Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Ved ikke hvor meget formnedgang de har, RM. Jeg synes faktisk at de har været rigtigt heldige i flere af runderne, hvor de slipper afsted med sejre i tætte kampe, hvor det burde have tabt eller spillet uafgjort. I aften var de ikke heldige.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Elbarca skrev:Der var folk der havde, totalt rookie agtigt, dømt mesterskabet tabt allerede efter 18-19 kampe.

Reelt kan Atlecico med en uafgjort sørge for at mesterskabet kan ende hos os. Det er heldigt vores form topper nu, mens Real, som jeg forventede ville få en formnedgang på et tidspunkt, gør det nu.

Du må da indrømme, at da vi kom bagud med 10 point efter Osasuna kampen, var situationen meget meget alvorlig. Men ja, du var en af dem der aldrig mistede troen på det, det må man give dig.

Det skal dog lige siges, at Real stadig står med de bedste kort, husk på at vi ikke har råd til at lave fejl, det har Real trods alt stadig.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af abx »

Mig mens jeg læser kommentarer på madridista punktum dk
Billede
Próxima Estación.... Parallel!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Quaresma skrev:Joiner snart Pepes fanklub på Facebook.

Han har seriøst lært mig at sætte pris på mit udseende, min intelligens og min bedste egenskab; ikke at være sociopat.
Jeg står forevigt i gæld til ham.
Jamen ... vil det sige at du før synes at du var grim, dum og tilmed var irriteret over ikke at være sociopat? :-o

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

63 online på forum her til aften, alle sidder herinde. Jeg gætter på en fordeling af 75 % Barca-fans, der klasker sig på låret, og 25 % Real-fans, der har en syg trang til at læse med hos modstanderen oven på den kamp.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Guardiola skrev:
Elbarca skrev:Der var folk der havde, totalt rookie agtigt, dømt mesterskabet tabt allerede efter 18-19 kampe.

Reelt kan Atlecico med en uafgjort sørge for at mesterskabet kan ende hos os. Det er heldigt vores form topper nu, mens Real, som jeg forventede ville få en formnedgang på et tidspunkt, gør det nu.
Godt du er klogere end alle os andre :roll:
Og også lige er her, til at fortælle det
Det er forkert at vurdere mesterskab som tabt efter halvdelen af kampene er spillet. Faktisk lidt morsomt. Blot det jeg ville påpege.

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Nidzo7 »

Billede

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20916
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 1147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Så skal jeg sgu ind på bold.dk!
Billede

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Kort efter ramte Valencia endnu engang træværket, da Tino Costa hamrede læderet på trekants-sammenføjningen. Kampen bølgede frem og tilbage og blev også mere dramatisk og Real Madrid kunne i en situation ærgre sig over, at det ikke var en UEFA-dommer, som dømte kampen, da Benzema blev revet omkuld i straffesparksfeltet.
Ja i kan jo selv gætte hvilken sides kampreferat jeg har det fra!. Tuderi er allerede i gang. Mere af det tak, mere!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Visca El Barca skrev:
Elbarca skrev:Der var folk der havde, totalt rookie agtigt, dømt mesterskabet tabt allerede efter 18-19 kampe.

Reelt kan Atlecico med en uafgjort sørge for at mesterskabet kan ende hos os. Det er heldigt vores form topper nu, mens Real, som jeg forventede ville få en formnedgang på et tidspunkt, gør det nu.

Du må da indrømme, at da vi kom bagud med 10 point efter Osasuna kampen, var situationen meget meget alvorlig. Men ja, du var en af dem der aldrig mistede troen på det, det må man give dig.

Det skal dog lige siges, at Real stadig står med de bedste kort, husk på at vi ikke har råd til at lave fejl, det har Real trods alt stadig.
Plus, vi tager for givet at vi vinder på camp nou. Alt andet lige, så har Real stadig 4 points forspring. De ville nok ikke bytte med, at være 4 point efter. Men, det er jo nuværende form, som gør det hele så interessant. De har smidt 6 point på kort tid. Men vil sige, at mesterskabet nok nærmere hedder Real 60, Barca 40 nu (måske endda snævrere, Real er ikke gode under pres). Hvor det med 10 point nærmere hed Real 90, Barca 10.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Inde på madridistas forum.
Jeg er så fandens skuffet over dette mandskab. Det bliver kaldt verdens bedste hold, men verdens såkaldte bedste hold, er ved og dræbe al succes denne sæson.
Hvornår fanden er deres hold blevet kaldt verdens bedste hold?
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20916
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 1147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Visca El Barca skrev:
Kort efter ramte Valencia endnu engang træværket, da Tino Costa hamrede læderet på trekants-sammenføjningen. Kampen bølgede frem og tilbage og blev også mere dramatisk og Real Madrid kunne i en situation ærgre sig over, at det ikke var en UEFA-dommer, som dømte kampen, da Benzema blev revet omkuld i straffesparksfeltet.
Ja i kan jo selv gætte hvilken sides kampreferat jeg har det fra!. Tuderi er allerede i gang. Mere af det tak, mere!.
Så kender man madridisita.dk igen.. :roll:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20916
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 1147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

# 23 skrev:Inde på madridistas forum.
Jeg er så fandens skuffet over dette mandskab. Det bliver kaldt verdens bedste hold, men verdens såkaldte bedste hold, er ved og dræbe al succes denne sæson.
Hvornår fanden er deres hold blevet kaldt verdens bedste hold?
Ved ikke. Men sikkert af nogle Real Madrid spillere- og fans.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Elbarca skrev:
Guardiola skrev:
Elbarca skrev:Der var folk der havde, totalt rookie agtigt, dømt mesterskabet tabt allerede efter 18-19 kampe.

Reelt kan Atlecico med en uafgjort sørge for at mesterskabet kan ende hos os. Det er heldigt vores form topper nu, mens Real, som jeg forventede ville få en formnedgang på et tidspunkt, gør det nu.
Godt du er klogere end alle os andre :roll:
Og også lige er her, til at fortælle det
Det er forkert at vurdere mesterskab som tabt efter halvdelen af kampene er spillet. Faktisk lidt morsomt. Blot det jeg ville påpege.
ok. Beklager Elbarca. Jeg opfattede det, som en stikpille. Men ja, jeg syntes det, som er sket, var så usandsynligt, at jeg havde indstillet mig på tabt mesterskab. Ville ikke blive skuffet. Det vil jeg til gengæld nu.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Fra madridista.dk
Kort efter ramte Valencia endnu engang træværket, da Tino Costa hamrede læderet på trekants-sammenføjningen. Kampen bølgede frem og tilbage og blev også mere dramatisk og Real Madrid kunne i en situation ærgre sig over, at det ikke var en UEFA-dommer, som dømte kampen, da Benzema blev revet omkuld i straffesparksfeltet.
LOL. Små bitre mennesker.

Edit. Nå...ikke først.
Senest rettet af Skydefinten søn apr 08, 2012 11:50 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster