FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

MAtS, umtiti og neymar ville gå direkte ind på holdet. Og så mener jeg personligt at Roberto ville spille i stedet for kovacic.

Jeg synes sgu i forskellen er så stor som den bliver gjort til. Ja deres bredde der bedre ud men deres unge er også spillet bedre ind. Og i modsætning til dem så har vi en absolut verdensstjerne. Det har de ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror stadig at spillere som digne, Gomes, denis, og Paco kan blive rigtig gode bredde spillere. Og det tror jeg egentlig er toppen for mange af de spillere vi ser på de 2 hold.

MAtS, Umtiti, carvajal, isco, asensio og neymar kan blive/er stjerner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Jeg tror stadig at spillere som digne, Gomes, denis, og Paco kan blive rigtig gode bredde spillere. Og det tror jeg egentlig er toppen for mange af de spillere vi ser på de 2 hold.

MAtS, Umtiti, carvajal, isco, asensio og neymar kan blive/er stjerner.
Jeg spår, at Morata bliver en stjerne. Jeg vil egentlig mene, at han er ret god allerede, hvorfor han nok kunne sælges for €60 mio, hvis Real Madrid besluttede sig for det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Måske men det bliver ikke hos Real så... Han mangler stjernestøv!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Vi må bare håbe, at den kommende træner forstår sig på vores yngre spillere. At de faktisk udvikler sig under den kommende træner, i forhold til under Lucho.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja vores næste træner skal spille dem på de rigtige tidspunkter. Problemet har ikke rigtigt været spilletid til de unge men nærmere de situationer de har spillet under med for mange nye, forkerte roller osv.

Storken kan du forresten fortælle mig hvorfor en af verdens bedste cm'er i verratti kan købes for ca 50 mio mens en reserve som morata ville koste 60? Jeg ved godt at mål koster penge men de virker voldsomt alligevel.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Kovacic skal da helt sikkert nævnes i listen over fremtidige stjerner. Jeg er så ked ad, af at han spiller i Real Madrid, fantastisk spiller!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved sgu ikke... Jeg er ikke imponeret over det han har leveret hos Real.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Ja vores næste træner skal spille dem på de rigtige tidspunkter. Problemet har ikke rigtigt været spilletid til de unge men nærmere de situationer de har spillet under med for mange nye, forkerte roller osv.

Storken kan du forresten fortælle mig hvorfor en af verdens bedste cm'er i verratti kan købes for ca 50 mio mens en reserve som morata ville koste 60? Jeg ved godt at mål koster penge men de virker voldsomt alligevel.
Jeg vil sige, at Verratti burde koste €70 mio, men han kunne nok købes for €60 mio, hvis han insisterede på at komme til Barca.

Prisen på Morata skyldes, som du selv er inde på, at mål koster penge. De største angrebsstjerner har vel dobbelt så stor betydning, som de største midtbanestjerner. Jeg ville personligt være påpasselig med at betale €60 mio for Morata, men jeg kunne sagtens forestille mig, at Arsenal, United eller Liverpool gjorde det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan vitterligt ikke forstå hvorfor du holder fast i den pris ;-) Jeg ser intet på markedet der tyder på at man kan købe en af de bedste på sin respektive position for de penge. Men det bliver spændende at se hvad sker. Eller nej egentlig ikke så han bliver hvor han er. Jeg tror dog han ville koste ca det samme som pogba.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Jeg vil gå så langt som at sige, at Kovacic allerede er blandt de 10 bedste midtbanespillere. For alle andre hold end Real Madrid og Bayern ville han være fast mand.

Morata er en dygtig angriber, men efter min mening har han for store tekniske mangler til at blive en af verdens bedste på hans position. Hvis han har samme pris som Verratti, så der noget helt galt. Især når man ser på deres status for deres klubber.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er for langt. Alt for langt ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvis Morata er 60 millioner euro værd, så kan man da knapt tillade sig at ryste på hovedet, over at ville lægge 110 millioner euro for Mbappé.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

110 mio for mbappe? Det er sygt. Vi ender seriøst med at etablerede topspillere vil koste 150 mio... Og vi skal forresten til at forhøje de frikøbs vi har på vores stjerner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:110 mio for mbappe? Det er sygt. Vi ender seriøst med at etablerede topspillere vil koste 150 mio... Og vi skal forresten til at forhøje de frikøbs vi har på vores stjerner.
Her kommer en "hvad-sagde-jeg" fra Neymars forlængelse i 2016:
Det er mig en gåde, at man har sat frikøbsklausulen til sølle €250 mio i de sidste 3 år af kontrakten. Neymar er sandsynligvis et røverkøb til den tid.

Det er muligt, at €250 mio lyder højt nu, men ingen af os ved, hvordan fodboldmarkedet ser ud om om 3-4 år. Vi ved dog, at der kommer til at være rigtig mange penge i Premier League fremover.
;-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster