PC Spil

Diskussion om spil til PC, PS3, PS4, Xbox, Wii etc.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Guardiola »

Hmm... .lidt lunkent, syntes jeg. Største problem for mig, er at Normandy crashlander på den måde, på en anden planet. Den håber jeg ihvertfald de fikser. Jeg er ikke ovenud tilfreds med det udspil. Havde forventet lidt mere.

Spiller du multiplayer delen Flax?

Zlatan

Re: PC Spil

Indlæg af Zlatan »

Nu det min første video, så kvalitet er værre lort, men det kommer vel med tiden.

Lavede lige årets kill (for mit vedkommende), i denne her video;


[youtube]PfeAtIk7I8w[/youtube]

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Mander »

Old school!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Flax_Generous »

Guardiola skrev:Spiller du multiplayer delen Flax?
Jeg gjorde det lidt inden jeg havde gennemført spillet, men jeg har ikke rigtig haft lyst til at vende tilbage til hverken single- eller multiplayer siden da. Spiller du det?

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Guardiola »

Sorry Flax, har først set du har skrevet herinde nu.

Ja, spiller det engang i mellem. Det er ret sjovt, selvom jeg simpelthen stinker til den slags spil. Men spiller mest med en Drell Adept, som er mega squishy - nok ikke ligefrem den stærkeste af klasserne, men jeg har det sjovt med den position. Hvis du kommer til at spille det igen, kan vi tage nogle coops. Spiller mest Silver.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Guardiola »

Flax! Begynd at spille ME multiplayer igen. Det er faktisk rigtig morsomt.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: PC Spil

Indlæg af zqa »

Diablo 3 beta'en er ret sjov.. Glæder mig!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Heartbreaker »

+1
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Jbninc

Re: PC Spil

Indlæg af Jbninc »

zqa skrev:Diablo 3 beta'en er ret sjov.. Glæder mig!
Ja! Monk all the way. imens jeg venter bruges tiden på en god gammel klassiker - Theme Hospital!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Bager »

That does it!! Nu går jeg ud i køkkenet, tager alle frysehylderne ud og sætter mig selv ind i fryseren. Væk mig på tirsdag kl 00:01.
Visca el Barca

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Heartbreaker »

Hvor mange herinde fra skal spille D3? Vi burde game sammen :)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg kunne godt tænke mig at spille det ... men min computer eksploderer hvis jeg forsøger at spille andet end FM. Det er den simpelthen ikke god nok til.

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Qwade »

Heartbreaker skrev:Hvor mange herinde fra skal spille D3? Vi burde game sammen :)
Jeg skal sidde med 6 kammerater og holde lan. ^^ Så derfor ingen gaming sammen, desværre, da der max kan være 4 i hvert game, men vi kan da whispes lidt sammen hvis der er quest-problemer eller hvis du skal bruge hjælp fx. Regner med vi er ret hurtigt op i level eftersom vi har øvet lidt beta også mv. :P Haha

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: PC Spil

Indlæg af emo »

Jeg har et lille håb om at Anonymous angriber D3 serverene... så jeg kan få mine venner tilbage, de fleste af dem.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Heartbreaker »

Qwade skrev:
Heartbreaker skrev:Hvor mange herinde fra skal spille D3? Vi burde game sammen :)
Jeg skal sidde med 6 kammerater og holde lan. ^^ Så derfor ingen gaming sammen, desværre, da der max kan være 4 i hvert game, men vi kan da whispes lidt sammen hvis der er quest-problemer eller hvis du skal bruge hjælp fx. Regner med vi er ret hurtigt op i level eftersom vi har øvet lidt beta også mv. :P Haha
Har selv spillet betaen meget og skal spille med to venner og min bror. Men vi burde spille en eller anden random dag, hvor folk ikke lige sidder LAN :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster