Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Storken skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Bare af interesse: Hvad, mener du, skal man så bruge tid på i stedet?
Man skal i hvert fald ikke bruge tid på at opsøge sin egen ulykke. Det skal nok komme til én alligevel.
Hvis det bringer dig ulykke at forholde dig kritisk, så fortsæt med din naivitet og uvidenhed. Men du kan nok godt regne med, at konspirationsteoretikere bruger deres tid på det, fordi det giver dem tilfredsstillelse.
qepd

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

.. mens de kiiiiiigger på klunkerne.
Fuck real.
#jesuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5489
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Storken skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Bare af interesse: Hvad, mener du, skal man så bruge tid på i stedet?
Man skal i hvert fald ikke bruge tid på at opsøge sin egen ulykke. Det skal nok komme til én alligevel.
Hvis det bringer dig ulykke at forholde dig kritisk, så fortsæt med din naivitet og uvidenhed. Men du kan nok godt regne med, at konspirationsteoretikere bruger deres tid på det, fordi det giver dem tilfredsstillelse.

Jeg ser heller ikke verdenen så sort/hvid at man er konspirations teoretiker hvis man bare engang imellem betvivler det der kommer fra mainstream medier og regeringer...

Jeg vil mene at man skal aktivt fremsætte eller støtte bestemte teorier for at tilhøre konspirations teoretikere.

Hvem af os tror på alt der kommer fra Nord Korea? Hvem af os tror på alt der kommer fra USA vedr. Nord Korea? Man er vel næppe pr. definition konspirations teoretiker fordi man betvivler visse oplysninger fra officiel kilde.

Personligt kan jeg feks ikke se hvordan Lee Harvey Oswald skulle kunne egenhændigt slå JFK ihjel. Men hvem der gjorde og var indblandet ved jeg ikke en rygende fis om... men der er dor mange ting der bare modsiger Warren kommisionens konklusion og dom i den sag.

Er jeg konspirations teoretiker per se, derfor?

Det er ikke for at finde spændig i tilværelsen at nogle mennesker stiller spørgsmålstegn ved visse officielle oplysninEr, især når der tydligvis er statslige interesser i at en bestemt version af en historie kommer frem. Det er vel egentlig også derfor der er spin doktorere etc for at give det spin på en udtalelse fra en offentlig person for at dreje fokus i en bestemt retning grundet politik.

Når der er så mange ting der peger i en anden retning end den officielle konklusion i JFK sagen bør man da netop spørge sig selv om det er en polistisk agenda der styrede konklusionen.

Det vil da nærmest være helt normalt at have et åbent sind om sådanne ting..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Det er helt normalt, hvis man synes, at sådan noget er spændende, ja. Og det gør du da tydeligvis, du har postet flere videoer og præsentationer om forskellige konspirationsteorier. Der er ikke noget galt i at synes, at det er spændende, men det er jo derfor, at nogle mennesker går op i det.
qepd

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Isco årets spiller i Real. Loool.
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

RM får faktisk en trøje, som er grimmere end vores.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Modepanelet.dk
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Skydefinten skrev:RM får faktisk en trøje, som er grimmere end vores.
Billede
Hånden på hjertet, jeg synes faktisk den er fed nok.

Men jeg faldt også på cykel på vej hjem fra byen i weekenden ved Dronning Louises Bro, så måske er jeg hjerneskadet alligevel.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Måske er det bare modellen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana al vent »

Det er vel begrænset hvor mange ændringer man kan lave på en trøje der bare skal være hvid? Deres udebanetrøje er altid mere spændende at følge.
Jeg bløder Blaugrana

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Gad vide om Luka Modric nu også er på vej i spjældet. Han bliver efterforsket for at have begået mened i forbindelse med Zdravko Mamić' retssag. Hvor dum har man lige lov at være (hvis der altså er noget om snakken)?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:Gad vide om Luka Modric nu også er på vej i spjældet. Han bliver efterforsket for at have begået mened i forbindelse med Zdravko Mamić' retssag. Hvor dum har man lige lov at være (hvis der altså er noget om snakken)?
Det virker som om, at fodboldspillere tit omgiver sig med folk, der ikke vil dem det godt. Derudover er fodboldspillere et ret underuddannet folk, hvorfor der måske mangler lidt snusfornuft, når det kommer til jura og økonomi.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

di Maria er også lgie blevet dømt et års fængsel for skattesnyd for en mio. euro for hans tid i Real.

Han er som Ronaldo, Pepe, Mourinho og andre Real-relaterede spillere også ledet af Jorge Mendes.

Det virker til, at Jorge Mendes-klienter alle sammen bliver vejledt af Mendes og hans suits-folk til at snyde, men som er blevet opdaget.

Men hvad drejer Modric-sagen om? Hvad er det, han skulle have løjet om? Et eventuelt ubetinget fængselsdom ville jo være decideret sygt, hvis verdens måske bedste midtbanespiller skal ind og spjælde den. Ikke sygt som i, at han skulle blive dømt, for hivs han har lavet en lovovertrædelse, skal man tage konsekvensen, men sygt i, at det er sjældent, man decideret ser en fodboldverdensstjerne komme i fængsel.

Ville være en uhørt historie i fodboldverdenen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Joey Barton! ;)
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Ok så nu har real sagt farvel til morata, pepe, coentrao, danilo og james. Ind er kommet Theo, Ceballos, vallejo og marcos llorente (jeg ved ikke om jeg glemmer nogen?).

Imo er de svækket i forhold til sidste sæson. De kan stadig nå at købe (og det gør de sikkert også), men de skal spilles ind. Jeg synes de satser lidt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster