Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Et helt igennem fesent transfervindue, som blot tyder på, at ledelsen i Real Madrid er indstillet på at man ikke kommer til at vinde trofæer til den kommende sæson.

Det er totalt unfair overfor Lopetegui som indtil videre kun har imponeret ved, at indføre en boldomgang på holdet som Zidane absolut ikke magtede i sine træ sæsoner i Real Madrid. (men det er selvfølgelig også svært når man har en fodboldinvalid i form af Ronaldo på holdet).
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

LeoMessi skrev:Et helt igennem fesent transfervindue, som blot tyder på, at ledelsen i Real Madrid er indstillet på at man ikke kommer til at vinde trofæer til den kommende sæson.

Det er totalt unfair overfor Lopetegui som indtil videre kun har imponeret ved, at indføre en boldomgang på holdet som Zidane absolut ikke magtede i sine træ sæsoner i Real Madrid. (men det er selvfølgelig også svært når man har en fodboldinvalid i form af Ronaldo på holdet).
Jeg skal lige forstå noget rigtigt her. Du er en Real Madrid-fan, som er besat og stor fan af Messi, som skriver på et Barcelona-forum?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Goaaal »

MessiPogba skrev:
LeoMessi skrev:Et helt igennem fesent transfervindue, som blot tyder på, at ledelsen i Real Madrid er indstillet på at man ikke kommer til at vinde trofæer til den kommende sæson.

Det er totalt unfair overfor Lopetegui som indtil videre kun har imponeret ved, at indføre en boldomgang på holdet som Zidane absolut ikke magtede i sine træ sæsoner i Real Madrid. (men det er selvfølgelig også svært når man har en fodboldinvalid i form af Ronaldo på holdet).
Jeg skal lige forstå noget rigtigt her. Du er en Real Madrid-fan, som er besat og stor fan af Messi, som skriver på et Barcelona-forum?
Det er vel blot berigende for forummet at få andres syn på forskellige emner?

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

Real vil eftersende byde 60 mio euro for Rodrigo. Hvis det er deres løsning på mål problematikken behøver vi ikke frygte det store

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Goaaal skrev:
MessiPogba skrev:
LeoMessi skrev:Et helt igennem fesent transfervindue, som blot tyder på, at ledelsen i Real Madrid er indstillet på at man ikke kommer til at vinde trofæer til den kommende sæson.

Det er totalt unfair overfor Lopetegui som indtil videre kun har imponeret ved, at indføre en boldomgang på holdet som Zidane absolut ikke magtede i sine træ sæsoner i Real Madrid. (men det er selvfølgelig også svært når man har en fodboldinvalid i form af Ronaldo på holdet).
Jeg skal lige forstå noget rigtigt her. Du er en Real Madrid-fan, som er besat og stor fan af Messi, som skriver på et Barcelona-forum?
Det er vel blot berigende for forummet at få andres syn på forskellige emner?
Har jeg kritiseret manden for at være herinde? Ville bare være sikker, for sommetide rer jeg i tvivl, om han er real eller barca-fan.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9345
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 952 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

MessiPogba skrev:
Goaaal skrev:
MessiPogba skrev:
LeoMessi skrev:Et helt igennem fesent transfervindue, som blot tyder på, at ledelsen i Real Madrid er indstillet på at man ikke kommer til at vinde trofæer til den kommende sæson.

Det er totalt unfair overfor Lopetegui som indtil videre kun har imponeret ved, at indføre en boldomgang på holdet som Zidane absolut ikke magtede i sine træ sæsoner i Real Madrid. (men det er selvfølgelig også svært når man har en fodboldinvalid i form af Ronaldo på holdet).
Jeg skal lige forstå noget rigtigt her. Du er en Real Madrid-fan, som er besat og stor fan af Messi, som skriver på et Barcelona-forum?
Det er vel blot berigende for forummet at få andres syn på forskellige emner?
Har jeg kritiseret manden for at være herinde? Ville bare være sikker, for sommetide rer jeg i tvivl, om han er real eller barca-fan.

Han er Real fan, som fandt at niveauet herinde var så umanerligt højt, at han bare måtte være her:)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg er Barca fan med hele mit hjerte..

Men min kollega er Real fan og vi debatterer anstændig med hinanden hver dag.

Jeg har forøvrigt en Real trøje fra 2003 med Ronaldo 11 på ryggen!

Så jeg synes det er fedt med en real fan herinde.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

MessiPogba skrev:
LeoMessi skrev:Et helt igennem fesent transfervindue, som blot tyder på, at ledelsen i Real Madrid er indstillet på at man ikke kommer til at vinde trofæer til den kommende sæson.

Det er totalt unfair overfor Lopetegui som indtil videre kun har imponeret ved, at indføre en boldomgang på holdet som Zidane absolut ikke magtede i sine træ sæsoner i Real Madrid. (men det er selvfølgelig også svært når man har en fodboldinvalid i form af Ronaldo på holdet).
Jeg skal lige forstå noget rigtigt her. Du er en Real Madrid-fan, som er besat og stor fan af Messi, som skriver på et Barcelona-forum?
Ja, det er korrekt ;-) (jeg er herinde primært for Messi og så har i jo også denne tråd som jeg gerne vil deltage i).

- Tilbage til Real Madrdis uduelige transfervindue.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

LeoMessi skrev:
MessiPogba skrev:
LeoMessi skrev:Et helt igennem fesent transfervindue, som blot tyder på, at ledelsen i Real Madrid er indstillet på at man ikke kommer til at vinde trofæer til den kommende sæson.

Det er totalt unfair overfor Lopetegui som indtil videre kun har imponeret ved, at indføre en boldomgang på holdet som Zidane absolut ikke magtede i sine træ sæsoner i Real Madrid. (men det er selvfølgelig også svært når man har en fodboldinvalid i form af Ronaldo på holdet).
Jeg skal lige forstå noget rigtigt her. Du er en Real Madrid-fan, som er besat og stor fan af Messi, som skriver på et Barcelona-forum?
Ja, det er korrekt ;-) (jeg er herinde primært for Messi og så har i jo også denne tråd som jeg gerne vil deltage i).

- Tilbage til Real Madrdis uduelige transfervindue.
Welcome, mate. Skulle bare sikre mig, hvorhenne i verden, du står, for jeg blev sommetider forvirret.

Eller som en vis person ville sige det.

Billede
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Der er rygter om at Marcelo måske vil til Juve, og hvis Modric også forlader Real kan man spørge sig selv om hvorfor så mange insisterer på at forlade klubben - endda lige efter et historisk 3 X CHL triumf.

Kunne det være at Kovacic, Modric og Marcelo har lavet en sympati aftale med Ronaldo om at hvis Real sælger ham så forlader de også klubben?

Rygterne med Marcelo: https://en.as.com/en/2018/08/09/footbal ... 09872.html
Rygterne med Modric: https://www.madridista.dk/index.php/104 ... live-solgt
Kovacic er allerede præsenteret i Chelsea og Ronaldo ditto i Juve.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

PuyolErGud
Indlæg: 10784
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Kan simpelthen ikke se at Real skulle miste både Modric og Marcelo i tillæg til Ronaldo og i mindre grad Kovacic. Med det engelske marked lukket, så kræver det da i den grad noget at erstatte dem i så fald..

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9345
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 952 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:Der er rygter om at Marcelo måske vil til Juve, og hvis Modric også forlader Real kan man spørge sig selv om hvorfor så mange insisterer på at forlade klubben - endda lige efter et historisk 3 X CHL triumf.

Kunne det være at Kovacic, Modric og Marcelo har lavet en sympati aftale med Ronaldo om at hvis Real sælger ham så forlader de også klubben?

Rygterne med Marcelo: https://en.as.com/en/2018/08/09/footbal ... 09872.html
Rygterne med Modric: https://www.madridista.dk/index.php/104 ... live-solgt
Kovacic er allerede præsenteret i Chelsea og Ronaldo ditto i Juve.

En "sympati aftale"??? Altså fordi de syntes at det er synd for Ronaldo, at han ikke fik en lønforhøjelse og så i stedet måtte tage til Juve!!
Den tror jeg godt nok ikke på. Hvis marcelo smutter, tror jeg nærmere det er pga at fundamentet bag CL vinder holdet, begynder at vakle, hvis både Ronaldo og Modric er væk. Så er det nok meget naturligt at overveje noget nyt, hvis de skal nå det!

I øvrigt. Er der ikke noget med at skattefordelen ift sponsor indtægter etc er rigtig rigtig god i italien ift Spanien. Så Ronaldo kan spare adskillige nuller på sin fremtidige skatteregning ved skiftet til Juve!

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »

Det må hænge sammen med ansættelsen af Lopetegui, som kommer med en helt ny tilgang til hvordan de skal spille fodbold. De fleste RM-fans ved ikke hvad de skal forvente af holdet. Spillerne må være lige så usikre på hvad der skal ske og om de vil opnå succes. Det gør sikkert også holdet usikkert, at Ronaldo ikke blev og hellere ville til Juve.

Der er vanvittigt mange spørgsmålstegn ved RM i den kommende sæson, så at spillerne søger mod klubber der måske tilbyder bedre kontrakter og har etablerede taktikker er vel ikke så overraskende igen. De spillere der rygtes væk nu havde måske håbet på, at Ronaldos afgang betød tilgang af en ny superstjerne, som de kunne læne sig op ad.

Skiftede den største stjerne plus træneren fra mit eget fodboldhold, så ville jeg nok også overveje om jeg skulle søge nye græsgange.

denisasllani98
Indlæg: 29
Tilmeldt: ons maj 31, 2017 12:50 pm

Re: Real Madrid

Indlæg af denisasllani98 »

Jeg tror at RM laver en Barca i den kommende sæson. De kommer til at overraske, ligesom vi gjorde i sidste sæson med Valverde i spidsen. Tror at RM som hold kommer til at spille langt bedre end de længe har gjort, med Isco i en hovedrolle under den nye træner, som også fik ham til at stråle på det spanske landshold.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Der er angiveligt blevet arrangeret et 'krise-møde' mellem Florentino og Modrić som finder sted i dag. (det skulle have blevet holdt i går, men man valgte at udskyde det grundet Courtois præsentationen)

Jeg er ret sikker på, at både Modrić og Marcelo gerne vil videre for at prøve noget nyt, mere i det tror jeg ikke der lægger. De har begge været i klubben i lang tid, og med tre Champions League trofæer i streg, ja så kan det nærmest kun gå ned ad - og et så smukt land som Italien må da også trække. Samtidig har både Juventus og Inter sat gang i nogle spændende projekter.

Edit: Jeg kan så læse mig frem til, at Modrić har bedt om at få lov til at skifte til Inter. Hvis det så betyder, at Thiago kommer ind, så ville det ikke være helt dårligt. Så ham for nyligt mod Manchester United, og hold fast hvor han altså god.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster