FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Nå der kom ikke så meget frem til pressemødet. De ville ikke rigtigt komme ind på paulinho og verratti. Der blev dog sagt at der stadig er lang tid tilbage før vinduet lukker hvilket får mig til at tænke på verratti og at man vil forsøge at få ham til hele sommeren. Ellers blev der nævnt at hvis man skulle have en spiller til midten så skulle denne gerne kunne dække alle pladser på midten... Jeg ved ikke om det passer på paulinho.
Altså ... i teorien kan Paulinho vel godt, men i praksis har jeg svært ved at se det fungere. Det er vel ikke så anderledes end med Song. Og Song kom endda fra et hold, hvor han var vant til at spille med høj boldbesiddelse og relativt tålmodigt. Jeg ved ikke lige med Guangzhou, men Brasilien anno 2017 - hvor Paulinho har skinnet - er jo ikke ligefrem en Barcelona-kopi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nej det er også det jeg tænker. Jeg har egentlig hele tiden haft en ide om at paulinho skulle være en slags keita med en ret bestemt rolle som andre i truppen ikke kan. Og så skal han bruges i en bestemt type kampe. Men når det blevet nævnt på den måde så virker det imo ikke som paulinho. Eller så skal vi i hvert fald skifte system.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

De spillere der kommer med til USA. Virkelig ærgerligt med Dølle. Og er der en der ved om man skal tage førsteholdsspillere med? Jeg tænker at valverde nok hellere ville tage spillere som palencia og cucu med da de har en fremtid i klubben i modsætning til douglas og verm.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Det er sgu underligt at tage Douglas og Vermaelen med og samtidig undlade Palencia og Cucu. Der er langt mere fremtidsperspektiv i de to sidste. Jeg formoder både Douglas og Vermaelen er færdige i klubben.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja præcis... Men kan det være pga noget med kontrakten? Eller også er det fordi de ikke rigtigt vil få spilletid alligevel.

Nå men deres tid skal nok komme. Valverde giver dem tid når det hele passer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Der skal jo også være nogle spillere at tanke selvtillid på til træningen derovre. Måske har man tænkt sig at afsætte Douglas til MLS.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Barcelona fly out to the United States for the preseason tour later today, where they will play Juventus, Manchester United and Real Madrid.
Barcelona v Juventus - 23rd July (00:00 CET)
Barcelona v Man Utd - 27th July (01:30 CET)
Real Madrid v Barcelona - 30th July (01:30 CET)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Ok nu er det her sikkert ikke endeligt, men marlon med nummer 2 og semedo med 12. Og verm har fået et "ordentligt" nummer. Samper, douglas og munir er efter alt at dømme ude i kulden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5482
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

phpBB [video]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/super ... lling.html

De to supercup kampe spilles henholdsvis 22:00 og 23:00, fedt nok. Hader simpelthen el-classico kampe ved 17-18 tiden.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

22 går an, men 23 forstår jeg ikke. Bliver jo midt om natten, når kampen er færdig. Det er dog nok grundet, at den skal spilles samme dag som nogle kval kampe i Europa...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

25 % på Unisport til midnat. Snupper den mørke trænings trøje med korte ærmer og Neymar senior på ryggen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Hjemmetrøjen med the main man Nelson Semedo

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Bojan!
#jesuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Spillerne og deres spilletid i USA. Det er umiddelbart ikke de bedste tal for Marlon, og det ser ud til at Vermaelen vil blive prioriteret over ham, også med tanke på hvad Valverde selv har sagt om Verm. Douglas og Munir er vel også væk snart.

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster