FIFA 16

Diskussion om spil til PC, PS3, PS4, Xbox, Wii etc.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20393
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1082 gange

FIFA 16

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Så er den første 'gameplay trailer' til FIFA 16 ude, hvor man får glimt af kællingebold:

phpBB [video]

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af JonasV »

Jeg kan altså ikke helt hidse mig op over det. Hverken over traileren, eller det faktum at der er 16 kvindelandshold. Det synes jeg er fint. Traileren, meh.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20393
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1082 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Den største forskel fra 15 til 16 bliver vel kvindefodbold? Så lige en smule bedre grafik osv..

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af Kvoller »

Håber (endnu engang) at career mode for en overhaling.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er nu en meget fed trailer, fordi den er lidt realistisk. Bolasies trick overfor Eriksen er med, Cristiano Ronaldo der scorer på et hovedstød, Diego Costa der er ved at komme op at slås, Cuadrado der vælter rundt, Messis mål mod Athletic. Det er i det mindste ikke noget med at Messi træder over bolden 25 gange, vipper den op til sig selv og saksesparker den ind over Petr Cech.

Men udover det så ligner det FIFA 15, bare med damer også.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20393
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1082 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kvoller skrev:Håber (endnu engang) at career mode for en overhaling.
Samme her. Er helt tosset med at spille karriere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg må indrømme at jeg er kommet lidt i tvivl over om jeg skal have fifa 16... Har lige set gameplay til pes16 og det ser virkelig fedt ud. Men samtidig så har jeg spillet fifa og kun fifa de sidste mange år.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af puyol83 »

Synes helt sikkert du i hvert fald skal prøve PES inden du køber FIFA, PES udkommer jo også først i år. Jeg er selv PESmand og er ret glad for 15'eren, selvom der er nogle småting der er irriterende. I år bliver det vist også muligt at importere billeder/filer til PES på PS4 så man kan hente de rigtige spillertrøjer og navne fra nettet (tror jeg)!

Hvis du mest spiller online vil jeg dog være lidt tilbageholdende med at anbefale det, for 15'eren har en del problemer med input lag, som kan ødelægge en online kamp fuldstændig. Hold evt. øje med pesfan's forum de første par uger efter udgivelsen. Der skal folk nok brokke sig hvis der er nogen problemer!

Og så kan jeg lige anbefale en dugfrisk video der viser gameplayet rigtig godt. Der er 2 kampe og to dedikerede PESspillere der beskriver årets forbedringer imens:




Sendt fra min XT1039 med Tapatalk
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af PuyolErGud »

Hvis PES og FIFA bare kunne gå sammen, så vi fik PES grafik, som ser vild ud, og så andet fra FIFA. Jeg kan ikke få mig selv til at vælge PES, så længe det ikke er de rigtige navne der fremgår.

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af puyol83 »

Synes da netop at det er grafikken der trækker FIFA op og så nogle af animationerne. Der hvor PES vinder for mig er spillet på banen, altså gameplay. Jeg synes man har bedre kontrol og mulighed for at præge spillet på banen i PES. Navne og trøje licenserne kan forhåbentlig blive nogenlunde udlignet i år, fordi man vist nok får lov at hente andre brugeres filer ind på PS4. Så mangler vi stadig bare at få Camp Nou med i spillet igen som jeg virkelig savner!

Sendt fra min XT1039 med Tapatalk
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af Piquénbauer »

puyol83 skrev:Synes helt sikkert du i hvert fald skal prøve PES inden du køber FIFA, PES udkommer jo også først i år. Jeg er selv PESmand og er ret glad for 15'eren, selvom der er nogle småting der er irriterende. I år bliver det vist også muligt at importere billeder/filer til PES på PS4 så man kan hente de rigtige spillertrøjer og navne fra nettet (tror jeg)!

Hvis du mest spiller online vil jeg dog være lidt tilbageholdende med at anbefale det, for 15'eren har en del problemer med input lag, som kan ødelægge en online kamp fuldstændig. Hold evt. øje med pesfan's forum de første par uger efter udgivelsen. Der skal folk nok brokke sig hvis der er nogen problemer!

Og så kan jeg lige anbefale en dugfrisk video der viser gameplayet rigtig godt. Der er 2 kampe og to dedikerede PESspillere der beskriver årets forbedringer imens:




Sendt fra min XT1039 med Tapatalk
Synes virkelig det ser godt ud... Jeg spiller ikke selv online ret ofte så tænker at det måske skal være pes i år. Men ja prøver demoer fra begge og beslutter mig derefter!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af puyol83 »

God idé:-) jeg skal også selv prøve demoen når den kommer, men sådan som det ser ud i den video jeg postede ift. hvordan 15'eren er, kan det nye næsten kun være godt!

Sendt fra min XT1039 med Tapatalk
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af Piquénbauer »

@puyol83

Jeg har set at man nu kan importe PES data til sin ps4. Betyder det at man kan få det rigtige navne, trøjer osv? At de mangler er nemlig et af de helt store minusser for mig og hvis det kan ordens så ville det være genialt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af Kvoller »

Tja, man skal passe på med at dømme FIFA ud fra deres demo. Jeg synes de sidste par gange at demoen har føltes en del anderledes end det færdige spil.

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af puyol83 »

@Piquen

Jeg har set det omtalt som 'image importing' så jeg er lidt i tvivl om det betyder at man kan indlæse andres filer med rettelser af navne mm. eller om det bare betyder at man kan indlæse billeder i spillet så man SELV kan lave ordentlige spillertrøjer med klublogoer osv.

Så vidt jeg ved har det de sidste mange år været muligt at indlæse andres filer på sin PS3 (har aldrig selv haft en), men det er ikke muligt på PS4 pga. Sony. Men jeg håber og tror at PES har lavet en eksklusiv aftale så det bliver muligt i år!

Jeg kan lige komme med en update når jeg finder ud af det, og så opretter jeg nok lige en ny tråd, så vi ikke generer Fifa-folket mere:-D

Sendt fra min XT1039 med Tapatalk
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster