Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Jeg læste det, og kom frem til at den der smiley MÅ BETYDE at det var en joke, og at han selv ved det og ville være sjov. ;-)
Allez...

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jakob »

Det er jo vanvittigt at han indirekte kalder Pep for en dårlig træner når har ydmyget hans hold gang på gang. :mrgreen:
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Jakob skrev:Det er jo vanvittigt at han indirekte kalder Pep for en dårlig træner når har ydmyget hans hold gang på gang. :mrgreen:
Så må Mourinho være helt ekstremt ringe da Pep ku give ham en sæk kaldet MANITAAAA :cool:

Man burde næsten have en "Dagens Kassow Rossing citat" bare for at starte dagen med et godt grin.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jakob »

rummenigge skrev:
Jakob skrev:Det er jo vanvittigt at han indirekte kalder Pep for en dårlig træner når har ydmyget hans hold gang på gang. :mrgreen:
Så må Mourinho være helt ekstremt ringe da Pep ku give ham en sæk kaldet MANITAAAA :cool:

Man burde næsten have en "Dagens Kassow Rossing citat" bare for at starte dagen med et godt grin.
Ja, det er også lidt det jeg tænker. :mrgreen:

Det kunne være høj høj klasse hvis der blev oprettet en sådan tråd. Ville redde enhver dag!
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Har han set statestikkerne? Nu ser vi atter hans klamme tabermentalitet i modgang. Frygteligt at folk som ham er at finde i top fodbold.

Tænk sig at Preben Mundlort har rost ham for sin opførsel! Jøsses :roll:
Forumlegende

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Bare madridista.dks's indledning...arhgggg :eek:
Manchester City måtte have hjælp af dommer Gianluca Rocchi til at få uafgjort i gårsdagens opgør mod Real Madrid
Den italienske dommer opfandt et straffe og en udvisning af Álvaro Arbeloa og det faldt naturligvis ikke i god jord hos José Mourinho, som dog antog den ironiske mine for ikke at genere de støvede mænd i UEFA.
Ironisk mine??? Det er da mere et stort tudefjæs, når det ikke går hans vej.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Mourinho kan godt pakke sammen. Han var møghamrende heldig med Porto og han var møghamrende heldig med Inter. Begge gange fik han en god portion hjælp af dommeren. Så han har overhovedet ikke noget at komme efter.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Præcis. Det er på ingen måde ironi, det er ren og skær tuderi!

Han har fået rigelig med dommerhjælp den mand. Mere dommerhjælp end nogen som helst anden træner i Spanien. Det viser statestikkerne njo? Alene det at man kan tude, når ens hold indtil videre har fået 3 straffespark UDENFOR FUCKING FELTET, vidner om hvor stor en hykler man er!

Det er simpelthen en barnlig joke, at brugere på deres forum kalder Pep for en hykler? Det er seriøst blasfemi. Det er nærmest som den gode mod den onde. Det siger de jo også selv derovre. Det kan så godt være det er den almene presse som tegner dette billede, men hvem kan bebrejde dem? Real opfører sig jo som en klub fra et belastet boligkvarter, alt i mens de får alt den hjælp en topklub ofte får.
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Daluigi skrev:http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Har han set statestikkerne? Nu ser vi atter hans klamme tabermentalitet i modgang. Frygteligt at folk som ham er at finde i top fodbold.

Tænk sig at Preben Mundlort har rost ham for sin opførsel! Jøsses :roll:
:lol: El bitching one...god underholdning. Jeg tror ikke at hans hold vil få bedre resultater af at hans går i tøsemode.

No offense overfor det kvindelige køn iøvrigt. Der er bare ikke noget værre end en mand som prøver at være macho i virkeligheden opfører sig som en tøs. Det går lige fra eye poking action, dommer bitching og funky grimasser på bænken.

Damn en diva.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jakob »

[youtube]7KtHjSn0zQw[/youtube]
Han fik da også lidt hjælp mod os med Inter.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Afellay99

Re: Real Madrid

Indlæg af Afellay99 »

http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1 er jeg den eneste der grinte for mig selv da jeg så overskriften? "Oversætter til Mourinho: Hvad har du gjort, røvhul!" altså de 3 første ord...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Afellay99 skrev:http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1 er jeg den eneste der grinte for mig selv da jeg så overskriften? "Oversætter til Mourinho: Hvad har du gjort, røvhul!" altså de 3 første ord...
Ved nogen, hvem manden er? Altså oversætteren nummer 2? Det virker nemlig som om, det er lidt falsk smil de begge kommer med, som om man oversætteren nummer 2 sviner oversætteren nummer 1 og dækker det så over med et smil.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:
Afellay99 skrev:http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1 er jeg den eneste der grinte for mig selv da jeg så overskriften? "Oversætter til Mourinho: Hvad har du gjort, røvhul!" altså de 3 første ord...
Ved nogen, hvem manden er? Altså oversætteren nummer 2? Det virker nemlig som om, det er lidt falsk smil de begge kommer med, som om man oversætteren nummer 2 sviner oversætteren nummer 1 og dækker det så over med et smil.
:lol: Kan godt lige din helt korrekte brug af ordet "oversætter".
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1
Xabi Alonso er blevet interviewet til den baskiske TV-station ETB i programmet Bisitaria og her taler han om tilværelsen i Madrid og blandt andet forholdet til Cristiano Ronaldo, som på rygtebasis har været beskrevet som anstrengt, men den spanske midtbanespiller siger følgende:

- Cristiano Ronaldo er ikke en person, som jeg har noget at gøre med uden for banen. Han er en meget ambitiøs person, med en stærk personlighed og et højt selvværd. Derudover siger han tingene, som han føler dem, uden at pakke det ind. Men han er en meget vigtig spiller for holdet og i selve truppen har jeg et godt forhold til ham. Det er klart, at ikke alle i truppen kan være mine venner og uden for omklædningsrummet har jeg næsten ingen relationer med ham. Men i truppen har vi det godt sammen. Cristiano er ikke en diva sammen med os.

Om José Mourinho siger han følgende:

- Som træner og professionel lærer jeg meget af Mourinho. Han kræver meget og bekymrer sig om alle detaljer. Men derudover giver han også som person meget. Men folk kender kun billedet af ham udefra. Jeg kender også hans andre facetter, indefra, og derfor bliver jeg altid overrasket over folks holdninger til ham.

Om Barcelona og hans far (som spillede i Cataloniens største klub i tre sæsoner):

- Jeg har altid haft megen glæde af Barcelona, selv om lige nu..... (griner, red.). Nu er tingene blandet en smule sammen og Ok....(griner, red.). Min far har altid sagt: "Xabi, jeg havde min egen karriere og nu har du din egen". Men for at være ærlig, så har jeg altid været tættere på at havne i Real Madrid end i Barcelona. Før jeg kom til Liverpool, var jeg meget tæt på at komme til Real Madrid. Derimod har jeg aldrig fået et tilbud fra Barcelona.

Endelig var Xabi Alonso meget kortfattet, da han blev spurgt om han afslutter sin karriere i Real Madrid:

- Det ved man aldrig.
I like dis guy.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

"By playing on Wednesday and playing [on Saturday] we have a day's less rest than other teams and we will have to see what condition the players are in.

Karanka på pressemødet.

LINK: http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... eakingnews
Mener han at det er "unfair" at vi får en dags ekstra hvile?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster