Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Real Madrid's Iker Casillas hails Jose Mourinho's empathy towards Barcelona's Tito Vilanova
The Spain international believes his coach deserves recognition for his consoling words for the man he poked in the eye earlier this season, who underwent surgery on Tuesday

Nov 23, 2011 4:00:00 PM
By Salvatore Landolina

Real Madrid goalkeeper Iker Casillas has praised Jose Mourinho's empathy towards Barcelona assistant coach Tito Vilanova.

Vilanova underwent an operation on Tuesday morning to remove a tumour found on his parotid gland. Hours later Mourinho, who infamously poked Vilanova in the eye in his side's 3-2 defeat in the second leg of the Spanish Supercopa at Camp Nou earlier this year, showed his concern for the Spaniard and wished him a good recovery.

Casillas is not surprised with Mourinho's cultured approach - in stark contrast with the uncouth ways he showed during the brawl in August.

"Mourinho's gesture is 10 out of 10 and hats off to him," Casillas is quoted as saying on Marca.com.

"I think sometimes people always like debate and have an opinion on certain things, but when I saw Mourinho's gesture I thought it was top-notch.

"It was really nice of him to wish Vilanova well and we all feel the same way. But, I think there will be some people who don't like it when Mourinho says these kind of things.

"In any case, hats off to Mourinho. He is someone I know very well and he says things because he feels that way."
Hvem er disse mennesker? Maaske folk i Madrid eller?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Guardiola skrev:Den kender jeg ikke Emo. Men seriøst - man mangler jo ord for hvor tåbeligt det er.... ved sgu slet ikke hvad jeg skal skrive om det.
Jeg blev SÅ rasende da jeg så det på deres side, at jeg ikke engang kunne kontrollere mig selv nok til at poste det herinde. Jeg MÅ ha fat i dem! Jeg SKAL simpelthen have fat i de idioter som skriver den slags ting! Kald mig hooligan, nej, kald mig voldsforbryder, for jeg er klar til vi i samlet flok finder bombarderer deres hus, bil, krop og sind med baseballbats! Det er på grænsen til det kriminelle, at man må fyre så meget lort af på en hjemmeside! Der sidder jo unge sjæle og læser deres propaganda! Det er så menneskeligt forkasteligt det som de skriver, så at "græmmes" ikke var nok for mig. Jeg løb ud på toilettet og knækkede mig.

Det er vanvid at portrættere vores assistentræner på den måde! Mourinho begår et overgreb på ham, og deres side retfærdiggør det med, at han angiveligt skulle have "provokeret" madrid-bænken. Jamen WOW! Så skal han da være blind på det højre øje, med det samme! Det foreskriver fodboldreglerne! Mourinho skal godt nok være taknemmelig for, at Villareals bænk ikke kendte til disse regler, da han hev sin penis frem og lavede helikopterne i en hånlig ekstase sidste år på Bernabeu...

Dertil kommer der nyheder som "9-års dagen for Figos skifte". Her slutter de helt seriøst artiklen af med at postulerer, at det såkaldte Galacticos hold er det bedste man har set i Spanien de sidste 10 år... say :eek:

Hvor har de været de sidste 3 år hvor vi har høstet 12 titler, og pryglet dem med cifre værdig af en tenniskamp?

Vi ved alle, at der skal være plads til uenighed, og deres fanside skal til enhver tid ikke læne sig op ad vores synspunkter, det er klart. MEN, det er simpelthen for ekstremt det fis de fyre af i stort set SAMTLIGE artikler. Det er løgne spundet på en bitterhed, end ikke Mourinho kan besidde. Det er propaganda udvundet helt nede fra desperationens mulm og mørke. Helt dernede hvor man er villig til at gøre hvad som helst. Helt dernede hvor Hitler kunne manipulerer nationer.

Helt dernede hvor Mourinho kan manipulere Barca-haters.
Forumlegende

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg blev selv pissed da jeg læste det. At påstå Vilanova kun er kendt for øjeprikkeriet er direkte ignorant og blot et bevis på, at de snæversynede skribenter på madridista.dk enten ikke kender en skid til, hvad der foregår indenfor fodboldens verden og ellers så er det endnu et håbløst forsøg på at være morsom.
Jeg bliver næsten overrasket, hvis jeg læser en af deres artikler uden at de har fyldt den med bullshit.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg går igang med at infiltrere madridista.dk nu. Seriøst. Jeg skriver indlæg med en skjult agenda. Ordlyden er positiv og de der læser det får en følelse af at jeg sidder og roser Real Madrid og er Real Madrid fan. Men mellem linjerne står der noget helt andet. Et skjult budskab som samtlige læsere ubevidst opfatter. Bare vent. Om 4 måneder er der to brugere tilbage på madridista.dk. Mig og ejeren.

[youtube]pVY1-v97Mic[/youtube]

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Der må være en eller anden Real spiller, hvis navn stavet baglæns kan påvirke underbevidstheden.

Men seriøst. Det som pisser mig mest af ved deres skrivelse om Tito er, at de portrætterer Mourinhos handling som en adækvat følge. Det er simpelthen så dumt. At hans reaktion er en naturlig konsekvens.
Der for uden er det totalt imbecilt at skrive, at episoden er det Tito er mest kendt for.
De lever i deres egen lille drømmeverden derinde.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Derfor hader Mourinho FCB

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 664225.ece

Alt hvad der står i EB passer...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Skydefinten skrev:Derfor hader Mourinho FCB

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 664225.ece

Alt hvad der står i EB passer...
Også dette: "Vi havde et møde med ham og hans repræsentant i en bank i Lissabon. Mourinho viste os en Powerpoint præsentation om hans fodboldfilosofi. Hvordan vi skulle udvide vores klassiske 4-4-3 system, og hvilke personer, der kunne arbejde i hans trænerstab, siger Marc Ingla til Esports3."

Selvom det selvfølgelig ville forklare, hvorfor de afviste ham - det er sgu lidt risikabelt at droppe målmanden og forsøge sig med 11 markspillere.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Flax_Generous skrev:
Skydefinten skrev:Derfor hader Mourinho FCB

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 664225.ece

Alt hvad der står i EB passer...
Også dette: "Vi havde et møde med ham og hans repræsentant i en bank i Lissabon. Mourinho viste os en Powerpoint præsentation om hans fodboldfilosofi. Hvordan vi skulle udvide vores klassiske 4-4-3 system, og hvilke personer, der kunne arbejde i hans trænerstab, siger Marc Ingla til Esports3."

Selvom det selvfølgelig ville forklare, hvorfor de afviste ham - det er sgu lidt risikabelt at droppe målmanden og forsøge sig med 11 markspillere.
Mourinho ved bare at en af hans spillere nok skal blive udvist, så hvorfor ikk starte med 12 på banen. :)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Hvad mon oddset er, for at Real slutter med færre end 11 spillere på banen d. 10 december?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

1.05?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Heartbreaker skrev:Hvad mon oddset er, for at Real slutter med færre end 11 spillere på banen d. 10 december?
-4. Det vil sige at de tager fire gange så mange penge, som dem du spillede for, fra dig, såfremt du 'vinder'. Ifølge mine beregninger kan det ikke betale sig.

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

#571: JesperA | i dag 13:12

Barca skal også til Madrid i aften, lad os håbe på en hjælpende hånd fra Getafe, så vi kan øge afstanden yderligere når de 3 stensikre points mod Atletico er sikrede :-)

taget fra madridsta.dk
jo jo selvtilliden fejler ikke noget :smile:
et gammelt ordsrog siger hovmod står for fald.
selvom jeg dog heller ikke tror atletico kommer hjem med noget i aften.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Jeg stemmer for at vores drenge efter sejren over Getafe tager direkte videre til Bernabeu og smasker deres puta-drenge fra midnat af og et par timer frem. Så skal vi ikke vente til den 10. december.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Skydefinten skrev:Jeg stemmer for at vores drenge efter sejren over Getafe tager direkte videre til Bernabeu og smasker deres puta-drenge fra midnat af og et par timer frem. Så skal vi ikke vente til den 10. december.
Det klarer Atl. Madrid fint. 0-1 til de stribede af Adrian. Fucking yeah!!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Nidzo7 »

Straffe til Real, og rødt til målmanden... fucking fuck fuck

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster