Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Det er ikke kun pengene i transferen der er afgørende det er også lønbudgettet. Hvis Real Madrid skulle hente spillere som Toure nævner, Ronaldo, Ibra., Villa, Ribery, Aguero og Benzema, ikke blot ville de springe tranfserbudgettet men deres lønningsliste ville ikke holde til det, disse spiller kræver mindst 1 mill. dkkr om ugen, og det er ikke noget man lige hiver op, samtidigt har de spillere som Casilias, Ramos, Robben, Raul der også trækker en høj hyre.

Madrid går konkurs som hold hvis de signer de spillere på en gang.

Madrid er hvad medierne skiver her til aften tæt på Kaka, og skulle have sendt et tilbud afsted. Kaka er en god spiller og en klar forstærkning af ethvert hold.
Allez...

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Real Madrid

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Toure skrev:
GiovaniDosBentzen skrev:
Toure skrev:Kaká er ingen option for Real Madrid. Han udtalte så sent som i går, at han på intet tidspunkt vil forlade AC Milan, og han takker dem for meget. Han er ligesom Milans Messi. Selvom historien er en helt anden med Messi, så føler Kaká, at han skylder Milan meget. Derfor er der ingen chance fo at han skifter, uanset om hvor mange rygter der kommer.

Men ja, mareridtscenariet er klart, at de henter Ribéry, Ibrahimovic, Agüero, Cristiano Ronaldo, Villa og Benzema. Dog tror jeg at chancen er meget lille. Men bare at de henter Ribéry, ville være meget træls for Barca. Jeg venter med spænding på transfervinduet åbner...
6 angribere alligevel ? , tvivler på de er så dumme og desparate efter at købe spillere
Real Madrid har tidligere bevist hvor dumme de er, mht. spillerindkøb, og med Pérez hjernekapacitet og liderlighed efter stjerner, så er alt muligt.
men famne ikke 6 angribere , nu stopper du
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

emo skrev:Det er ikke kun pengene i transferen der er afgørende det er også lønbudgettet. Hvis Real Madrid skulle hente spillere som Toure nævner, Ronaldo, Ibra., Villa, Ribery, Aguero og Benzema, ikke blot ville de springe tranfserbudgettet men deres lønningsliste ville ikke holde til det, disse spiller kræver mindst 1 mill. dkkr om ugen, og det er ikke noget man lige hiver op, samtidigt har de spillere som Casilias, Ramos, Robben, Raul der også trækker en høj hyre.

Madrid går konkurs som hold hvis de signer de spillere på en gang.

Madrid er hvad medierne skiver her til aften tæt på Kaka, og skulle have sendt et tilbud afsted. Kaka er en god spiller og en klar forstærkning af ethvert hold.
Jaah, ethvert andet hold ville gå konkurs, men ville Real? De har jo trods alt venner på høje steder. Det er nemt for politikere og rigmænd at sige "kultur er for vigtigt til at gå konkurs".

Jeg tror personligt mest på, at de får Kaka. Zlatan, måske - men ikke hvis han skal trække hele læsset, så kunne han lige så godt blive i Inter. Ribery tror jeg ikke på, hvis vi er interesserede i ham - han har et godt øje til vores spillestil, og Henry og Abidal kender han jo på forhånd. Hvis ikke Barca gider købe ham, så kan det jo selvfølgelig være, at han tager en tur forbi Madrid - men så tror jeg egentlig stadig mest på, at han vælger en anden europæisk storklub, enten i England eller i Italien. Jeg giver ikke specielt meget for Zidanes talegaver.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Hehe underholdene, at læse jeres indlæg,

For det første er det ikke officielt, at franco madrid har afsat 250 mio euro. til spillerkøb. Det var blot noget Bronzetti (en italiensk agent), nævnte på sin blog.

I øvrigt har vi været mindst lige så meget fremme på transfermarkedet som Franco Madrid. Og vi brugte da også omkring en milliard sidste år, så vidt jeg ved.

Og må sige, at deres hold vil se ganske stærkt ud og jeg håber da ikke, at ledelsen stiller sig tilfreds med det vi har.

Ud med Eto'o og ind med Ibra/Benzema og Ribery.

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

FC. Barcelona skrev: I øvrigt har vi været mindst lige så meget fremme på transfermarkedet som Franco Madrid. Og vi brugte da også omkring en milliard sidste år, så vidt jeg ved.
Hmm, tja en 600-700 mill. kr brugte vi sidste år, ret fint set i betrargtning de antal spillere vi købte. Hleb kostede 100+ mill og flopede, Cacares kostede også 100+mill og han har hellere ikke slået helt til endnu.
Allez...

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Ifølge radiostationen Cadena ser har de fået et bud på 65 mil euro accepteret på Kaka. Hvis dette er sandt så har Perez på kort tid brudt den onde cirkel med ikke at kunne hente store navne. Det vil skabe respekt! Et budget på 250 mil euro er ikke så lidt endna, når man tænker på de har en del spillere de også kan sælge. Rundt regnet er det 1,9 miliarder kr. Hvis de er smarte kan de støbe noget rigtigt fornuftigt sammen næste sæson

Casillas
Ramos Pepe BrunoAlves Marcelo
Robben Senna X.Alonso Kaka Ribery/Silva
Zlatan/Villa

Man kan forestille sig de kan få lidt cash for Diarra, Metzelder, Drenthe, VDV, Heinze, Gago, Guti og den slags. Der er masser af muligheder for udskiftning. Higuain og Schneider bør de beholde.

Remmen

Re: Real Madrid

Indlæg af Remmen »

Det er jo omkring 500 mio kr.. Det er da fuldstændig sindsygt!! Men håber godt nok ikke det er rigtigt, hvilket jeg heller ikke tror..

Remmen

Re: Real Madrid

Indlæg af Remmen »

Kunne godt se ud til Real køber Kaka: http://www.goal.com/en/news/10/italy/20 ... lian-media

Det er godt nok noget lort efter min mening.. Begynder at frygte hvad Real kan skabe gennem denne sommer..

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Remmen skrev:Kunne godt se ud til Real køber Kaka: http://www.goal.com/en/news/10/italy/20 ... lian-media

Det er godt nok noget lort efter min mening.. Begynder at frygte hvad Real kan skabe gennem denne sommer..
Hvorfor fygte. Så er det der at nedgørevores triumfer over Madrid bl.a. i år. de kan skabe et meget stærkt hold, men de skaber ikke et kollektiv på en sæson.
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15180
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1714 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Det er fcuking ligegyldig hvem de har på holdet, vi skal bare vinde over dem næste gang vi mødes
så fortsætter krisen i holland hahahaha
MDCCCXCIX

eldurum

Re: Real Madrid

Indlæg af eldurum »

Så længe de ikke får suppleret holdet med nye forsvarsspillere, så må de for min skyld gerne købe Kaka, Ibra og andre galacticos. Det er mere definsiven , der halter langt efter alt andet.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Det er meget, meget skidt hvis de får fat i Káka, da han er præcis den spiller de mangler i offensiven (og den spiller som Sneijder og van der Vaart aldrig blev).

Og så skal de selvfølgelig have nogle forsvarsspillere også. Det er klart..
#jesuisSheep

Remmen

Re: Real Madrid

Indlæg af Remmen »

Det er jo sindsygt at bruge en ½ mia, på EN spiller.. Tror det ville være et godt køb af Real, men han er på ingen måde ½ mia værd.. Det er helt ude af proportion, og de ødelægger hele spillermarked, som ellers lige var kommet sig efter deres sindsyge handlinger i 2000 og 2001.. Håber sgu finanskrisen æder dem!!

XaviHernandez

Re: Real Madrid

Indlæg af XaviHernandez »

Hvordan ville i have det, hvis Real gik konkurs? (urealistisk, men stadig..)

Personligt ville jeg savne El Clasico og de mærkværdige transfers de laver. Jeg ville savne den legendariske rivalisering mellem os og dem!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

sker heller ikke, staten vil gå ind og slette deres gæld langt tid før det kommer på tale.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster