FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

stfu noob
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

:(

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Mente det sødt :>
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

phpBB [video]

PuyolErGud
Indlæg: 10784
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=109895

Nu ved jeg godt det er Indkast, men hvis nyheden nu passer malker han(Rosell) da virkelig koen til det yderste.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Hvis nogle kan huske Deportivos storhedstid, hvor de som regel baskede os hjemme, så havde de Fran. Han var pissegod, og hans søn er et kæmpetalent. Nico, 11 år og i dag startet i Barca for Infantil B holdet.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Busquets: "Bad memories with clasico referee Undiano? We hope he has a good performance and that he goes unnoticed." #fcblive
Årh nej, er det virkelig ham der skal dømme?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Hvis det er ham, der skal dømme, så skal der nok komme nogle skandaløse afgørelser. Han er en af de mest inkompetente dommere i La liga.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Statistikken er også ret ringe for vores vedkommende.

I de 37 kampe han har dømt os har vi vundet 18, spillet 13 uafgjort og tabt 6 (1,81 point pr. kamp). Til sammenligning har han dømt Real Madrid 39 kampe, hvor de har fået 2,1 point pr. kamp.

Vi har derudover tabt de seneste 3 El Clasicos, hvor han har dømt.

Undiano var dog også en rigtig god dommer for Mourinho. Han slår ikke ned på de små konstante frispark og tillader generelt mindre svinestreger. Det bekræftes også af statistikken, hvor Real Madrid under Mourinho var 11-1-1 med Undiano på fløjten. Det bliver forhåbentlig anderledes under Ancelotti, der trods alt ønsker at spille fodbold.


Kilde:
http://www.transfermarkt.com/en/alberto ... r_280.html

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

German referee Felix Brych (38) has been appointed for Milan-Barcelona on Tuesday #fcblive #ucl Record Barcelona: 0W 0D 1L, Milan: 1W 2D 0L

Det var ham som godkendte kiesslings mål i fredags så det skal nok blive underholdende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

After 9 Liga games, Barcelona have same number of points (25) as last season, but better goal average (29-11 v 28-6) #fcblive [via sport]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

sonnybarca

Re: FC Barcelona

Indlæg af sonnybarca »

Kampen i går er bare et af mange eksempler på at vi endnu ikke har en nødplan, når modstanderen parkere bussen. Men der er så meget plads til at slå høje indlæg ind i feltet og stik i mod alt, hvad vi har stået for de sidste mange år, mener jeg at vi skal bruge en boksspiller, som kan true i luften. Ikke at jeg regner med at denne spiller kommer til at score mål på stribe, men det vil tvinge modstanderen mere bredt og frem i banen. Det har vi brug for, sådan at Messi & co. kan spille deres spil. Lige nu er der ganske enkelt bare for lidt plads at spille på, selv for os.

Bendtner måske? Just kidding... eller gør jeg? ;)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Nothing new.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

sonnybarca skrev:Kampen i går er bare et af mange eksempler på at vi endnu ikke har en nødplan, når modstanderen parkere bussen. Men der er så meget plads til at slå høje indlæg ind i feltet og stik i mod alt, hvad vi har stået for de sidste mange år, mener jeg at vi skal bruge en boksspiller, som kan true i luften. Ikke at jeg regner med at denne spiller kommer til at score mål på stribe, men det vil tvinge modstanderen mere bredt og frem i banen. Det har vi brug for, sådan at Messi & co. kan spille deres spil. Lige nu er der ganske enkelt bare for lidt plads at spille på, selv for os.

Bendtner måske? Just kidding... eller gør jeg? ;)
Eller også kunne adriano, neymar, iniesta og hvad de ellers hed bare score på deres kæmpe chancer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Bager »

sonnybarca skrev:Kampen i går er bare et af mange eksempler på at vi endnu ikke har en nødplan, når modstanderen parkere bussen. Men der er så meget plads til at slå høje indlæg ind i feltet og stik i mod alt, hvad vi har stået for de sidste mange år, mener jeg at vi skal bruge en boksspiller, som kan true i luften. Ikke at jeg regner med at denne spiller kommer til at score mål på stribe, men det vil tvinge modstanderen mere bredt og frem i banen. Det har vi brug for, sådan at Messi & co. kan spille deres spil. Lige nu er der ganske enkelt bare for lidt plads at spille på, selv for os.

Bendtner måske? Just kidding... eller gør jeg? ;)
Bartomou har for nyligt været ude og sige, at vi ikke får en boksspiller. Det er og bliver simpelthen ikke en del af vores angrebskoncept. Vi så jo også hvordan det gik med en af verdens bedste boksspillere i form af Zlatan. Det var jo ikke fordi han ligefrem blendede ind i holdets spil. Vi skaber fint med chancer i øjeblikket, vi skal bare skyde dem ind.
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster