PC Spil

Diskussion om spil til PC, PS3, PS4, Xbox, Wii etc.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

PC Spil

Indlæg af Brombi »

Bare lige for at få strukturet det her lidt :)

Den er meget sjov
[youtube]ym4ZXWPC3dQ[/youtube]

Jbninc

Re: PC Spil

Indlæg af Jbninc »

Er blevet opslugt af Stronghold 3, hvilket har klistret mig til skærmen på 18. time. Det minder ganske meget om de gode Age of Empires-spil, som udviklerne desværre har valgt at destruere fuldstændigt i de nye versioner.

Andre, der deler samme entusiasme som mig?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Heartbreaker »

Diablo 3!!!!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Jbninc

Re: PC Spil

Indlæg af Jbninc »

Heartbreaker skrev:Diablo 3!!!!
Er det ikke udskudt til 2. kvartal i år?

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Flax_Generous »

[youtube]RnfYntkErxY[/youtube]

'nuff said.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Heartbreaker »

Jbninc skrev:
Heartbreaker skrev:Diablo 3!!!!
Er det ikke udskudt til 2. kvartal i år?
Det bliver hele tiden udskudt. Jeg har opgivet at finde ud af, hvornår det kommer :)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Guardiola »

Rimeligt død tråd.

Så prøver at puste lidt liv i den. Er der andre end mig, som er vild med Mass Effect spillene. Har lige købt 3'eren, ved godt folk bitcher over slutningen, men tror jeg kommer til at nyde det alligevel.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Brombi »

jeg er begyndt at spille lidt cs igen :)

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Flax_Generous »

Guardiola skrev:Så prøver at puste lidt liv i den. Er der andre end mig, som er vild med Mass Effect spillene. Har lige købt 3'eren, ved godt folk bitcher over slutningen, men tror jeg kommer til at nyde det alligevel.
Det er et af de bedste spil, der nogensinde er lavet - indtil de sidste 10 minutter, hvor det hele falder sammen i en grad, der sjældent er set tidligere i hverken spil-, film- eller bogbranchen. Det er så ærgerligt, for den fantastiske trilogi havde helt klart fortjent bedre.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Guardiola »

Ja, Flax. Det var også hvad jeg læste mig frem til gennem Metacritic. Men på en underlig måde, gav det mig lyst til at se for mig selv, om jeg også var enig i den betragtning. Måske er dårlig omtale bedre end ingen omtale. Helt enig med dig i, at serien er fantastisk.

Normalt er jeg glad for alternative slutninger (film, bøger, spil), som ikke er alt for "Hollywood" rosenrøde. Af samme grund er jeg glad for film som Melancholia. Lagde ikke så meget i de random metacritics, men jeg betragter dig som intelligent og fornuftig, hvilket gør udsigten til en ordentlig afslutning på trilogien værre, efter min mening. Men vi må se, måske er jeg vild med den. Har kun spillet omkring en time indtil videre, og det er allerede antydet, at man måske blot er et tool for The Illusive man, hvor The Reapers skal manipuleres og bruges. Jeg er spændt på afslutningen (når jeg når dertil engang), hvis blot den giver mening og hænger sammen er jeg tilfreds og kan leve med, at det ikke er en "lykkelig" afslutning. Hvis derimod afslutningen ikke hænger sammen, er det værre.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Heartbreaker »

Diablo 3 udkommer den 15 maj. :cool: :cool: :cool: :cool:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Flax_Generous »

Guardiola skrev:Jeg er spændt på afslutningen (når jeg når dertil engang), hvis blot den giver mening og hænger sammen er jeg tilfreds og kan leve med, at det ikke er en "lykkelig" afslutning. Hvis derimod afslutningen ikke hænger sammen, er det værre.
Jeg vil ikke spoile noget, men blot sige, at jeg havde det på samme måde som dig - men blev alligevel skuffet.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: PC Spil

Indlæg af zqa »

Heartbreaker skrev:Diablo 3 udkommer den 15 maj. :cool: :cool: :cool: :cool:
.. år 2037.
#jesuisSheep

Jbninc

Re: PC Spil

Indlæg af Jbninc »

Heartbreaker skrev:Diablo 3 udkommer den 15 maj. :cool: :cool: :cool: :cool:
15. Maj? Det var da et umanerlig dårligt tidspunkt at release spillet på. Det er jo lige omkring eksamenerne.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Guardiola »

OK Flax. Vi får se, vender tilbage med min mening når/hvis jeg kommer igennem det.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster