Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

madridista.dk er et såret dyr!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Michman »

Intet andet end en skide indkøbs klub.. Ingen respekt.. Kun had herfra. FØJ

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Michman »

Siempre Barca skrev:" Fernando Gago har længe vidst, at hans tid i Real Madrid rinder ud og nu hjælper han selv lidt til med en række unødvendige udtalelser.

Den argentinske midtbanespiller mener ifølge argentinske ESPN, at Real Madrid er langt efter Barcelonas niveau, men at man ikke vil erkende det i hovedstaden. Han siger:

- Barcelona er det bedste hold i historien, langt foran Real Madrid og tilhængerne vil ikke tage notits af det. Madrid-tilhængerne mener at de kan vinde, men i år var det umuligt. De vil ikke erkende det."

- Madridista.

Udnødvendige udtalelser eller ærlighed?
Ærlighed, altså manden taler jo sandt. Barca har ALDRIG været bedre. Real Madrid slog dem ikke i ligaen eller CL. På trods af de har fyret milioner af kroner af på spillere som Benzima, Kaka, Ronaldo, Alonso, Özil. Synes de bør lære af deres fejl i stedet.. De har jo gjort det før med Beckham, Zidan, Owen, >Graversen :P<

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Michman skrev:Synes de bør lære af deres fejl i stedet.. De har jo gjort det før med Beckham, Zidan, Owen, >Graversen :P<
Jeg tror altså ikke, at man så købene af Zidan og Beckham som fejl.

Afellay99

Re: Real Madrid

Indlæg af Afellay99 »

håber du laver sjov når du kalder zidane et fejlkøb

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Zidane som fejlkøb? Jeg har hørt mange dumme ting i mit liv, men at kalde Zidane for et fejlkøb er det dummeste, jeg nogensinde har hørt fodboldrelateret.

IMO den bedste fodboldspiller sammen med Ronaldinho, jeg nogensinde har set.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Zidane får mere kredit end han fortjener. Syntes mest han får kreditten på baggrund af enkelte (geniale) aktioner på banen, og ikke fordi han leverede regelmæssigt top niveau, kamp efter kamp. Til gengæld leverede han ofte i slutrunder og det er nok det vi hænger fast i.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Elbarca skrev:Zidane får mere kredit end han fortjener. Syntes mest han får kreditten på baggrund af enkelte (geniale) aktioner på banen, og ikke fordi han leverede regelmæssigt top niveau, kamp efter kamp. Til gengæld leverede han ofte i slutrunder og det er nok det vi hænger fast i.
Det er dog også ganske gode tidspunkter at leverer på...

Mener heller ikke Ozil er et fejlkøb..

@23

Du mener simpelthen Zidane og Ronaldinho var bedre end Messi?.. Eller tænker du karrierer mæssigt, hvor det kun er alderen der taler til de andres fordel?..

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Daluigi skrev:
Elbarca skrev:Zidane får mere kredit end han fortjener. Syntes mest han får kreditten på baggrund af enkelte (geniale) aktioner på banen, og ikke fordi han leverede regelmæssigt top niveau, kamp efter kamp. Til gengæld leverede han ofte i slutrunder og det er nok det vi hænger fast i.
Det er dog også ganske gode tidspunkter at leverer på...

Mener heller ikke Ozil er et fejlkøb..

@23

Du mener simpelthen Zidane og Ronaldinho var bedre end Messi?.. Eller tænker du karrierer mæssigt, hvor det kun er alderen der taler til de andres fordel?..
Ja, jeg mener stadigvæk at Zidane og Ronaldinho var bedre end Messi. Dog har Messi den fordel, at han kun er 24 år, og stadigvæk har nogle år endnu, men ja. Jeg står fast ved at Ronaldinho og Zidane er de største, jeg har oplevet. Ronaldo kunne have blevet indiskutabelt den allerstørste verden nogensinde havde set, hvis han ikke fik alle de lorte knæskader i Inter.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Messi1987 skrev:Ronaldinho og Zidane var fantaitisk spillere, da de var på deres højeste. De kunne sætte 1-2 mand af med de vildeste finter, især førstnævnte, også scorede de vel ca.15 mål i deres bedste sæson. (Selvf var de ikke en Messi, der kan sætte 5-7 mand af og score ca.50 mål sæson efter sæson)
Så det du siger er, at Messi er bedre end de to eller?

Jeg forlanger af Messi, at han præsterer for sit landshold, før man kan snakke om han er historiens bedste? Hvorfor, spørger du? Fordi så har diskussionen om, at Messi kun er så hjernedød fantastisk god, fordi han har Xavi og Iniesta med sig, noget på sig, når alt kommer til alt.

Som situationen er nu, så er Ronaldinho og Zidane i min verden stadigvæk de bedste, jeg har oplevet.

Hvis vi skal snakke om en spiller, der har haft den bedste sæson i fodboldhistorien, vil jeg så svare både Ronaldo og Messi i denne sæson. Måske lidt mere Messi, da han trods alt endte med en ligatitel og Champions League, men at man begge to kan ende på 54 mål er direkte for hjernedødt.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

For mig er Ronaldinho den spiller der har vist smukkest spil på en fodboldbane med effekt, en effektiv showspiller. Det der taler imod ham er at hans bundniveau var lavt, og jeg mener at Messi har præsteret i alle sine sæsoner for Barcelona, hvilket Ronaldinho ikke formåede at gøre.

Zidan var en god spiller, Iniesta er en endnu bedre spiller.

Cruyff er ifølge mange en storspiller og blandt de allerbedste, men jeg mener ikke at han nogensinde har vundet et VM, ret mig hvis jeg tager fejl.

DonIniesta

Re: Real Madrid

Indlæg af DonIniesta »

Nej, det har han ikke Emo (Cruyff), men han tabte VM finalen i 1974 til Vesttyskland. Han undlod dog at deltage i VM 1978 i Argentina, som protest mod militærdiktaturet i Argentina. Holland nåede ligeledes finalen det år, men tabte igen.

Respekt for beslutningen om ikke at deltage i øvrigt. Det legender bliver skabt af (foruden hans evner og triumfer på fodboldbanen).

Ikke for sjovt, at top 3 generelt hedder Pele, Maradona og Cruyff.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ronaldinho »

http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=14952

Det der med at han skal få fjernet sin hanekam, er det noget Madrid bør tage behov for? Skal de nu bestemme hvordan han skal se ud. Synes de går alt for personligt ind her, hvis han vil have sin frisure sådan, så skal han vel have lov til det.

Afellay99

Re: Real Madrid

Indlæg af Afellay99 »

Er det fede Ronaldo de vil sætte til at være hans oppasser :D? jamen han var da også det perfekte forbillede i fodbolden, som aldrig gjorde noget forkert uden for banen, så han skal nok være god til at lære ham nogle gode manere

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Hvis han skulle ende i Barca ville jeg som fan også ønske at han fjernede det hår han har, imo udsender det signaler jeg ikke bryder mig om. Arrogance, se mig og lignende. Alt det har han som en purk ikke noget at have det i endnu. Alves, han har noget at have det i, udstrålingen for han har vist hvem og hvad han er.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster