Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

TheOnlyOne

Re: Real Madrid

Indlæg af TheOnlyOne »

Det skal der uden tvivl! Til dem der kan lide at smide lidt penge på bolden, kan jeg fortælle, at jeg har sat mine på en City sejr til 6.25. Odds hos din bookmaker kan ses her: http://www.oddsportal.com/soccer/europe ... 481/#1X2;2

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Ja, helt vildt odds, man burde spille det selvom chancerne for sejr er minimale... kan ikke se Real tabe på hjemmebane, ligemeget hvor dårligt de spiller pt., men jeg kan sagtens se dem spille uafgjort. Men vi kan altid håbe, vil prøve mig en City sejr også, blot fordi oddset er så højt, og en 1-måls sejr til City, og så et X, og lige før at City (draw no bet) burde give gode penge igen, også.
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Billede

Mon ikke Real-fans skulle ønske sig sådan en til jul?
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Og så er billedet desværre for stort... Oh well, you get the idea..
Forumlegende

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

hahaha nice

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Billede

Juanito... klub ikon, ifølge teksten til giffen fik han 5 år for det overfald, og tidligere 2 år for at overfalde en dommer. Den slår Pepes overfald på Getafe-spilleren med 8 %.
Allez...

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Valdééés »

emo skrev:Billede

Juanito... klub ikon, ifølge teksten til giffen fik han 5 år for det overfald, og tidligere 2 år for at overfalde en dommer. Den slår Pepes overfald på Getafe-spilleren med 8 %.
:eek: ...han tramper ham i hovedet til sidst. Fuck et svin!
# soci: 111109 - Barca, folkets opium

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Valdééés skrev:
emo skrev:Billede

Juanito... klub ikon, ifølge teksten til giffen fik han 5 år for det overfald, og tidligere 2 år for at overfalde en dommer. Den slår Pepes overfald på Getafe-spilleren med 8 %.
:eek: ...han tramper ham i hovedet til sidst. Fuck et svin!
Billede

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jurij »

Valdééés skrev:
emo skrev:Billede

Juanito... klub ikon, ifølge teksten til giffen fik han 5 år for det overfald, og tidligere 2 år for at overfalde en dommer. Den slår Pepes overfald på Getafe-spilleren med 8 %.
:eek: ...han tramper ham i hovedet til sidst. Fuck et svin!
Lothar Herbert Matthäus German pronunciation: [ˈloːtaɐ̯ maˈtɛːʊs], (born 21 March 1961 in Erlangen, West Germany)[2] is a German football manager and former player.
In 1990, he was named European Footballer of the Year and World Soccer Player of the Year after captaining West Germany to victory in the 1990 World Cup. One year later, he was also named the first ever FIFA World Player of the Year.
He has played in five World Cups (1982, 1986, 1990, 1994, 1998) more than any other outfield player, and holds the record for the most World Cup matches played (25 games). He also won Euro 80, and played in Euro 84, Euro 88, and Euro 2000. In 1999, he was again voted German Footballer of the Year despite being 38 years old. He is the most capped German player of all time, retiring with a total of 150 appearances (83 of them when the team was called West Germany) and 23 goals for the German national team. Matthäus is a member of the FIFA 100 – a list of 125 of the greatest living football players chosen by Pelé. Maradona said about Matthäus "he is the best rival I've ever had. I guess that's enough to define him" in his book Yo soy el Diego (I am Diego).
A versatile and complete player, Matthäus was renowned for his perceptive passing, positional sense, and well-timed tackling, as well as his explosive shot. During his career, he usually played as a box-to-box midfielder, although later in his career he played as a sweeper.

Kopiret fra wikipedia. :glad:
Genopbygning status: færdig.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

http://www.rtve.es/alacarta/videos/tele ... s/1531140/

Ifølge ovenstående link, ved slutningen efter Cristiano interview, kan man se Casillas reaktion ved 3-2 målet, der er ingen, står faktisk helt stille, enten chokeret eller skuffet/trist/sur over noget. ;-)
Allez...

KongJohn

Re: Real Madrid

Indlæg af KongJohn »

Ifølge madridista.dk døde en ung dreng før kampen, som Casillas kendte fra slutrunden i Polen-Ukraine (drengen led af muskelsvind og havde en drøm om at møde hans idol Casillas, før han døde, hvilket han så kom til). Det forklarer nok hans reaktion, også fordi han vidst ikke jublede ved de andre målscoringer.
Så der er muligvis uro i Real for tiden, men lige netop denne situation skal der nok ikke ligges noget i.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Trist... :sad:
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Sorry to say, men tror ikke på den historie.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Det ville godt nok være en noget makaber løgn, hvis det er tilfældet. Så kold tror jeg end ikke de svin fra hovedstaden kan være.
Forumlegende

KongJohn

Re: Real Madrid

Indlæg af KongJohn »

@Heartbreaker
Casillas postede noget á la "Hvil i fred min ven" på Twitter før kampen. Igen ifølge madridista.dk. Den eneste mulighed for, at det ikke skulle være sandt må være, hvis madridista.dk lyver/gengiver en - som Daluigi skriver - meget makaber løgn. Det tror jeg ikke, selv de kunne finde på.
At det er en opdigtet historie af Real eller Casillas, er absolut usandsynligt, og det er egentlig direkte usmageligt at tiltænke dem sådan en løgn. Den kredit, at de ikke kunne finde på det, må man helt ærligt give både Real og Casillas.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster