FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Official: 26 players called up for the game against Bayern, B-team players Samper, Munir and Sandro included #fcblive
Alle tager med til München! :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Vi kan gentage det i næste uge, hvis strejken går i orden.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Barcelona have now gone 638 minutes without conceding a goal #fcblive Last: 1-3 against PSG (own goal Mathieu) on 15 April [via opta]
Barcelona's home form in all competitions this season: WWWWWWLWWWWWWWWWWWLWWWWWWWWW #fcblive Goals: 92-13 [via sq]
Bravo: "Team goals make me happier than individual ones. Main thing is that the team wins. Clean sheets are due to hard work of everyone."
Surpassing Real Madrid (58 in 09/10 and 12/13), Barcelona have become team with most goals in second Liga round (59) [via @pedritonumeros]
Claudio Bravo has kept 22 clean sheets in the Liga this season, which is the highest number since 1998/99 season #fcblive [via opta]
The current 7 wins with a goal difference of 25-0 is Barcelona's best run this season #fcblive Previous: 7 wins, 18-0, in Aug-Sep [via fcb]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.goal.com/en/news/7209/nissan ... ID=HP_HN_1

Simeone mener ikke at det er messi der bærer holdet. Det er derimod holdet der der tillader messi at blomstre:
Barcelona are a unit and in that unit, the individual talent of Lionel obviously stands out – but he wouldn’t be able to do it without the support of his team-mates.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Heartbreaker skrev:Barcelona's home form in all competitions this season: WWWWWWLWWWWWWWWWWWLWWWWWWWWW #fcblive Goals: 92-13 [via sq]
De der to dumme L'er springer i øjnene [emoji57]

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Ja, det er ikke engang symmetrisk.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona are set to be summoned to court after Spanish judge Jose de la Mata approved the decision to put the club and a number of individuals on trial for tax irregularities over their transfer deal to sign Neymar.

De la Mata has confirmed current club president Josep Maria Bartomeu and his predecessor, Sandro Rosell, will face a trial for alleged tax crimes suggesting they paid more for the player than they revealed to tax authorities.
Nogen der ved, hvornår sagen bliver afgjort?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

ATM/Depor, ATH og Juve er det eneste der står mellem os og the treble! Kom så Barca!!!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af ulrich »

Piquénbauer skrev:ATM/Depor, ATH og Juve er det eneste der står mellem os og the treble! Kom så Barca!!!
Ja, hvem havde troet på det i januar efter nederlaget til Sociedad?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ingen! Men heldigvis tog Lucho sit arbejdstøj på og fik sparket noget røv!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Jeg var 100 % afklaret med, at jeg oprigtigt ville glæde mig over Copa del rey hvis vi fik den.

Det er ikke til at forstå, at vi lige nu faktisk er favorit til at vinde The Treple! Altså det er jo helt ustyrligt! Ingen regnede os for noget særligt mere, og her 3 måneder efter står Preben mundlort fanme og kalder os kæmpe favoritter uanset hvilket hold vi møder.. Det er utroligt.

Respekt til Lucho, for at ændre kurs og droppe sit opgør mod stjernerne. Nu skal han bare give os en midtbane tilbage, og så tror jeg på ham i det lange løb.
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:Jeg var 100 % afklaret med, at jeg oprigtigt ville glæde mig over Copa del rey hvis vi fik den.

Det er ikke til at forstå, at vi lige nu faktisk er favorit til at vinde The Treple! Altså det er jo helt ustyrligt! Ingen regnede os for noget særligt mere, og her 3 måneder efter står Preben mundlort fanme og kalder os kæmpe favoritter uanset hvilket hold vi møder.. Det er utroligt.

Respekt til Lucho, for at ændre kurs og droppe sit opgør mod stjernerne. Nu skal han bare give os en midtbane tilbage, og så tror jeg på ham i det lange løb.
Og hvis Barca på magisk vis kunne få fat i Verratti, så tror jeg virkelig fremtiden ser lys ud.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Brombi skrev:
Daluigi skrev:Jeg var 100 % afklaret med, at jeg oprigtigt ville glæde mig over Copa del rey hvis vi fik den.

Det er ikke til at forstå, at vi lige nu faktisk er favorit til at vinde The Treple! Altså det er jo helt ustyrligt! Ingen regnede os for noget særligt mere, og her 3 måneder efter står Preben mundlort fanme og kalder os kæmpe favoritter uanset hvilket hold vi møder.. Det er utroligt.

Respekt til Lucho, for at ændre kurs og droppe sit opgør mod stjernerne. Nu skal han bare give os en midtbane tilbage, og så tror jeg på ham i det lange løb.
Og hvis Barca på magisk vis kunne få fat i Verratti, så tror jeg virkelig fremtiden ser lys ud.

Men spørgsmålet er jo egentlig om det ikke er den kompromisløse direkte spillestil der har været vejen til success... Glem alt om hvordan vi plejede at spille, det vidste modstanderen på forhånd og kunne sætte taktikken efter det... Nu aner man jo virkelig ikke hvordan man skal stoppe os når bolden kommer frem til MSN som er på 114 mål nu.

Hvis vi begyndte at spille tiki taka med midtbane dominans igen ville MSN ikke være nær så farlige, for så ville modstanderen stille sig tilbage og bremse midtbanens opspil..

Imod MSN og det direkte spil er der i øjeblikket ingen kur... Ingen ved hvordan det skal bremses.. Det ved man detimod hvis vi spiller med en dominerende midtbane... Se på Spaniens landshold, det er samme koncept, ... Det er gennemskuet, og giver ikke success længere. Desværre!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Jeg mener nu bare, at midtbanen skal være eksisterende og aflaste defensivt såvel som offensivt. Det behøver ikke blive som i gamle dage, men pt spiller vi altså helt udenom midtbanen, og det er ikke en holdbar taktik, hvis MSN lige har en skidt dag - hvilket trods alt sker engang imellem!

Men nu hvor vi er ved vores 3 stjerner. Så varmer det mig oprigtigt at se dem spille med hinanden! Altså det er ingen selvfølge det sammenhold de besidder. Se bare primadonnaerne i Real.
Vores drenge vil oprigtigt hellere smide en assist og have 90 % sandsynlighed for mål end at skyde selv og have 89 %. Det er SÅ fantastisk at være vidne til.

Suarez var alle pengene værd - hvilket jeg næsten ikke havde troet på trods af jeg nok var en af hans største tilhængere herinde. Man kan kun håbe at hans hoved også er i bedring. Jeg forventer dog stadig at han laver lort i den en dag. Men indtil da kan man kun nyde den udvikling han er i. Han har afgjort mange af de største kampe, og det er jo nærmest en umulig opgave for enhver modstander at stå overfor Neymar og Suarez. Selv hvis de stopper dem, så kommer historiens bedste spiller bare bagfra og pumper er hattrick ind! Og der er ingen stjernenykker over hvem der er bedst!

En sidste detalje hvor jeg lidt underligt måske kneb en glædeståre. Vores første mål mod Bayern i onsdags. Messi springer på Suarez og tiljubler ham for assisten. Neymar lunter stille hen og takker Suarez. Se dét er hele vores angreb summeret op i ét mål, én handling og én instinktiv reaktion af glæde og holdånd.
Forumlegende

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Daluigi skrev:Suarez var alle pengene værd - hvilket jeg næsten ikke havde troet på trods af jeg nok var en af hans største tilhængere herinde. Man kan kun håbe at hans hoved også er i bedring. Jeg forventer dog stadig at han laver lort i den en dag. Men indtil da kan man kun nyde den udvikling han er i. Han har afgjort mange af de største kampe, og det er jo nærmest en umulig opgave for enhver modstander at stå overfor Neymar og Suarez. Selv hvis de stopper dem, så kommer historiens bedste spiller bare bagfra og pumper er hattrick ind! Og der er ingen stjernenykker over hvem der er bedst!
Det bliver spændende at se, når han møder Evra og Chiellini i CL-finalen.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster