Red Dead Redemption 2

Diskussion om spil til PC, PS3, PS4, Xbox, Wii etc.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Red Dead Redemption 2

Indlæg af whidgee »

Nogen der spiller? Hvor langt er i nået?

Jeg har spillet de første par timer og selvom det er vanvittigt flot så synes jeg godt nok det er en sløv start med meget tid hvor man bare ridder fra a til b. Håber der snart kommer lidt gang i den

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Red Dead Redemption 2

Indlæg af Ronaldinho »

whidgee skrev:Nogen der spiller? Hvor langt er i nået?

Jeg har spillet de første par timer og selvom det er vanvittigt flot så synes jeg godt nok det er en sløv start med meget tid hvor man bare ridder fra a til b. Håber der snart kommer lidt gang i den
Det gør der, bare rolig. Har ikke selv gennemført det endnu, men det bliver kun mere nervepirrende og medrivende.
Ronaldinho Gaúcho

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Red Dead Redemption 2

Indlæg af whidgee »

Ronaldinho skrev:
whidgee skrev:Nogen der spiller? Hvor langt er i nået?

Jeg har spillet de første par timer og selvom det er vanvittigt flot så synes jeg godt nok det er en sløv start med meget tid hvor man bare ridder fra a til b. Håber der snart kommer lidt gang i den
Det gør der, bare rolig. Har ikke selv gennemført det endnu, men det bliver kun mere nervepirrende og medrivende.
Det lyder godt. Så må jeg lige holde ud lidt endnu :grin:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Red Dead Redemption 2

Indlæg af zqa »

Jeg er i chapter 4 og har mange timer allerede. Jeg vil gerne indrømme, at jeg, ligesom i etteren, hurtigt bliver træt af at ridde! Men ellers er det vanvittigt godt.
#jesuisSheep

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Red Dead Redemption 2

Indlæg af whidgee »

Spillede lige et par timer i går. Det vokser på mig, men der giver altså noget ekstra at cruise rundt i bil i en moderne storby i GTA end at tage en hest og ride genmem en skov. Så helt så godt som GTA bliver det aldrig.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Red Dead Redemption 2

Indlæg af Tello »

Fucking Hosea. Hiver mig med ud i noman's land for at finde en bjørn, og når vi bliver angrebet er han "too old for this shit". Så jeg jagter bjørnen, flere gange. Brugte 3 timer på at jagte den bjørn, og hver gang blev jeg enten dræbt, eller mistede sporet! Måtte slagte kaniner og kalkuner for at spise, og skyde et par O'Driscolls som forsøgte at starte noget ballade.

Super fedt! Og har altid haft en forkærlighed for alt der har med The Wild, Wild West at gøre, men for fanden hvor bliver man frustreret!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Red Dead Redemption 2

Indlæg af whidgee »

Tello skrev:Fucking Hosea. Hiver mig med ud i noman's land for at finde en bjørn, og når vi bliver angrebet er han "too old for this shit". Så jeg jagter bjørnen, flere gange. Brugte 3 timer på at jagte den bjørn, og hver gang blev jeg enten dræbt, eller mistede sporet! Måtte slagte kaniner og kalkuner for at spise, og skyde et par O'Driscolls som forsøgte at starte noget ballade.

Super fedt! Og har altid haft en forkærlighed for alt der har med The Wild, Wild West at gøre, men for fanden hvor bliver man frustreret!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Hahaha. Tror jeg vil prøve den mission nu :glad:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Red Dead Redemption 2

Indlæg af zqa »

Tello skrev:Fucking Hosea. Hiver mig med ud i noman's land for at finde en bjørn, og når vi bliver angrebet er han "too old for this shit". Så jeg jagter bjørnen, flere gange. Brugte 3 timer på at jagte den bjørn, og hver gang blev jeg enten dræbt, eller mistede sporet! Måtte slagte kaniner og kalkuner for at spise, og skyde et par O'Driscolls som forsøgte at starte noget ballade.

Super fedt! Og har altid haft en forkærlighed for alt der har med The Wild, Wild West at gøre, men for fanden hvor bliver man frustreret!
What? Den legendary helt i starten? Den skød jeg med det samme.
#jesuisSheep

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Red Dead Redemption 2

Indlæg af Tello »

zqa skrev:
Tello skrev:Fucking Hosea. Hiver mig med ud i noman's land for at finde en bjørn, og når vi bliver angrebet er han "too old for this shit". Så jeg jagter bjørnen, flere gange. Brugte 3 timer på at jagte den bjørn, og hver gang blev jeg enten dræbt, eller mistede sporet! Måtte slagte kaniner og kalkuner for at spise, og skyde et par O'Driscolls som forsøgte at starte noget ballade.

Super fedt! Og har altid haft en forkærlighed for alt der har med The Wild, Wild West at gøre, men for fanden hvor bliver man frustreret!
What? Den legendary helt i starten? Den skød jeg med det samme.
Jeg prøvede med et shotgun jeg havde stjålet fra en O'Driscoll, lige i hovedet, men den slagtede mig, den bjørn.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Red Dead Redemption 2

Indlæg af Rb88 »

Spiller i på Xbox eller ps4? Overvejer at skifte min ps4 til Xbox One X fremfor ps4 pro da jeg læser den er kraftigere osv. Og den grafiske model skulle være forbedre

Så vil lige høre om nogen af jer er på 4k konsollerne og/eller har prøvet begge og kan sammenligne?

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Red Dead Redemption 2

Indlæg af Ronaldinho »

Fik gennemført spillet for et par timer siden. Vil ikke lave nogen spoiler, så prøver at pakke det ind så godt som muligt: Forvent det i ikke forventer :lol:
Ronaldinho Gaúcho

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Red Dead Redemption 2

Indlæg af Lopezzz »

Jeg venter på at min nevø gennemfører spillet så jeg kan låne den. Har hørt kun godt om spillet.

@ronaldinho
Hvor langt tog det dig at gennemføre spillet?
MDCCCXCIX

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Red Dead Redemption 2

Indlæg af ulrich »

Ronaldinho skrev:Fik gennemført spillet for et par timer siden. Vil ikke lave nogen spoiler, så prøver at pakke det ind så godt som muligt: Forvent det i ikke forventer :lol:
Spil det igennem igen - uden minimap slået til!

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Red Dead Redemption 2

Indlæg af Ronaldinho »

Lopezzz skrev:Jeg venter på at min nevø gennemfører spillet så jeg kan låne den. Har hørt kun godt om spillet.

@ronaldinho
Hvor langt tog det dig at gennemføre spillet?
11 dage, gennemsnitligt 2-3 timer om dagen vil jeg gætte på.
Ronaldinho Gaúcho

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Red Dead Redemption 2

Indlæg af Lopezzz »

Ronaldinho skrev:
Lopezzz skrev:Jeg venter på at min nevø gennemfører spillet så jeg kan låne den. Har hørt kun godt om spillet.

@ronaldinho
Hvor langt tog det dig at gennemføre spillet?
11 dage, gennemsnitligt 2-3 timer om dagen vil jeg gætte på.
Wtf! Ikke mere? :eek:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster