Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Nej, og Ronaldo vandt bare ikke Copa del Rey og Champions League i samme sæson. Det gjorde Snejder.
Nu er klokken 3 om morgenen, og jeg orker simpelthen ikke denne debat mere, når du alligevel bare hopper rundt i forskellige forsøg på at tale Ronaldo op på Messis niveau. Jeg vil til enhver tid kunne skyde dine argumenter til jorden - Sjovt nok fordi det er en subjektiv sag denne her.

Vi bliver ikke enige, men dine tal viser jo ganske fint hvorfor Messi er bedre end Ronaldo - også denne sæson. Godnat Michael.

Drøm sødt om Messis 4. gyldne bold i træk
Forumlegende

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Daluigi skrev:Nej, og Ronaldo vandt bare ikke Copa del Rey og Champions League i samme sæson. Det gjorde Snejder.
Nu er klokken 3 om morgenen, og jeg orker simpelthen ikke denne debat mere, når du alligevel bare hopper rundt i forskellige forsøg på at tale Ronaldo op på Messis niveau. Jeg vil til enhver tid kunne skyde dine argumenter til jorden - Sjovt nok fordi det er en subjektiv sag denne her.

Vi bliver ikke enige. Godnat Michael.

Drøm sødt om Messis 4. gyldne bold i træk
Hehe, tak for debatten.

Odds på Messi vinder Ballon d'or: 2.25
Odds på Ronaldo vinder Ballon d'or: 2.50
Odds på Pirlo vinder Ballon d'or: 6.00
Odds på Iniesta vinder Ballon d'or: 11.00

Bare sæt 1000 kr, så har man sikret sig 1500 kr så nemt som ingenting. Lidt reklame for oddset, så er det bettingfirmaet "Paddypower" der udgiver disse odds, hvis det siger jer noget.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvor meget, eller rettere sagt hvor lidt, giver Heskey igen?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Noget helt andet er, at Cristiano altså heller ikke var mere 'outstanding' her ved EM end som så. Jeg må godt nok indrømme at jeg synes mange pundits, og generelt bare mange folk, overdriver når de skal beskrive hans slutrunde.

Billede

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Hvor meget, eller rettere sagt hvor lidt, giver Heskey igen?
Maksimalt 1,00, formentligt mindre

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Sjovt at Messi's mål i La Liga er blevet ubetydelige, blot fordi Barca ikke vandt mesterskabet.

Hvor mange ubetydelige mål var det lige at Ronaldo scorede sidste år EFTER mesterskabet var afgjort, så han kunne nå 40 mål?

Drop det argument.

2012:
Messi: 51 mål, 15 assists i 37 kampe
Cristiano: 38 mål, 8 assists i 40 kampe.

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Hvis man fjernede Messis mål sidste sæson, så havde Real været mestre i marts/april, så havde de kunnet fokusere på Bayern kampene 100 % i stedet for 50 % på El Clásico, så havde de vundet Champions League, det tror jeg.

Omvendt havde Barça også kunnet fokusere 100 % på Chelsea... Fk det :razz:

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

ulrich skrev:Sjovt at Messi's mål i La Liga er blevet ubetydelige, blot fordi Barca ikke vandt mesterskabet.

Hvor mange ubetydelige mål var det lige at Ronaldo scorede sidste år EFTER mesterskabet var afgjort, så han kunne nå 40 mål?

Drop det argument
Jeg melder mig enig her.

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

ulrich skrev:Sjovt at Messi's mål i La Liga er blevet ubetydelige, blot fordi Barca ikke vandt mesterskabet.

Hvor mange ubetydelige mål var det lige at Ronaldo scorede sidste år EFTER mesterskabet var afgjort, så han kunne nå 40 mål?

Drop det argument.

2012:
Messi: 51 mål, 15 assists i 37 kampe
Cristiano: 38 mål, 8 assists i 40 kampe.
Jeg dropper da ikke mit argument, fordi nogle andre prøvede at få Ronaldo til at ligne verdens bedste spiller sidste år?
Det er jo fair nok, hvis du ikke er enig, men man kan da sagtens argumentere med, at de sidste mål mod Malaga og andre ikke er andet end pynt, men at Messi ikke fik scoret i de vigtige kampe, som altså afgjorde titlen.
Jeg nævner jo netop, at det var det samme med Ronaldo sidste år og selvom han scorede lidt flere mål til sidst, så var Messi stadig den afgørende i La Liga.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Real Madrid coach Jose Mourinho last week insulted and threatened a woman who jokingly said "Força Barça" when passing him on the plane [md]

Anna: "Mourinho insulted me, that I was a whore and a swine, right in my face. Said he'd hit and kill me right there if I'd have been a man"
:lol: :lol: :lol: :lol:

Og hvis det passer så :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Visca El Barca skrev:
Real Madrid coach Jose Mourinho last week insulted and threatened a woman who jokingly said "Força Barça" when passing him on the plane [md]

Anna: "Mourinho insulted me, that I was a whore and a swine, right in my face. Said he'd hit and kill me right there if I'd have been a man"
:lol: :lol: :lol: :lol:

Og hvis det passer så :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: .
Det lyder mere til at være en kvinde, der søger hendes 15 minutes of fame.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Official: Real Madrid coach Jose Mourinho will not be punished for eye-gouging Tito Vilanova as ESP federation announce a general pardon
Thumbs up, det var også en lille og ubetydelig forseelse. Det ville være uretfærdigt, hvis de havde straffet ham for noget så uskyldigt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Ja den slags bør man ikke tage så tungt. Trænere bør kunne daske hinanden en smule uden der gøres det store ud af det. Det var jo ikke fordi han prikker øjnene ud af skallen på ham vel.

Og det tito gjorde var værre, fordi mou havde sluttet fred og var på vej væk!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jep Tito var helt klart den værste, stakkels oversætter var på vej væk fra situationen, mens Tito gjorde alt for at forværre situationen. Det er lidt ligesom Barca, de gør også alt for at provokere og puste til ilden, de piver over at en mand som har prikket deres træner i øjet slipper for en straf.

Tito og Barca er skurke i denne fortælling.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Visca El Barca skrev:Jep Tito var helt klart den værste, stakkels oversætter var på vej væk fra situationen, mens Tito gjorde alt for at forværre situationen. Det er lidt ligesom Barca, de gør også alt for at provokere og puste til ilden, de piver over at en mand som har prikket deres træner i øjet slipper for en straf.

Tito og Barca er skurke i denne fortælling.
Som om der er noget nyt under solen dér. Barcas nye træner har allerede vist hvor gode venner han er med fodboldforbundet.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster