Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5534
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 573 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Valdééés skrev:
teemuss skrev: mon ikke vi allerede nu kan sige tillykke til RM med sejren over getafe,som næppe vil yde meget modstand i weekendens kamp,jeg siger ikke den fixet,men den lugter squ lidt.
Hvem har brug for at fixe kampene, når man kan skræmme dommerne ind i sin fold i stedet.
+ et straffespark som jo ikke var i feltet! tsk tsk!!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Thiago Alcántara

Re: Real Madrid

Indlæg af Thiago Alcántara »

Hvor er Di Maria dog egentlig bare ubeskriveligt klam..

Thiago Alcántara

Re: Real Madrid

Indlæg af Thiago Alcántara »

Ser du Real - Levante? Han er forfærdelig :?

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af soul_pitcher »

YEEESS !!!!!
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5534
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 573 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

soul_pitcher skrev:YEEESS !!!!!
Ja og Levante spillede også bedre end RMD! Flot mål.. og flot spillerdragt
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Levante på udebane? Dem slår man da 8-0, hvis man vil tages seriøst!

Dejligt resultat idag, så ikke kampen men christiano var vist ikke med.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af abx »

Madridista:
Portugiseren forklarede i ugens løb tilhængernes piften ved, at han var smuk, rig og en god fodbold-spiller og det kom til at stå i skærende kontrast til Real Madrids præstation her til aften. Det var fattigt, grimt og dårligt.
Próxima Estación.... Parallel!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

:lol:


Nu så jeg ikke kampen - startede Ronaldo inde?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1167 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Han startede på bænken og kom ind i anden halveg.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Godnat læsning af ypperste kvalitet!
Forumlegende

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Mourinho efter levante-kampen

Indlæg af abx »

Sakset fra madrid-forum;

Det her sagde Mourinho til pressen efter Levante-nederlaget:
- Jeg synes, at vi gjorde det godt, da vi spillede elleve imod elleve. Modstanderen kom ikke over midten af banen, og Iker rørte ikke bolden. Vi havde mange målchancer, men vi formåede ikke at konvertere det til mål på en svær bane. Græsteppet var dårligt, og modstanderen forsvarede sig meget. Men jeg synes ikke, at man kan sammeligne vores første 45 minutter med kampen sidste år, sagde Mourinho ifølge spanske medier og fortsatte.

- Da vi blev reduceret til ti mand, blev kampen mere lige. Vi blev snydt for et klart straffespark, der desuden ville have resulteret i det andet gule kort. Jeg bliver nødt til at lykønske dem (Levante, red.) for at være kloge, for de ved, hvordan man provokerer, filmer, ikke giver bolden, trækker tiden ud, og det er også fodbold, og mine spillerne har det ikke godt i sådanne omgivelser.

- Jeg har nogle spillere, der ikke kan tilpasse sig til den beskidte del af fodbolden. Spillere, som ikke har det godt med det. En af mine spillere (Khedira) var skyld i nederlaget, for han vidste, hvad der ville ske. Han faldt i fælden. Han var delvist skyld i nederlaget, men det var også dommerens skyld, min skyld og spillernes skyld. At undlade at dømme et straffespark og give et rødt kort er meget.
Próxima Estación.... Parallel!

kklaus
Indlæg: 9743
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Mourinho efter levante-kampen

Indlæg af kklaus »

abx skrev:Sakset fra madrid-forum;

Det her sagde Mourinho til pressen efter Levante-nederlaget:
- Jeg synes, at vi gjorde det godt, da vi spillede elleve imod elleve. Modstanderen kom ikke over midten af banen, og Iker rørte ikke bolden. Vi havde mange målchancer, men vi formåede ikke at konvertere det til mål på en svær bane. Græsteppet var dårligt, og modstanderen forsvarede sig meget. Men jeg synes ikke, at man kan sammeligne vores første 45 minutter med kampen sidste år, sagde Mourinho ifølge spanske medier og fortsatte.

- Da vi blev reduceret til ti mand, blev kampen mere lige. Vi blev snydt for et klart straffespark, der desuden ville have resulteret i det andet gule kort. Jeg bliver nødt til at lykønske dem (Levante, red.) for at være kloge, for de ved, hvordan man provokerer, filmer, ikke giver bolden, trækker tiden ud, og det er også fodbold, og mine spillerne har det ikke godt i sådanne omgivelser.

- Jeg har nogle spillere, der ikke kan tilpasse sig til den beskidte del af fodbolden. Spillere, som ikke har det godt med det. En af mine spillere (Khedira) var skyld i nederlaget, for han vidste, hvad der ville ske. Han faldt i fælden. Han var delvist skyld i nederlaget, men det var også dommerens skyld, min skyld og spillernes skyld. At undlade at dømme et straffespark og give et rødt kort er meget.
HAHAHAHAHA :grin:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Skulle lige til at poste det...

Er der nogen som helst i denne verden der kan tage idioten seriøst mere? Det er da et sjovt tilfælde, at hans hold hiver det ene røde kort efter det andet, fordi dommeren altid overser et straffe og det andet hold spiller svinsk... Sammenhængen er omtrent ligeså klar, som Mourinhos forskruede sind.

Ydermere formår han lige at skyde skylden på Khedira... WOW, sikke god han er til at beskytte sine spillere!

- Endnu eksempel på at manden KUN beskytter sig selv gennem hans sindsyge udtalelser. Forfærdeligt at et så elendigt menneske, kan opnå nogen som helst form for status. Der findes faktisk mennesker der decideret følger hans tankegang... Det er satme så skræmmende!
Senest rettet af Daluigi man sep 19, 2011 12:29 am, rettet i alt 1 gang.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Mourinho efter levante-kampen

Indlæg af Visca El Barca »

abx skrev:Sakset fra madrid-forum;

Det her sagde Mourinho til pressen efter Levante-nederlaget:
- Jeg synes, at vi gjorde det godt, da vi spillede elleve imod elleve. Modstanderen kom ikke over midten af banen, og Iker rørte ikke bolden. Vi havde mange målchancer, men vi formåede ikke at konvertere det til mål på en svær bane. Græsteppet var dårligt, og modstanderen forsvarede sig meget. Men jeg synes ikke, at man kan sammeligne vores første 45 minutter med kampen sidste år, sagde Mourinho ifølge spanske medier og fortsatte.

- Da vi blev reduceret til ti mand, blev kampen mere lige. Vi blev snydt for et klart straffespark, der desuden ville have resulteret i det andet gule kort. Jeg bliver nødt til at lykønske dem (Levante, red.) for at være kloge, for de ved, hvordan man provokerer, filmer, ikke giver bolden, trækker tiden ud, og det er også fodbold, og mine spillerne har det ikke godt i sådanne omgivelser.

- Jeg har nogle spillere, der ikke kan tilpasse sig til den beskidte del af fodbolden. Spillere, som ikke har det godt med det. En af mine spillere (Khedira) var skyld i nederlaget, for han vidste, hvad der ville ske. Han faldt i fælden. Han var delvist skyld i nederlaget, men det var også dommerens skyld, min skyld og spillernes skyld. At undlade at dømme et straffespark og give et rødt kort er meget.
Skulle lige til at poste det, men du var hurtigere. Det bliver mere og mere pinligt, det der kommer ud af manden mund. Hvilken situation snakker han om, når han snakker om at han blev snydt for straffespark?

Ja, han har mange ærlige spillere, som ikke filmer ( Især Cristiano, Coentrao, og Di Maria er forbilleder, når det kommer til fair spil), han har spillere som slet ikke provokerer ( jeg kunne nævne hele Reals hold, som et forbillede, folk der aldrig i deres vildeste fantasi kunne finde på at provokere eller svine modstanderen til, det kunne Oversætteren selvfølgelig heller ikke selv. Han er jo så ærlig og besidder så meget klasse), og så er der jo slet ikke svinske spillere på det hold ( Carvalho, Xabi, Khedira, Ramos, Marcelo og Pepe er de sødeste og mest rare mennesker på en fodboldbane).

Manden er ved at blive pinlig, og tænk at der stadig findes folk, som finder ham interessant, kalder ham klog, sofistikeret, underholdende og en mand de helst ville have som træner for deres hold. Han burde skamme sig, men det er lidt svært, når man ikke ejer samvittighed, eller kender til ordet skam eller følelsen.
Senest rettet af Visca El Barca man sep 19, 2011 12:31 am, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Det sygeste er, at danske Real fans har bildt sig ind og fået sig selv overbevist om, at deres træner taler sandt :eek: :eek: :eek: . Det er altså skræmmende, at man kan blive så hjernevasket og er villige til at tro på hvad som helst, i desperate tider. Hans spillere er et andet godt eksempel, når andre fans buher af dem, så skyldes det misundelse og fordi de er smukke :lol: :lol: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster