Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

Så er sæsonen forbi for Pepe. Lad os så håbe at de går helt ned med flaget, selvom det nok er ønsketænkning... :)

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Så skal evighedstalentet Garay vel snart til at vise hvad han er lavet af.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Klubben har ikke meldt noget ud officielt, jeg kan ihvertfald ikke finde noget. Det er diverse medier der spekulerer i 3 måneders pause og måske hele sæsonen. Lad os lige vente og se hvor galt det står med ham før vi begynde at glæde os :D
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

realmadrid.com skrev:An MRI at Sanitas La Moraleja Hospital earlier today confirmed that Pepe has torn the anterior cruciate ligament in his right knee. The player will undergo surgery in the upcoming days and is expected to be sidelined for six months.
http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/ ... -12-13.htm
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:
realmadrid.com skrev:An MRI at Sanitas La Moraleja Hospital earlier today confirmed that Pepe has torn the anterior cruciate ligament in his right knee. The player will undergo surgery in the upcoming days and is expected to be sidelined for six months.
http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/ ... -12-13.htm
:D :D :D gode nyheder, jeg hader pepe, han ligner en trækkerdreng!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

anolacrabcf

Re: Real Madrid

Indlæg af anolacrabcf »

Pepe bliver svær at erstatte da han er en af de allerbedste forsvarer i verden. Men de går jo nok bare ud og køber en ny, men det bliver svært at finde en der også kan spille CL.
af Jbninc » 13. dec 2009, 17:20

Så skal evighedstalentet Garay vel snart til at vise hvad han er lavet af.
Han startede jo meget godt med at score sejrsmålet igår. Jeg tror desværre godt han kan løse opgaven efter Pepe.
Alternativt kunne de jo sætte Ramos ind centralt, hvis han ellers kan acceptere ikke at skulle med frem hele tiden.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

anolacrabcf skrev:Alternativt kunne de jo sætte Ramos ind centralt, hvis han ellers kan acceptere ikke at skulle med frem hele tiden.
Ramos er hængende angriber, ikke forsvarsspiller. Det så vi tydeligt til Confederations Cup, hvor han sked højt og helligt på Spaniens defensiv.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

anolacrabcf

Re: Real Madrid

Indlæg af anolacrabcf »

Har lige siddet og set Real-Zaragoza og må sige at de imponerede mig endnu engang, og det var noke det bedste jeg har set dem spille i lang tid. De ser utroligt stærke ud og udspillede fuldstændigt et Zaragoza hold der ikke havde en reel chance. Specielt Van der Vaart var i topform og spillede bedre end jeg troede han egentlig kunne, det bliver svært at sætte ham på bænken når Kaka er tilbage. Nu har jeg tidligere anklaget dommerne for at hjælpe Real når de ikke selv kunne, men det var der ikke nogen grund til i denne kamp. Også Ronaldo spillede en god kamp, og viste noget af det spil der gjorde ham til årets spiller forrige sæson, det bliver spændende at se hvem af ham og Messi der løber med trofæet næste gang. Det bliver nok den af dem der vinder flest trofæer (CL og La Liga) Jeg har svært ved at se hvor de skal placere Ribery på det her hold, og da han har udtrykt at han gerne vil til Spanien, så kan det jo være at vi alligevel har en chance for at hente ham. Selvom Real nok har svært ved at kigge passivt på hvis vi skulle afgive et bud, så kan man jo håbe at de alligevel har fornuft nok til at se der ikke er plads til ham.

barca76

Re: Real Madrid

Indlæg af barca76 »

de spillede godt ja, men jeg frygter dem nu ikke alligevel..de spillede mod et ufatteligt ringe Zaragozahold, som selv vores lokale boldklub her kunne få et resultat imod, næsten :wink:
men må så osse samtidig sige at van der vaart griber chancen når den byder sig og han kan måske have kæmpet sig tilbage i en seriøs rolle for klubben.

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Enig de spillede rigtig godt for første gang i denne sæson. Men deres sejr var på en billig baggrund. Zaragoza var VIRKELIG elendige.

Men noget siger mig, at de ikke vinder noget som helst i år igen. De har haft det meget svært mod alle tophold og de vandt med nød og næppe over Valencia, det første rigtige storhold de vandt over, hvis man eskluderer Villarreal og Atletico Madrid, der jo som bekendt var i rigtig rigtig stor krise, da de mødte Madrid.

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: Real Madrid

Indlæg af Hævneren »

Hvis de kan spille sådan mod et mindre katastroferamt hold så hatten af for Madrid. Så er de ved at være der spillemæssigt.

Kaka udtaler; Madrid nyder at se Barcelona spille: http://goal.com/en-us/news/88/spain/200 ... elona-play

God smag har de da!

eldurum

Re: Real Madrid

Indlæg af eldurum »

Prøv at se hvor kreativ en madridista kan være


Kan slet ikke forstå , hvordan man overhovedet kan tro at kampen kunne være fixed.
Det værste er aat nogle madridistas er enige!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Cronaldo er jo en helgen, ingen tvivl om det. Jeg kan sgu godt forstå, at han siger til Iniesta, at han ikke skal filme. Shame on you, Andrés! Og hvad sker der også for, at Real Madrid får rødt kort? Hvorfor fik Barca ikke udvist nogen?!

..... nåååååårh nej. Nevermind.

Det er imponerende som folk stadig tror på videoer, der er redigerede, så alt kan twistes (læg fx mærke til, at der hvor han stopper videoen ved Zlatans mål, har bolden allerede forladt Alves' fødder). Det er lige som at se en Michael Moore "dokumentar".
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

Så længe Real Madrid findes, så vil de altid blive ved med at komme med dårlige undskyldinger. Sådan er film er beviset på det. Simpelthen så frustrerende at se det. Kaká og Ronaldo bliver jo fremstilt so helte!? :shock:

barca76

Re: Real Madrid

Indlæg af barca76 »

Misundelse er en grim ting.. syns virkelig de madridfans går ned på et ufatteligt lavt niveau nu.
De er tydeligvis så hammerfrustrede over at deres hold kun er 2.bedst i la liga, at den eneste måde de kan få afløb for deres frustration er at lave sådan en video.
Den er ikke bare gigantjammerlig, den stinker langt væk af dårlig taber og mangel på realitetssans.
De er virklig til grin, de Real Madrid :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster