Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Hæhæhæhæ

XaviHernandez

Re: Real Madrid

Indlæg af XaviHernandez »

Haha, lang tid siden jeg har grint så meget :lol:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Jeg håber, at Ribery kigger med, så han kan se hvad han kan se frem til, hvis han vælger Madrid... Benzema må være ovenud lykkelig for at have hørt på Zidanes propaganda.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: Real Madrid

Indlæg af Hævneren »

Det er fandeme god humor det her, det må man give dem, Benzema, Pellegrini og de andre stjerner. De formår at få mig til at grine højlydt :D

Remmen

Re: Real Madrid

Indlæg af Remmen »

HAHAHAHAHAHA!!!! :D

Hvor er det godt!! Så blev en hel normal tirsdag pludselig rigtig god :D

Kan godt lide det første Goal.com skriver i deres LIVE Commentary: "... Real have named a strong team in order to avoid embarrassment". Det er godt nok et fail..

Remmen

Re: Real Madrid

Indlæg af Remmen »

Vil anbefale folk at gå ind og læse lidt på madridista.dk i dag og i morgen, det skal nok blive til lidt god underholdning :D

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »


Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Det er officielt. Real Madrid er nu så ynkelige jeg ikke engang magter at håne dem mere!!
Forumlegende

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Daluigi skrev:Real Madrid er nu så ynkelige jeg ikke engang magter at håne dem mere!!
Det klarer de også fint selv på en dag som i dag!

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: Real Madrid

Indlæg af Hævneren »

Hehe Madrid fans græder på alle debat fora, skønt! Det er mere pinligt end 2-6 nederlaget

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Altid rart at se dem tabe, min glæde er dog ikke større ved denne kamp end hvis det var et la liga mandskab. Det er trods alt pokal og spillerne KAN IKKE motiveres til det, man skal stille med sultne spillere, næsten rene reserver i disse tidlige pokal kampe.

Nu kan jeg ikke huske strukutren af den spanske Pokal turnering, men er der ikke et returopgør hvor Madrid nok vil sætte det hele på plads?

Dog skal vi ikke grine for meget, vi spiller også i aften, dog tror jeg på et langt bedre resultat i og med at vi bruger sultne spillere, stortset alle er reserve til førsteholdet eller reserve til reserverne.
Allez...

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Real Madrid

Indlæg af Kenneth »

emo skrev:Nu kan jeg ikke huske strukutren af den spanske Pokal turnering, men er der ikke et returopgør hvor Madrid nok vil sætte det hele på plads?
Der er returopgør, jo.
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

emo skrev:Altid rart at se dem tabe, min glæde er dog ikke større ved denne kamp end hvis det var et la liga mandskab. Det er trods alt pokal og spillerne KAN IKKE motiveres til det, man skal stille med sultne spillere, næsten rene reserver i disse tidlige pokal kampe.

Nu kan jeg ikke huske strukutren af den spanske Pokal turnering, men er der ikke et returopgør hvor Madrid nok vil sætte det hele på plads?

Dog skal vi ikke grine for meget, vi spiller også i aften, dog tror jeg på et langt bedre resultat i og med at vi bruger sultne spillere, stortset alle er reserve til førsteholdet eller reserve til reserverne.
Nu brugte de jo også førsteholdsreserver med et par halvfaste spillere, som man burde mene havde talent nok til at vinde, selv uden motivation. At de ikke tager nogen med fra ungdomsholdet fatter jeg ikke helt, for det var jo en oplagt mulighed for at give dem lidt erfaring.

Jo, der skal spilles returopgør, men mon ikke, at skaden allerede er sket? Ligegyldigt hvor meget de vinder med, så har de allerede oplevet at blive udspillet af et Segunda B-hold - næppe noget, som nogen af dem kan være tilfredse med, om de så vinder 10-0 hjemme.

EDIT: Ifølge de spanske medier via Goal.com, så skal Pellegrini bare tabe mod enten Getafe eller Milan, og så er han fortid. Jeg håber, at han har fået skrevet en ordentlig fratrædelsesgodtgørelse ind i kontrakten, for så kom der da alligevel lidt ud af det lige knap halve år.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Det er en latterlig klub. Det er helt vildt.

Mes Que Un Club

Re: Real Madrid

Indlæg af Mes Que Un Club »

4-0??? Jeg troede ikke på det da jeg så det.. Først troede jeg at jeg læste forkert, og at den var blevet 4-0 til Real Madrid!

Men man må sige at de sidste 5 kampe Real Madrid har spillet, ikke er gået så godt. Tror vist nok det er blevet til 3 nederlag, en uafgjort og en enkelt sejr. Det ligner ikke en klub der kommer til at vinde the treble, ligesom Barca gjorde i sidste sæson.

Penge køber ikke succes.. Barca skal nok vinde igen i år. Vi er stadig de bedste!

Visca el Barca!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster