Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Heartbreaker skrev:Hvilken fejl tænker du på?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

michaelk94 skrev: Visca el Barca
Jeg har jo aldrig sagt, at Casillas ikke har mangler, så det er vidst kun dig der ville diskutere det. Messi har også mangler, derfor mener mange stadig, at han er verdens bedste fodboldspiller.

Kostede to mål mod Valencia? Her tænker du vel på 2-3 kampen. Det ene mål redder han en friløber fra Valencia, men Soldado scorer på riposten. Absolut ingen fejl fra Casillas. Andet mål er langt mere Marcelos fejl, som glemmer alt om det der hedder opdækning. Casillas ser ikke alt for god ud, men han ville aldrig kunne gøre det store ved det. Casillas havde derimod flere gode redninger i den kamp, som endte med at sikre os de tre vigtige points. Jeg kan dog nævne en anden situation, hvis du føler det hjælper dig. Casillas kostede klart det uafgjorte mod Villarreal, hvor han lod et rimelig ufarligt frispark gå ind. Sådanne fejl koster, jeg synes bare ikke Casillas har mange af dem.

en video som denne bekræfter overfor mig, hvorfor Casillas stadig er den bedste. Fair nok du har en anden mening.

Manden laver en fejl igår, men synes det er meget at begynde at diskutere hans evner, også selvom han har mangler. Man diskutere jo heller ikke alle Messis straffespark eller Iniestas manglende fysik. Jeg synes Casillas er en legende, og synes heller ikke det er for sjovt at spillere som Iniesta mener at Casillas meget vel kunne være den første målmand til at vinde Balon d'or. :)
Villareal var en anden, jeg kan huske at hans fejl blev diskuteret herinde, det var ikke enkelt tilfælde, som jeg siger, han har 4-5 kampe over en sæson, hvor han er direkte skyld i at Real lukker mål ind, det er ikke godt nok synes jeg.

Youtube video er meget meget uholdbart, jeg tror godt jeg kan finde youtube video, hvor Pinto fremstår som verdensklasse målmand. Alene alle hans redning på straffesparks er nok, den video giver jeg ikke meget for. Men ja, vi er nok uenige.

Oftest er det jo sådan, at holdkammerater er meget høflige, og Iniesta er jo meget flink. Hvis han blev spurgt om han mener Arbeloa eller Xabi fortjener Balon d'Or, så ville han også svare ja, det ligger jeg ikke meget i. Det er useriøst, at snakke om Casillas som en potentiel Balon d'Or vinder, men hay, Cannavaro vandt prisen som bedste spiller i 2006, så intet er udelukket ;-) .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Visca El Barca skrev:
Villareal var en anden, jeg kan huske at hans fejl blev diskuteret herinde, det var ikke enkelt tilfælde, som jeg siger, han har 4-5 kampe over en sæson, hvor han er direkte skyld i at Real lukker mål ind, det er ikke godt nok synes jeg.

Youtube video er meget meget uholdbart, jeg tror godt jeg kan finde youtube video, hvor Pinto fremstår som verdensklasse målmand. Alene alle hans redning på straffesparks er nok, den video giver jeg ikke meget for. Men ja, vi er nok uenige.

Oftest er det jo sådan, at holdkammerater er meget høflige, og Iniesta er jo meget flink. Hvis han blev spurgt om han mener Arbeloa eller Xabi fortjener Balon d'Or, så ville han også svare ja, det ligger jeg ikke meget i. Det er useriøst, at snakke om Casillas som en potentiel Balon d'Or vinder, men hay, Cannavaro vandt prisen som bedste spiller i 2006, så intet er udelukket ;-) .
Villarreal var jo så det eksempel du skulle have brugt, når han netop ikke kostede mål mod Valencia.

Af deciderede fejl, så synes jeg ikke engang han laver 4-5 stykker, men nærmere 2-3 stykker, hvilket stadig er helt vanvittig godt. Læg så alle de klasseredninger til, så synes jeg man har verdens bedste målmand. Men okay, jeg synes også det er en subjektiv vurdering. Der er sikkert også masser der synes Buffon stadig er den bedste, andre synes Neuer og der er sikkert også nogle der synes Valdes.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

michaelk94 skrev: Men okay, jeg synes også det er en subjektiv vurdering. Der er sikkert også masser der synes Buffon stadig er den bedste, andre synes Neuer og der er sikkert også nogle der synes Valdes.
Det må da helt sikkert være Juve, Bayern eller Barca-fans der synes det! Jeg mener, den objektive fodboldverden MÅ da simpelthen mene det samme som Reals fans!

Denne diskussion er særdelses subjektiv. Tror ærlig talt ikke man kommer ret langt med at diskutere det yderligere.
Senest rettet af Daluigi tirs aug 21, 2012 12:49 am, rettet i alt 1 gang.
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

michaelk94 skrev: Zamora trofæet fortæller IMO langt mere om, hvem der har haft det bedste hold. Det er jo klart Valdes vinder, når han spiller på et hold, hvor man tromler alt modstand væk.
Rart at se, at træerne ikke vokser ind i himlen. Du erkender vi stadig er bedre end jer. Respekt.
Forumlegende

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Pepe er ikke med i Supercuppen torsdag mod os - efter sammenstødet med Casillas.
Det bliver noget af en svækkelse for Real Madrid.


Pepe troede forresten, jf. Marca, at han hed Pablo på hospitalet efter sammenstødet med Casillas.

"Jeg hedder Pablo - hvad laver jeg her?"


http://www.marca.com/multimedia/primera ... /0821.html

Nå men god bedring til ham, trods alt.
Senest rettet af Skydefinten tirs aug 21, 2012 11:26 am, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Skydefinten skrev:Pepe er ikke med i Supercuppen torsdag mod os - efter sammenstødet med Casillas.
Det bliver noget af en svækkelse for Real Madrid.


Pepe troede forresten, jf. Marca, at han hed Pablo på hospitalet efter sammenstødet med Casillas.

"Jeg hedder Pablo - hvad laver jeg her?"


http://www.marca.com/multimedia/primera ... /0821.html
Uanset hvad, har jeg stor medfølelse for Pepe, det var en meget grim episode, og uanset hans tidligere eskapader mod modspillere, ønsker jeg god bedring for ham.

God gestus af Pique i øvrigt at sende Pepe en hilsen på hospitalet.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

vamosbarca

Re: Real Madrid

Indlæg af vamosbarca »

SpillerSomMESSI
det samme her,det så squ grimt ud,pyhaa,vi skal selvfølgelig have medføelse osse med madrid spillerne og ikke bare være hånlige,respekt fra mig til dig. :smile:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Så ikke episoden, men ja, går da ikke ud fra at nogen fryder sig over hans sammenstød...men havde dog valgt Pepe, HVIS jeg skulle vælge en som skulle slå sig :cool:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Jeg må indrømme jeg er lidt ligeglad med Pepe. Ikke at jeg ønsker ham skadet, men han er den som har været tættest på at skade vores spillere bevidst og jeg synes at der er lidt karma over det at han ikke spiller torsdag.

Jeg håber ikke det er andet end en lettere hjernerystelse og at han kommer helt over sin skade, og lad os så komme videre.
Daluigi skrev:
michaelk94 skrev: Zamora trofæet fortæller IMO langt mere om, hvem der har haft det bedste hold. Det er jo klart Valdes vinder, når han spiller på et hold, hvor man tromler alt modstand væk.
Rart at se, at træerne ikke vokser ind i himlen. Du erkender vi stadig er bedre end jer. Respekt.
I den indbyrdes statistik ownede vi dem jo også, hvor de i direkte opgør tabte to pokaler ;-) De var superstabile i ligaen og RFEF havde også gjort det så svært som muligt for Barca, når man ser på kampprogrammet. At der gik sport fra dommernes side også at gøre det ekstra svært for Barca og vores smalle trup kom lidt til kort i april måned, er så hvad det er.

Hvis begge mandskaber undgår de store skader, så er Barca klart stærkest i min farvede optik. Det får vi forhåbentlig også at se på torsdag. Jeg har fremhævede den spiller som uden tvivl er bedre end sin counterpart (sådan cirka):

Valdes - Casillas
Alves - Arbeloa
Masch - Ramos
Puyol - Pepe
Alba - Coentrao
Busi - Alonso
Xavi - Khedira
Iniesta - Özil
Sanchez - Di Maria
Messi - CR7
Villa - Benzema
--------
Pedro - Higuain
Cesc - Kaka
Pique - Albiol
Thiago - Granero
Song - Lassana
Adriano - Marcelo
Bartra - Varane
Montoya - ?
Tello - Moratta
Cuenca - ?
Affelay - ?

Jeg har kun taget de spillere som er med i trænerens planer og som vitterlig har potentiale til at forstærke holdet.

Sammenligning er uden tvivl subjektiv og uden en masse argumenter, men det giver bare et hurtigt overblik over hvor bred og god Barcas trup er i år. Hvis Madrid ikke får en spiller som Modric , så er det ikke umuligt at det bliver en walk over for Barca i denne sæson, HVIS altså begge mandskaber undgår langtidsskader på kritiske spiller.

Så hvis Madridfans tænker at den sidste indbyrdes kamp viser det rette styrkeforhold mellem de to hold, så håber jeg for deres skyld at ikke Madrids tekniske stab har samme vurdering af Barca, for så skal det nok blive rigtig sjovt.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg synes sammenligningen er fin, men Ramos er da *mindst* ligeså god en midterforsvarer som Mash! Han er endda lidt bedre...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Og Benz er pt. også bedre end Villa (dog ikke når Villa kommer tilbage i topform igen, som han forhåbentlig gør)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

SpillerSomMESSI skrev:Jeg synes sammenligningen er fin, men Ramos er da *mindst* ligeså god en midterforsvarer som Mash! Han er endda lidt bedre...
"Masch" fonten er heller ik fremhævet ;)... Måske skulle Masch skifte plads med Pique, eller også har Ramos the edge ifht dem begge, men det er bare ikke meget synes jeg...i øvrigt havde både Ramos og Masch en monstersæson sidst...

True ifht Villa og Benz. Villa har dog scoret i ligaen det har Benzema ikke ;-) Ja, hvis Villa forbliver skadesfri så tror jeg han er oppe i omdrejning i oktober...så fair nok at sidestille dem synes jeg, for når de begge er på toppen er Villa en lidt bedre angriber, af hvad de hidtil har vist over de sidste sæsoner.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

iStokholm

Re: Real Madrid

Indlæg af iStokholm »

Messi1987 skrev:Valdes - Casillas
Masch - Ramos
Busi - Alonso
Iniesta - Özil

Enig i alle de andre :smile:

Du kan da ikke seriøst mene at Özil er lige så god som Iniesta? :? :?:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

iStokholm skrev:
Messi1987 skrev:Valdes - Casillas
Masch - Ramos
Busi - Alonso
Iniesta - Özil

Enig i alle de andre :smile:

Du kan da ikke seriøst mene at Özil er lige så god som Iniesta? :? :?:

Nej... det kan du da ik!!!? Iniesta er måske 2. bedste i verden - i hvertfald i top 5. Det er Ødsel ik.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster