FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

michaelk94 skrev:
emo skrev:
michaelk94 skrev:Han havde jo bla kaldt Karanka for Mourinhos lille hund efter kampen.
... havde han nu også det? Indtil videre ligeså gode kilder som på den anden historie :) !
Ja når du sidder og surfer så meget på nettet, så skal der nok ikke gå lang tid før du finder en rengøringsmand på Bernabeu hvis familie stammer fra Catalonien, som skriver på sin twitter, at han bestemt ikke hørte Messi og Karanka tale sammen i tunnellen. :)
Hm. In his press conference today, Real Madrid's Callejón confirms that Messi called Karanka 'Mourinho's puppet' after the match.
Nu ligner det noget, med kilder af den kaliber. ;-)
Allez...

michaelk94

Re: FC Barcelona

Indlæg af michaelk94 »

Piquénbauer skrev:Michael du danser jo let og elegant rundt om alle spørgsmål... Du burde blive politiker! Fakta er at PP bringer en historie først. Derefter bringer marca en hsitorie meget senere som de siger er god nok (hvordan ved jeg ikke eftersom det er hende damen fra PP som har "fundet" på den). Og nu har alba sagt at messi var sur... IMO er det ikke en bekræftelse og jeg tror ikke på den.

Men hvis nu hvis siger at historien er rigtigt (hvilket jeg stadig ikke tror at den er) så skulle man måske vende den om og se hvad det var der ellers kunne gøre den så unaturligt rolige messi sur? Var det måske fordi at real igen spillede svinsk? Jeg er glad for at han ikke slog arbeloa ned eller gjorde noget dumt på banen som ville kunne ødelægge det for FCB. Og hvor slemt er det egnetlig? 2 spillere møder tilfældigt hinanden hvor den ene kalder en spade for en spade... Slemmere er det vel ikke? Det er jo ikke fordi messi gik bevist ned i kælderen og ventede på arbeloa for derefter at svine ham til...

Men du tror jo ikke på mou historien så lad os bare sige at begge historier i opfundet!

Holy shit EB bringer også historien nu!! Så må det være rigtigt ;-)
Nej det er rigtig, at jeg kun diskuterer ud fra den er sand. Derfor har jeg også respekt for at man ikke tror på kilden, men jeg synes der er nok kilder til at bekræfte den. Det er sikkert fordi jeg er farvet, fordi havde det været Cristiano der havde gjort det samme, så havde jeg sikkert heller ikke været overbevist.

Men derfor kan man jo godt tage stilling til at det er rigtigt og derefter nævne, at det er forkert det Messi gør, som de fleste nu også har gjort.

Ja Real Madrid lægger op til det, men det kan jo stadig ikke forsvare det. Man forsvarer heller ikke Zidane at han gjorde det mod Matarazzi, selvom han havde kaldt hans mor og søster for en masse ting. Det er ikke det samme, men princippet er det samme. Messi bliver irriteret og dummer sig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Haha sammenligner du at messi (måske) kaldte arbeloa for en narrøv med da zidane nikkede materazzi en skalle??

Sjovt nok var der mange der havde sympati for zidane!! Måske fordi materazzi var et kæmpe svin... SÅ mon ikke folk kan tilgive messi for at kalde arbeloa for en nar? Jeg tror dog stadig ikke på historien!
Senest rettet af Piquénbauer fre feb 01, 2013 2:52 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

michaelk94 skrev:
Piquénbauer skrev:Michael du danser jo let og elegant rundt om alle spørgsmål... Du burde blive politiker! Fakta er at PP bringer en historie først. Derefter bringer marca en hsitorie meget senere som de siger er god nok (hvordan ved jeg ikke eftersom det er hende damen fra PP som har "fundet" på den). Og nu har alba sagt at messi var sur... IMO er det ikke en bekræftelse og jeg tror ikke på den.

Men hvis nu hvis siger at historien er rigtigt (hvilket jeg stadig ikke tror at den er) så skulle man måske vende den om og se hvad det var der ellers kunne gøre den så unaturligt rolige messi sur? Var det måske fordi at real igen spillede svinsk? Jeg er glad for at han ikke slog arbeloa ned eller gjorde noget dumt på banen som ville kunne ødelægge det for FCB. Og hvor slemt er det egnetlig? 2 spillere møder tilfældigt hinanden hvor den ene kalder en spade for en spade... Slemmere er det vel ikke? Det er jo ikke fordi messi gik bevist ned i kælderen og ventede på arbeloa for derefter at svine ham til...

Men du tror jo ikke på mou historien så lad os bare sige at begge historier i opfundet!

Holy shit EB bringer også historien nu!! Så må det være rigtigt ;-)
Nej det er rigtig, at jeg kun diskuterer ud fra den er sand. Derfor har jeg også respekt for at man ikke tror på kilden, men jeg synes der er nok kilder til at bekræfte den. Det er sikkert fordi jeg er farvet, fordi havde det været Cristiano der havde gjort det samme, så havde jeg sikkert heller ikke været overbevist.

Men derfor kan man jo godt tage stilling til at det er rigtigt og derefter nævne, at det er forkert det Messi gør, som de fleste nu også har gjort.

Ja Real Madrid lægger op til det, men det kan jo stadig ikke forsvare det. Man forsvarer heller ikke Zidane at han gjorde det mod Matarazzi, selvom han havde kaldt hans mor og søster for en masse ting. Det er ikke det samme, men princippet er det samme. Messi bliver irriteret og dummer sig.

Det er jo selvmodsigelser alt sammen, Michael. Kan du se det eller er det igen OS eller mig? Det er altså nogle gange svært at forstå dig helt.

Til Materazzi vs Zidane, ved jeg ikke hvad jeg skal sige. Er det igen en skjul sammenligning, som du så trækker i land, når man pointerer det eller hvad er det? Du prøvede at sammenligne Zlatan og Mourinho, og efter at jeg havde klargjort over for dig, at Zlatan ikke være kontroversiel i Barca, så tog du en 360 grader drejning, og sagde at han var en kontroversiel person, og derfor kunne han være i ligningen. Hvor vil du henne med disse sammenligninger/ikke-sammenligninger, jeg ved snart ikke, hvad vi skal kalde det.
Senest rettet af Kubala fre feb 01, 2013 3:10 pm, rettet i alt 2 gange.

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Jeg taler ikke om offside kendelser, men om en grovhed i spillet.

Hvis ikke det har nogen effekt i forhold til dommere og modstandere. Så er det da meget underligt, at man fortsætter med at bruge denne "taktik". Mener du, at det bare er blevet en kultur i Real nu? For det er da næsten endnu værre.

Når alle har udtalt sig om Messi episoden, så kan vi vurdere den mere nøgternt. Så kan vi tage afstand fra hvad, der er foregået af utilbørlig adfærd.

Indtil da, og også efter, så er det for mig vigtigt. Hvordan vi får afviklet liga kampe, og især El Classicos på en anstændig måde.
Det kan jeg ikke se, at det kan lade sig gøre. Så længe modstandere og dommere skal leve med Reals barnagtige selvretfærdige tilgang til kampene.
Det tvinger nemlig dommere og modstandere til, at enten ignore og dermed tillade Reals opførsel. Eller man man tvinges ned på deres niveau. Det er umådeligt svært, at holde sig på den gyldne mellemvej, og det er den vigtigste problematik imo, når der er ballade til el classicos.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

It's believed the stories leaked to the press as part of Madrid's smear campaign against Messi come from people close to Mourinho [radmarca]
Mht. Mounrinhos scene i parkeringkælderen, har han så ikke selv været ude og bekræfte det?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Her kan man jo se hvor meget real får lov til! Jeg er ikke enig i dem alle men der var flere spillere som burde være blevet smidt ud... Godt jeg ikke er spiller for jeg var gået amok på arbeloa! Føj hvor er han usympatisk!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Heartbreaker skrev:
It's believed the stories leaked to the press as part of Madrid's smear campaign against Messi come from people close to Mourinho [radmarca]
Mht. Mounrinhos scene i parkeringkælderen, har han så ikke selv været ude og bekræfte det?
Jo, men Michael kan ikke rigtig være enige med den bekræftelse, som kommer fra folk tæt på personen, og som på vegne af personen, verificere det. Michael vil have yderligere beviser, åbenbart.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Fuck hvor jeg hader det her cirkus, hvor man ikke kan finde hoved og hale på noget. Nogen burde klistre et kamera i panden på samtlige Barça-spillere, så vi kan få dokumenteret, hvad de laver og - i dette tilfæde - ikke laver.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Flax_Generous »

Who cares? Det er da fair nok, hvis Messi har fortalt Arbeloa, at han synes, han spiller svinsk og opfører sig som en idiot. Messi har jo i så fald ret.

... til gengæld havde folk herinde næppe forsvaret C. Ronaldo, hvis han havde sagt noget lignende til en spiller, der havde sparket ham ned adskillige gange. Men sådan er der jo så meget.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Kubala skrev:
Heartbreaker skrev:
It's believed the stories leaked to the press as part of Madrid's smear campaign against Messi come from people close to Mourinho [radmarca]
Mht. Mounrinhos scene i parkeringkælderen, har han så ikke selv været ude og bekræfte det?
Jo, men Michael kan ikke rigtig være enige med den bekræftelse, som kommer fra folk tæt på personen, og som på vegne af personen, verificere det. Michael vil have yderligere beviser, åbenbart.
Det er fuldkommen vanvittigt så identisk dig og Visca El Barca optræder. Jeres tegnsætning, stavning og generelle flow i sproget er helt ens. Man skulle tro, I var tvillinger.

Nej, jeg antyder ikke, at I er den samme person, blot at ligheden er slående :razz:
Senest rettet af Quaresma fre feb 01, 2013 3:19 pm, rettet i alt 1 gang.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Fuldstændig enig flax... Jeg synes bare at det er sjovt at en real fan kommer herind og fortæller os at messi altså lige skal slappe lidt af! Og det efter at real har spillet en af de mest usympatiske kampe i lang tid... For mig virker det lidt som om man prøver på at flytte fokus fra real og over til messi hvilket imo er fjollet!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Quaresma skrev:Fuck hvor jeg hader det her cirkus, hvor man ikke kan finde hoved og hale på noget. Nogen burde klistre et kamera i panden på samtlige Barça-spillere, så vi kan få dokumenteret, hvad de laver og - i dette tilfæde - ikke laver.

:lol: Har det på samme måde. Det er ved, at være for latterligt, og altid efter El Clasico. Det er bedrøveligt, og man mister lysten til El Clasico. Før kom der pressekonferencer, hvor der blev kastet med mudder, nu skal vi vænne os til smædekampagner mod enkelte personer på holdet, men det er selvfølgelig beklageligt, hvis det er sandt, og i så fald trækker jeg bemærkningen med "smædekampagne" tilbage.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Flax_Generous skrev:Who cares? Det er da fair nok, hvis Messi har fortalt Arbeloa, at han synes, han spiller svinsk og opfører sig som en idiot. Messi har jo i så fald ret.

... til gengæld havde folk herinde næppe forsvaret C. Ronaldo, hvis han havde sagt noget lignende til en spiller, der havde sparket ham ned adskillige gange. Men sådan er der jo så meget.
Jeg er i grunden også ret ligeglad. Hvis Messi endeligt har sagt noget, så har han nok stadig gjort det på en "pæn" måde. Det, som irriterer mig er, at Michael altid kommer ind og nærmest troller og skaber dårlig stemning, kommer med en ubekræftet historie fra en upålidelig kilde og derefter sammenligner denne situation med Mourinhos. Dertil, så bliver alt omkring Arbeloas svinske spillestil næsten ignoreret.
"Wow an artist, (I) love the way you mess professionalism"
Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Flax_Generous »

Ja, enig, det er efterhånden meget typisk for Real Madrid: "Se, en Barca-spiller gør et eller andet, der på et eller andet plan måske kan konstrueres som dårlig opførsel. Så er ikke så slemt, når vores træner og spillere bryder alle grænser for, hvad der er acceptabelt på og udenfor banen."

Det er altså et par år siden, at Barca på lige fod med Real bidrog til at gøre El Clasico-kampene til skammelige fadæser. Sådan ser jeg det ikke længere. Derfor er det også urimeligt at foresøge at blæse Messis forståeligt vrede udbrud mod Arbeloa op, så det overskygger de mange små svinestreger og de angiveligt racistiske tilråb.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster