FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ønsker mig ikke en pedro lignende spiller. Pedro var ikke god nok 1 mod 1 imo.

Og tror helt ærligt ikke at mane er god nok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:4-2-3-1, bernardo silva, lemos og en god hb. Ved ikke hvem det skal være så der lader jeg mig overraske.

Vi er fint med i målet og i forsvaret (så længe vi får en ny hb og en erstatning til mathieu). På midten vil jeg ikke købe da jeg ikke tror vi kan få dem vi har brug for. Og så skal vi skal have en kant så vi kan skifte system og få Messi ind centralt uden det smadrer holdets balance.
Hvis man ikke prøver at købe dem som man har brug for så kommer man ihvertfald ingen vegne.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen det tror jeg også man gør. Jeg føler mig overbevist om at vi sender en mail til PSG i ca hvert vindue og spørger til Verratti. Det kommer bare ikke til at ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:Jamen det tror jeg også man gør. Jeg føler mig overbevist om at vi sender en mail til PSG i ca hvert vindue og spørger til Verratti. Det kommer bare ikke til at ske.
http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/verra ... barca.html
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Michman skrev:
Piquénbauer skrev:Jamen det tror jeg også man gør. Jeg føler mig overbevist om at vi sender en mail til PSG i ca hvert vindue og spørger til Verratti. Det kommer bare ikke til at ske.
http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/verra ... barca.html
På tide at aktivere "Operation Douglas" og send ham den anden vej. Det må være dealbreakeren!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Jeg er kommet til et punkt hvor jeg endelig er ligeglad hvad en spiller koster. Hvis han vil spille for Barca så smid dog de penge der skal til så vi kan få en midtbane igen.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Det skulle han have udtalt inden kampen og det her skulle han have udtalt efter kampen.

http://www.fourfourtwo.com/news/verratt ... -barcelona

Jeg tror godt, man kan overtale Verratti til et skifte, jeg er dog sikker på, at man ikke kan overtale PSG til et skifte.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Mit største transferønske er, at vi IKKE køber Coutinho. Det vil være så unødvendigt at smide en halv milliard efter ham. Han kommer ikke til at kunne spille sig på holdet i angrebet, og han er altså ikke central midtbanespiller.. han ville ende som vores James. Det ville i hvert fald kræve at vi går væk fra 4-3-3.

Sommerens mål må være at forstærke midtbanen og højre back. Vi har så mange middelmådige midtbanespillere, der alligevel må kunne sælges for en pæn sjat penge. For min skyld må man gerne sælge både Gomes, Rakitic og Turan, for så at hente Verratti/Thiago/Koke. Selv efter tre spillere ud og en enkelt ind, vil vi ha 5 spillere til de to centrale pladser, hvis man tæller Roberto med.

Bellerin er selvfølgelig ønsket til højre back. Ikke endnu en vi betaler dyrt for, og derefter håber han måske kan blive til noget.

En dygtig reserve til angrebet vil også være skønt, men jeg vil stille mig tilfreds med at få Munir tilbage. Så kan Paco lejes ud eller sælges. Giver ingen mening at have en så ung og dyr reserve, der kun spiller når Suarez ikke gør. Hvilket vil sige stort set aldrig.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Er Bellerin virkelig en stor forbedring i forhold til en som Aleix. Ja klart, alderen er en kæmpe fordel for Bellerin, men hans mangler er virkelig store. Det bliver ikke meget bedre, at have en endnu en Alba nede i forsvaret, som er hurtigere men dårligere defensivt, i et alleredet meget sårbart forsvar. Jeg håber man kigger andre steder.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ser personligt intet i bellerin der gør at han er det værd som han vil ende med at koste. Så meget hellere at kiggede andre steder.

Og jeg tror virkelig at folk ender med at blive skuffede hvis de forventer køb til midten. Kan virkelig ikke se det ske og slet ikke spillere som verratti, thiago eller koke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Sidibe fra Monaco er min favorit. Virkelig alsidig spiller.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Jeg synes derimod at Bellerin er rigtig solid defensivt. Han er ikke nødvendigvis en stor forbedring på den korte bane, men han er allerede blandt de bedste højre backs i en alder af 21 år. Lægger man derudover oven i, at han har haft sin opvækst i La Masia, så det bare køb køb køb!.. Så længe prisen ikke er latterlig høj, og det er den desværre nok.

Der er bare ikke særlig mange interessante spillere på den position udover ham. Cancelo, som vi også bliver meldt interesseret i, han deler spilletiden med Montoya, en duel Montoya pt fører. Carvarjal måtte gerne tage det forbudte skifte :lol:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tager imod den hb vi køber med åbne arme. Jeg er som sådan ligeglad med hvem det bliver bare vi henter en. Altså han skal være god men som der bliver skrevet så er der bare ikke så mange virkelig gode hb'er.

Det vigtigste er dog at vi får gang i holdet igen. Det kan være gennem en ny træner (det håber jeg) eller ved at der bliver taget nogle hårde beslutninger i truppen (salg, bænkplads eller andet) der gør at folk vågner lidt op.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jamen, der er jo andre højrebacks også, f.eks. Sidibe. Håber til gengæld ikke, at man køber Cancelo. Han har stort set spillet kant og Montoya har slået ham af holdet på den position. Hvis det er Cancelo, så kan man ligeså godt fortsætte med Roberto. Cancelo er spild af penge, imo.

I øvrigt kan jeg godt leve med, at man kun køber en kvalitetsback til sommer. Til næste sommer kan man så evaluere holdet og købe ind og sælge ud.
Senest rettet af Kubala tors feb 16, 2017 7:45 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster