Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Elbarca skrev:De her Mourinho år kommer til at blive en ordentlig skamplet i Reals historie, medmindre han hiver enten la liga eller CL hjem. Lige nu er de forblændet af hans manipulationer i håb om at de kan vinde noget. Men vinder de intet i år så ryger Mourinho med sikkerhed. Jeg tror Real baglandet ser hvad der sker men de lader det stå til. Ingen titler betyder også Mourinho har gjort Perez til grin.
Mourinhos opførlsen er nok ikke noget der vækker begejstring i Madrid, men tror du virkelig, at han ryger næste år, hvis der ikke bliver skabt resultater, der kan stilles ind i pokalskabet? Jeg håber da for Real Madrid, at man tager omstændighederne i betragtning, før man underskriver endnu en fyreseddel. Man kan ikke gøre meget mod Barcelona, når Mourinho ikke kan gøre meget mod Barcelona.

Det ville i hvert fald være en falliterklærling af de store, hvis Mourinho fik Valdano fyret, og så fyrer de derefter Mourinho efterfølgende. Det vil være et selvmål af helt nye dimensioner.

Jeg håber på, at de beholder ham uagtet hans medie-fadæser. Real Madrid har brug for en stor træner, der kan motivere og sætte den helt rigtige taktik i mod Barcelona. Det er næsten ved at være for kedeligt at se Ligaen i disse år. Modstand søges, tak.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Ved ikke om det er helt nye dimensioner. De har tidligere og i flere omgange fyret en træner der vandt mesterskabet og sågar deres anfører, dagen efter de vandt mesterskabet.

Det handler om at det Mourinho foretager sig både på og udenfor banen er så pinligt og imod al anstændighed at jeg ikke mener de vil leve med det efter 2 år uden en stor titel.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Jbninc skrev:
Elbarca skrev:De her Mourinho år kommer til at blive en ordentlig skamplet i Reals historie, medmindre han hiver enten la liga eller CL hjem. Lige nu er de forblændet af hans manipulationer i håb om at de kan vinde noget. Men vinder de intet i år så ryger Mourinho med sikkerhed. Jeg tror Real baglandet ser hvad der sker men de lader det stå til. Ingen titler betyder også Mourinho har gjort Perez til grin.
Mourinhos opførlsen er nok ikke noget der vækker begejstring i Madrid, men tror du virkelig, at han ryger næste år, hvis der ikke bliver skabt resultater, der kan stilles ind i pokalskabet? Jeg håber da for Real Madrid, at man tager omstændighederne i betragtning, før man underskriver endnu en fyreseddel. Man kan ikke gøre meget mod Barcelona, når Mourinho ikke kan gøre meget mod Barcelona.

Det ville i hvert fald være en falliterklærling af de store, hvis Mourinho fik Valdano fyret, og så fyrer de derefter Mourinho efterfølgende. Det vil være et selvmål af helt nye dimensioner.

Jeg håber på, at de beholder ham uagtet hans medie-fadæser. Real Madrid har brug for en stor træner, der kan motivere og sætte den helt rigtige taktik i mod Barcelona. Det er næsten ved at være for kedeligt at se Ligaen i disse år. Modstand søges, tak.
Hvis titeltørken fortsætter, forventer jeg, at Pérez træder tilbage. Den nye præsident fyrer så formentlig Mourinho.

Hvem de vil ansætte, hvis han slår fejl, er til gengæld et godt spørgsmål. Wenger står måske og lurer i kulissen med en lille sort bog, hvor der står "le Plan de 10 Années"?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jamial »

Laudrup?

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Mander skrev:
Jbninc skrev:
Elbarca skrev:De her Mourinho år kommer til at blive en ordentlig skamplet i Reals historie, medmindre han hiver enten la liga eller CL hjem. Lige nu er de forblændet af hans manipulationer i håb om at de kan vinde noget. Men vinder de intet i år så ryger Mourinho med sikkerhed. Jeg tror Real baglandet ser hvad der sker men de lader det stå til. Ingen titler betyder også Mourinho har gjort Perez til grin.
Mourinhos opførlsen er nok ikke noget der vækker begejstring i Madrid, men tror du virkelig, at han ryger næste år, hvis der ikke bliver skabt resultater, der kan stilles ind i pokalskabet? Jeg håber da for Real Madrid, at man tager omstændighederne i betragtning, før man underskriver endnu en fyreseddel. Man kan ikke gøre meget mod Barcelona, når Mourinho ikke kan gøre meget mod Barcelona.

Det ville i hvert fald være en falliterklærling af de store, hvis Mourinho fik Valdano fyret, og så fyrer de derefter Mourinho efterfølgende. Det vil være et selvmål af helt nye dimensioner.

Jeg håber på, at de beholder ham uagtet hans medie-fadæser. Real Madrid har brug for en stor træner, der kan motivere og sætte den helt rigtige taktik i mod Barcelona. Det er næsten ved at være for kedeligt at se Ligaen i disse år. Modstand søges, tak.
Hvis titeltørken fortsætter, forventer jeg, at Pérez træder tilbage. Den nye præsident fyrer så formentlig Mourinho.

Hvem de vil ansætte, hvis han slår fejl, er til gengæld et godt spørgsmål. Wenger står måske og lurer i kulissen med en lille sort bog, hvor der står "le Plan de 10 Années"?
Det ville komme bag på mig hvis Perez gik af selv medmindre han kan lugte et katastrofevalg.

Mourinho har den rette kaliber ren dedikationsmæssigt for en klub som RMadrid. Tilgengæld er hans taktik, opførsel og udvikling af unge spillere ikke in sync med klubbens behov mener jeg. At han er lettere psykopatisk (manisk og virkelighedsfjern) gavner heller ikke klubben på lang sigt.

Hvis Benitez kan finde den samme dedikation som han kunne med Liverpool, hvor han gik på pub for at møde fans og bare generelt var work-o-holic på klubbens vegne i starten i hvert fald, så har vi et ekstremt stærkt match dér. Især fordi Benitez også har en forhistorie med RMadrid og sikkert stadig er fan.

...men som Jbninc siger, lad endelig tolken blive siddende, det er god underholdning et eller andet sted så længe vores spillere ikke bliver skadet, for motivationen hos vores spillere vil altid være enorm sålænge Murinho er hos vores største rival. Jeg tror i øvrigt at Messi og Pep vil være de største skygger på manden karriere. Set i et objektivt lys så vil det nok være bedst for ham selv at komme tilbage til PL eller Portugal.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Intriger ala Horton Sagaen på Real Madrid-holdet?

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 624549.ece

Lets hope so!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Den finger er rettet til dem som misunder hans ååh så skønne udseende. At tro det er til Pepe, er simpelthen naivt.
Forumlegende

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Jaja, men det får vi jo ikke noget sladder ud af vel? :lol: Jeg holder på, at Pepe får fingeren, fordi C.R. netop har konstateret at Pepe virkeligt er psykopat.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Flot sensationsjournalistik fra EB.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Tror faktisk at EB har stjålet det fra de spanske medier, som startede med at brygge på langemand-historien.
Senest rettet af Skydefinten ons sep 21, 2011 2:47 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

skønt med al den ballade i madrid,lad det for Guds skyld fortsætte. :lol: jo mere ballade jo bedre for os.

Afellay99

Re: Real Madrid

Indlæg af Afellay99 »

han har ifølge sporten.dk udtalt at det er til pepe

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Afellay99 skrev:han har ifølge sporten.dk udtalt at det er til pepe
Ja det er da klart! Han kan jo ikke gå ud og sige at det er til Santanders supportere vel!? Så er det mere acceptabelt at kalde det en joke mellem sin holdkammerat.
Forumlegende

Afellay99

Re: Real Madrid

Indlæg af Afellay99 »

kig på klippet ? det ligner at han kigger på pepe, og har øjenkontakt med pepe mens han gør det...kan lige så godt være nogoet sjov mellem dem.

det er da mindste lige så naivt at tro det er til santander supporterne.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Afellay99 skrev:kig på klippet ? det ligner at han kigger på pepe, og har øjenkontakt med pepe mens han gør det...kan lige så godt være nogoet sjov mellem dem.

det er da mindste lige så naivt at tro det er til santander supporterne.
Nej
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster