Vman - Virtuel manager

Diskussion om spil til PC, PS3, PS4, Xbox, Wii etc.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Besvar
Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Vman - Virtuel manager

Indlæg af Norbit »

Hey Guys,
Hvor mange herinde spiller/ har spillet Vman? :D
Fandme gode tider.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Vman - Virtuel manager

Indlæg af PuyolErGud »

Har og gør stadig. Mest bare som hyggelig tidsfordriv. Vandrer lidt rundt i 2 division/3 division.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Vman - Virtuel manager

Indlæg af Starnils »

Spillede for mange år siden - men brugte mest tid på forum, hvor jeg blandt andet blev kåret som 'Årets mest irriterende manager' :-) Gode tider i 7. klasse
Socio. no. 54.257

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Vman - Virtuel manager

Indlæg af Xavi6Smede »

Har spillet det i 10 år :eek: Dog med mange pauser undervejs. Har efterhånden fået skabt en rigtig god klub, selvom jeg ikke bruger særlig meget tid på det :-)

Zhrilmo
Indlæg: 37
Tilmeldt: søn nov 23, 2008 8:28 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Vman - Virtuel manager

Indlæg af Zhrilmo »

Jeg har en temmelig storklub ved navn Faciato FC.. Det meste er opbygget iløbet af 16 måneder :-)
BARCA!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Vman - Virtuel manager

Indlæg af Norbit »

Zhrilmo skrev:Jeg har en temmelig storklub ved navn Faciato FC.. Det meste er opbygget iløbet af 16 måneder :-)
Wtf! Har lige tjekket dit hold.
Er begyndt at spille det lidt igen - har tjent 5 mio på næsten 2 måneder. Hvordan gik det så stærkt for dig?
Jeg plejer at købe på auktion og sælge fra transferlisten. Men kan ikke se hvordan det skal kunne gå hurtigere.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Zhrilmo
Indlæg: 37
Tilmeldt: søn nov 23, 2008 8:28 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Vman - Virtuel manager

Indlæg af Zhrilmo »

Norbit skrev:
Zhrilmo skrev:Jeg har en temmelig storklub ved navn Faciato FC.. Det meste er opbygget iløbet af 16 måneder :-)
Wtf! Har lige tjekket dit hold.
Er begyndt at spille det lidt igen - har tjent 5 mio på næsten 2 måneder. Hvordan gik det så stærkt for dig?
Jeg plejer at købe på auktion og sælge fra transferlisten. Men kan ikke se hvordan det skal kunne gå hurtigere.
Hehe startede for 7 år siden hvor jeg sammen lagt har spillet 2 år af de 7.. stoppede med at spille da jeg havde turkis anlæg og 2.9 mio...
Startede så op igen i februar sidste år (2017) og har tjent ca 1.5-1.7 mia siden på at købe og sælge talenter.. Jeg er endda indehaver af nogle trænings rekorder på vman.. så ja jeg er nok blevet en af de store klubber og er på vej til at træne et af spillets stærkeste hold op (hvis ikke det stærkeste) og vinde en masse titler.. Skal bare lige have udvidet stadionet inden :-)
Ansæt et par spejdere med 20 i potentiale vurdering og motivation og disciplin.. og find en masse talenter du kan tjene på
BARCA!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Vman - Virtuel manager

Indlæg af Norbit »

Zhrilmo skrev:
Norbit skrev:
Zhrilmo skrev:Jeg har en temmelig storklub ved navn Faciato FC.. Det meste er opbygget iløbet af 16 måneder :-)
Wtf! Har lige tjekket dit hold.
Er begyndt at spille det lidt igen - har tjent 5 mio på næsten 2 måneder. Hvordan gik det så stærkt for dig?
Jeg plejer at købe på auktion og sælge fra transferlisten. Men kan ikke se hvordan det skal kunne gå hurtigere.
Hehe startede for 7 år siden hvor jeg sammen lagt har spillet 2 år af de 7.. stoppede med at spille da jeg havde turkis anlæg og 2.9 mio...
Startede så op igen i februar sidste år (2017) og har tjent ca 1.5-1.7 mia siden på at købe og sælge talenter.. Jeg er endda indehaver af nogle trænings rekorder på vman.. så ja jeg er nok blevet en af de store klubber og er på vej til at træne et af spillets stærkeste hold op (hvis ikke det stærkeste) og vinde en masse titler.. Skal bare lige have udvidet stadionet inden :-)
Ansæt et par spejdere med 20 i potentiale vurdering og motivation og disciplin.. og find en masse talenter du kan tjene på
Lyder fedt! Kan ikke finde de (skide) talentspejdere, som du beskriver. :(
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster