Madrid. RM skal da bare distanceres så langt tilbage som muligt?!
Word. Det ville påkalde krisesnakken. Dog har de hvide været gode til at reagere på down perioder, selv længe før Mourinho, så jeg tror stadig på en RM sejr. Andet ville være ret vildt, på den helt fede måde.

Haha Daluigi, urin action er ikke en umulighed!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Hvordan kan man seriøst holde med Real mod Chelsea? Er da helt godnat.
Den er heller ikke let, men har nok noget at gøre med min store kærlighed til La Liga kontra PrL. Hvis og når en kamp mellem de to skulle spilles, kan det da heller ikke udelukkes, at man alligevel ville kunne høre små "gnæk" fra mig, hvis RM blev ekspederet ud i mørket. Noget med pest eller kolera - den dur.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster