Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ladislau
Indlæg: 1272
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Så real er favoritter, for ellers er deres sæson en katastrofe. Det giver næsten lige så lidt mening, som postulatet om vores mesterskabschancer på en eller anden måde hænger sammen med united? hvad fa'en? Helt sort.

Er på bølgelængde med Mander, synes de har være ringe mod de store hold. De har svært ved at få offensiv og defensiv til at fungere i samme kamp. Når de har været farlige mod os på camp nou, så har de været et reelt kontra hold. Et real hold, som skal frem over isen, der mener jeg vi er svage favoritter.

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

Mander skrev: (os, Milan, Sevilla, Lyon, Alcorcon).
Hehe :wink:

Hardgrove

Re: Real Madrid

Indlæg af Hardgrove »

Toure skrev:
Mander skrev: (os, Milan, Sevilla, Lyon, Alcorcon).
Hehe :wink:
;)

mamma mia

Re: Real Madrid

Indlæg af mamma mia »

en bruger fra madridista sagde engang at han kendte Morten Bruuns datter, og at hun havde fortalt at hendes far ikke holder med nogle hold fra Spanien, men hvis han skulle vælge, så foretrak han Barcelona. Ved ikke hvor meget man skal lægge i det - eller hvor troværdigt det er, men nu fik jeg det altså med.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

mamma mia skrev:en bruger fra madridista sagde engang at han kendte Morten Bruuns datter, og at hun havde fortalt at hendes far ikke holder med nogle hold fra Spanien, men hvis han skulle vælge, så foretrak han Barcelona. Ved ikke hvor meget man skal lægge i det - eller hvor troværdigt det er, men nu fik jeg det altså med.
nu kender jeg som sagt Morten, da han er min nabo. Og jeg ved han sympatiserer for Man U. I spanien påstår han at han ikke har nogen favorit.
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

ladislau skrev:Så real er favoritter, for ellers er deres sæson en katastrofe. Det giver næsten lige så lidt mening, som postulatet om vores mesterskabschancer på en eller anden måde hænger sammen med united? hvad fa'en? Helt sort.

Er på bølgelængde med Mander, synes de har være ringe mod de store hold. De har svært ved at få offensiv og defensiv til at fungere i samme kamp. Når de har været farlige mod os på camp nou, så har de været et reelt kontra hold. Et real hold, som skal frem over isen, der mener jeg vi er svage favoritter.
Der er ikke megen mening i hans påstande nej, men som han altid selv siger når han konfronteres med hans mangel på argumentation, så er det bare hans fornemmelse der leder ham.

Vi kan så blot håbe på, at han som så ofte før, vil tage fejl igen. Altså sidste år kunne man ikke se på bernabeu at deres sæson hang på ligaen, og det var endda et real-hold på vej frem og et barca hold der næsten var hentet fra 12 points forspring. Så det er noget fis, at bruge det som argument, at de vil det mere, bare fordi de er ude af CL for 6. år i træk.

Min ærlige mening er, at barca er favoritter i den forstand, at real ikke har slået et storhold i flere år nu. Vi har været dem overlegne de sidste 3 opgør. Så vi står som det bedste hold. Men alt kan ske i El Classico, og Real har jo været fremragene på egen bane i år. Så spændende skal det nok blive. Men jeg er ikke typen der græder inden kampen fordi jeg ikke tør tro på mit hold, så: VAMOS BARCA!
Forumlegende

mamma mia

Re: Real Madrid

Indlæg af mamma mia »

Daluigi skrev:
mamma mia skrev:en bruger fra madridista sagde engang at han kendte Morten Bruuns datter, og at hun havde fortalt at hendes far ikke holder med nogle hold fra Spanien, men hvis han skulle vælge, så foretrak han Barcelona. Ved ikke hvor meget man skal lægge i det - eller hvor troværdigt det er, men nu fik jeg det altså med.
nu kender jeg som sagt Morten, da han er min nabo. Og jeg ved han sympatiserer for Man U. I spanien påstår han at han ikke har nogen favorit.
Konklussion: Morten Bruun er hverken Real eller Barca fan! .. og så er den ko malket. ;)

SaZzE

Re: Real Madrid

Indlæg af SaZzE »

Kan slet ikke se det.. men ved ikke om det er fordi jeg er så blå og rød inde i hjertet.. men synes godt nok ikke real har et særlig stærkt hold..

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 921
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Wennerberg »

Det ender med, at jeg snart kan skrive børnehavepædagog på mit CV. Tag jer nu sammen - det er da virkelig til grin så lavt et niveau i formår at synke til. Konsekvensen må blive, at advarslerne kommer til at hænge ultra løst. Come on!!
Wennerberg
Forum Admin

ladislau
Indlæg: 1272
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Que?... Er noget blevet slettet? Ellers skal jeg lige have den uddybet...

anolacrabcf

Re: Real Madrid

Indlæg af anolacrabcf »

http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... al-stjerne
arghh
hvis de kan få en pato ud af benzema, så kan man ikke sige at han var et fejl køb. pato er en af de spillere jeg rigtigt gerne så barca på et eller andet tidspunkt. forestil jer pato og messi i samme angreb det ville ikke være dårligt.

ladislau
Indlæg: 1272
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Altså, det kan man jo sige om de fleste spillere, som Real køber, og det gør du gentlig også. Misundelse bør man holde sig fra, især på rygteplan.

Det er vel i bund og grund ligegyldigt for os, om vi spiller overfor Higuain eller Pato...

anolacrabcf

Re: Real Madrid

Indlæg af anolacrabcf »

ja men ikke hvis de stiller med begge 2.

ladislau
Indlæg: 1272
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Så ryger VdV, Kaka eller en anden ud. Same same, at de har et nyt stjerne navn, det gør dem ikke bedre. Bare mere hyped.

anolacrabcf

Re: Real Madrid

Indlæg af anolacrabcf »

jeg er enig i at det ikke er på den offensive del de har størst mangler. men jeg byttede gerne en pato ud for en vdv, selvom de vel ikke helt konkurrere om samme plads.
grunden til at det ville ærge mig er som sagt det så udelukker at han skifter til os, og jeg tror at han om få år vil blive regnet som værende en af de allerbedste spillere i verden. men han skal væk fra milan hvis det skal ske.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster