Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Skydefinten skrev:Real Madrid ønsker Toni Kroos tillykke med fødselsdagen - og staver hans navn forkert :lol: :lol:

Billede
Gad vide om der sidder én uduelig praktikant på deres kontor og fucker alt op for dem - fødselsdagslykønskninger, karantæne-info, faxerier... I så fald bør denne person have en buket blomster og en æske chokolade.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

JonasV skrev:Hvor mange gange i denne sæson har RM haft mulighed for at komme nærmere på os eller overhale os? Det er da en del skud i bøssen, de har haft. Dejligt at det er glippet så ofte.
Men hvor er det pain in the ass at vi så også har smidt så meget. Forstil de antal point vi kunne have været foran dem nu...
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

emo skrev:
JonasV skrev:Hvor mange gange i denne sæson har RM haft mulighed for at komme nærmere på os eller overhale os? Det er da en del skud i bøssen, de har haft. Dejligt at det er glippet så ofte.
Men hvor er det pain in the ass at vi så også har smidt så meget. Forstil de antal point vi kunne have været foran dem nu...
Ja, specielt idiotiske pointtab som mod Deportivo. Det er stadig den kamp, jeg er mest sur over.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det er irriterende at vi kunne have været endnu mere foran. Men med en utrolig tynd trup og med et voldsomt svært program er vi oppe med 5 point til real (hvis vi vinder hjemme i weekenden). Det er super godt klaret.

Efterhånden tror jeg vi skal være mest bange for ATM. Real er virkelig skidt kørende og det virker til at flere og flere hold tror på point mod dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Det er unægteligt flot, hele situationen taget i betragtning. Eller, jeg havde i hvert fald hellere end gerne solgt den for dette ved sæsonstart.

I øvrigt for at rose hvor der roses bør, så var det altså virkelig et flot mål til 1-0, vores rivaler scorede i går.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

JonasV skrev:Det er unægteligt flot, hele situationen taget i betragtning. Eller, jeg havde i hvert fald hellere end gerne solgt den for dette ved sæsonstart.

I øvrigt for at rose hvor der roses bør, så var det altså virkelig et flot mål til 1-0, vores rivaler scorede i går.
Det var ret FIFA-agtigt, bestemt ikke negativt ment.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Jeg er også fan - eller noget...

De må have set nogle Barca-kampe :cool:

Der er vist pressemøde med den gode Perez senere. Han giver vist lige en opfriskning på Benitez-opbakningen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det var virkelig et flot mål! Jeg var meget imponeret over at Ronaldo kunne "ramme" benzema. Han var jo en hel meter fra ham og endda i løb. Normalt plejer sådan en aflevering fra ronaldo at ende oppe blandt tilskuerne ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af kklaus »

I følge Marca holder RM-bestyrrelsen møde i eftermiddag, hvor de bl.a. vil diskutere Benítez' fremtid.

Eller noget i den stil...
http://www.marca.com/futbol/real-madrid ... b46a2.html
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Jep han skulle blive fyret i dag... Zidane tager over.

Det er skidt for os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Men så igen, Zidane har ikke vist nogen som helst tegn på at han er en god træner i sin tid for Castilla. Det er virkelig naivt, at de tror han kan blive deres nye Guardiola.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Den er jeg helt med på. Men er bange for at spillerne i det mindste har respekt for ham og vil kæmpe. Under Rafa har de ikke lavet en skid...

Real har så god en trup at de vil komme langt med lidt mere gejst. Og det er jeg bange for at de kan få med Zidane.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Jep han skulle blive fyret i dag... Zidane tager over.

Det er skidt for os.
Moralen kan bliv løftet med Zidane, men ser ikke spillet blive det lige sådan. Jeg er ret skeptisk overfor en Zidane som træner. Men måske han modbeviser mig.
Allez...

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Real har så god en trup at de vil komme langt med lidt mere gejst. Og det er jeg bange for at de kan få med Zidane.
Måske Zidane også skal tjene lidt respekt i træner øjemed. Hvis han på et taktisk og ledelses-niveau er komplet uduelig, så tvivler jeg sku på mandens navn ville tage ham langt. Bare se Michael Laudrup. Han kom jo ærligt talt ikke langt, selvom folk respekterede ham og selvom han var, og er, et kæmpe navn. Han var bare ikke bedre.

Jeg frygter ærligt talt at de i fremtiden vil have held til at hyre trænere som Klopp, Ancelotti eller Guardiola. Trænere der kan håndtere store stjerne og som virker til at være meget dygtige til at motivere deres fremragende spillere.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster